Gå til innhold

Evga 680i vs Msi P35 Platinum combo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kortet fra MSI basert på P35 er dårlig HK for OC som storsett alle HK fra MSI er !

Gigabyte komer på første, ASUS på andre osv. osv.

8898231[/snapback]

Hvilket bedre hk enn evga 680i da ? sier ikke det er det beste. Men er det andre som sjiller seg ut og er myyye bedre ?

Lenke til kommentar

Vel en god del 680i kort har diverse problemer men dette ligger i selve 680i ikke hovedkortet ...

ASUS har driti litt på draget med Striker Extreme da det har mange problemer og ustabiliteter, emn er mulig å få til :ermm:

Om pengene hadde vært i lomma hos meg hadde jeg valgt Enten det fra Abit eller Gigabyte når det gjelder 680i SLI kort ;)

Lenke til kommentar
Tenker du på som snart skal lanseres ?

Vel det er ikke lenge til RD790 fra AMD komemr for AM2 CPU'r ellers er det rundt samme tid at X38 fra Intel kommer ....

Tror jeg skal skaffe meg Gigabyte GA-X38-DQ6/DS4 om jeg har råd da de kommer .....

8898318[/snapback]

ja tenker på det. Gidder ikke å få nytt hk viss det er noe bedre rett rundt svingen

Edit: Må ver 775 da

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar

Har selv bestilt et GA-P35-DS4 som er DS4 modellen til gigabyte basert på P35 som et "vente kort" til X38 kommer om jeg får råd til nytt da, men så fant jeg ut at P35 kommer til å støtte PCIe 2.0 så da vet jeg ikke helt :roll:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Mitt EVGA er revision A1 (høres ut som et våpen) som visstnok skal ha fikset en del ting med drivere og BIOS-problemer. Jeg har ikke opplevd noen store problemer med mitt så langt

8898659[/snapback]

Nei har selv aldri hatt noen problemer med mitt hovedkort, Men det er jo morro med en forandring iblant. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...