britty Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) slettet Endret 12. juli 2007 av britty Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Skjønner deg. Overbeskyttende foreldre kan være de værste foreldre til tider. Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 hvor gammel er du? Åffer vil du til Oslo? Hva er ditt mål i Oslo? Jeg har bodd i Oslo helt siden 1988, det vil si hele livet mitt vokste jeg opp i Oslo. Byen er rett og slett ikke så farlig som media påstår, jeg har gått rundt i byen om netter flere ganger da jeg var liten (10-16år) og jeg lever ennå helt fint Lenke til kommentar
britty Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Mitt mål i Oslo er å jobbe på bar. Ta de modelloppdraga jeg får(har fått flere tilbud allerede) og leve livet der! hvor gammel er du? Åffer vil du til Oslo? Hva er ditt mål i Oslo? Jeg har bodd i Oslo helt siden 1988, det vil si hele livet mitt vokste jeg opp i Oslo. Byen er rett og slett ikke så farlig som media påstår, jeg har gått rundt i byen om netter flere ganger da jeg var liten (10-16år) og jeg lever ennå helt fint 8882601[/snapback] Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Selv er jeg en diger kar som sjelden ser ut som en million kroner og noe som er verdt å rane, men som ung modellpike har man unektelig litt ekstra å tenke på i storbynettene. Noen steder er bedre enn andre midt på natten, men det skjønner du sikkert. Hvis du kommer inn i et modellbyrå er det sikkert en hel haug med folk der som er tørre bak øra og kan lære deg hvordan du skal oppføre deg for å ha det bra i "storbyen". Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Nei, Oslo er ikke spesielt skummelt eller farlig (uten å underslå at det skjer episoder). Og selv i de "dårlige" strøkene, jeg tenker spesielt på Kvadraturen, Skippergata, enkelte strekk av Akerselva osv., så er det som møter deg mer ubehagelig enn farlig. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hehe. slik var foreldrene mine før også. Nå har jeg bare begynt å si at jeg skal bort, når jeg skal steder der jeg veit jeg vil få en preken Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Men hvor gammel er du da? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Sjekker du profilen hans så ser du at han er 19 Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Sjekker du profilen hans så ser du at han er 19 8883322[/snapback] du har nok sjekket feil profil, hennes profil står det ingen ting Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Men hvor gammel er du da? 8883274[/snapback] ....siden jeg er 20 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Moren din har vel et poeng. Kanskje du burde satse på noe litt mer stabilt og tja.. realistisk enn bartending og modelloppdrag? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Men hvor gammel er du da? 8883274[/snapback] ....siden jeg er 20 8883734[/snapback] Okay. Takk, en våken Jarmo, nok en gang Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Moren din har vel et poeng. Kanskje du burde satse på noe litt mer stabilt og tja.. realistisk enn bartending og modelloppdrag? er det ikke viktig å leve ut drømmene sine da+ hvis det går dukken med barjobbing og modelloppdrag har trådstarter iallefall prøvd det og kan se tilbake på det som en lærerik periode. livet blir kjedelig hvis du bare sitter hjemme med hendene i fanget og sier "nei, det klarer jeg ikke" Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det er jo ikke det som er poenget er her Ilpostino, hun vil jo realisere drømmene sine, men moren er et hinder. Hun er i en kinkig situasjon, hun må velge mellom å følge drømmene sine eller stå imot sin mor. Jeg for min del syns ikke moren har rett til å holde henne tilbake når hun er 20, hun er myndig, kan ta egne valg og har ansvar for seg selv. Britty, gjør det DU har lyst til å gjøre. Har du viljen og mulighet, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Herregud, jeg blei helt sjokkert nå, jeg! Ei jente på 20 år som ikke får lov til å gjøre som a vil selv! Det er greit nok at de gjerne vil komme med litt motstand, men de har lite de skal ha sagt når de ikke har noen som helst erfaring. Uansett så er alt det ubehagelige og farlige noe som skjer fåtallet. Hadde det vært ført statistikk på de som opplever no ille i forhold til de som ikke opplever det, så er det en utrolig liten del. Og skal man være så jævla pessimistisk at man sier "Men det kan jo være deg!", da sier jeg bare "Et kaka di, og sett deg på ramma og få ut dritten...den har vært der for lenge." My 2 cents Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Fy søren jeg er så lei. ALLTID skal foreldra mine stoppe meg i å gjøre ting JEG vil. Ikke det at de kan det nå siden jeg er 20;) Men blir så sur når mamma sier at jeg AAAAALDRI klarer meg alene i Oslo, ifølge henne blir jeg voldtatt og drept og kasta i skogen iløpet av den tida jeg er der. Hun har ALDRI vært der selv, hun har ALDRI vært NOEN plass..hun hører bare på nyhetene. Jeg VET man burde være forsiktig, men hærregud man kan da ikke tenke slik. Jeg kommer til å flytte uansett..jeg tenker ikke slik hun gjør, jeg vil ikke leve et slikt liv HUN vil..jeg har mine egne drømmer og nå skal de ikke få påvirke meg mere..lei:( Si meg; er det virkelig så skummelt som moren min skal ha d til??Jeg tipper NEI måtte bare få d ut.. 8882573[/snapback] Jeg vil påstå at det er "farligere" å poste i det forumet her, på internett, blandt så mye forumgutter - fremfor og dra til Oslo for å få seg jobb og modelloppdrag Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Nå er ikke modellbransjen den mest husrene og legitime bransjen som finnes. Så lenge du holder deg til kjente og relativt store byrå er det nok greit, men har hørt mange skrekkhistorier om folk som blir lovt gull og glitter av ulike personer og byrå. Har blant annet ei venninne som ble forsøkt voldtatt av en fotograf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå