dax Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Vi er i ferd med å flytte nå, og må tegne nytt ADSL-abonement. Er det noen som har noen meniger om hvilken leverandør jeg bør velge? Ønsker å ikke bruke mer enn ca 300 kr/mdr på ADSL. Takker for alle meninger Endret 17. juni 2007 av dax Lenke til kommentar
teledud Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 litt avhengig om det er bredrift eller privat. Gå til www.telepriser.no Det er den offentlige siden hvor det er god oversikt over hva som tilbys, og hva som er billigst. Skal du benytte det i business-sammenheng, så bør du nok vurdere mer kvaliteten (oppetid/servicekapasitet/kundeservice) på leverandørene (som sørgelig nok varierer veldig) enn pris.. Nedetid i noen dager blir fort dyrt da.. Lykke til Lenke til kommentar
l3xus Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vi er i ferd med å flytte nå, og må tegne nytt ADSL-abonement.Er det noen som har noen meniger om hvilken leverandør jeg bør velge? Ønsker å ikke bruke mer enn ca 300 kr/mdr på ADSL. Takker for alle meninger 8882569[/snapback] hvertfall ikke telenor ! jeg har bare fått 3 av 6 mbt som jeg skulle ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå