Gå til innhold

Hvordan lage kamuflasje for fugle/dyrefoto?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er glad i å ta bilder av fugler og dyr.

Noe man må for å få gode bilder av fugler og dyr, er som oftest å lage en kamuflasje hytte ell lignende. Dyra ser ikke deg, men du ser dem og kan ta bilder.

Trenger tips til bygging av kamuflasje. Noen nettsider hvor slike ting står? Har leita men finner ingen ting. Hadde vært flott om noen av dere som tar bilder av fugler og dyr kan fortelle hvordan man setter sammen en grei kamuflasje.

Vet ikke om denne tråden ligger riktig. Men dette gjelder på en måte fotografering.

Hammerdown

Endret av Hammerdown
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du ha løsning som er fleksibelt og samtidig komfortabelt, så kommer du ikke utenom Jerven duken. Søk på jerven, så finner du det. Den finnes i flere utgaver. Standardutgaven koster ca 1000, og er en pose med glidlås som du kan bruke både som kamo, som vindtrekk, og regntrekk. Så finnes den ulike fora utgaver, for de som vil ha det litt varmt. Disse er det rett og slett umulig å fryse i hjel i. Koster flesk, men har 10 års garanti, og gir deg den komforten du trenger for å holde ut over tid. Liten vits i å fryse kattunger på seg, og dermed gi opp for tidlig.

Ellers så finnes det utaldige gode og dårlige løsninger når det gjelder kamoduk. Men ingen av disse gir deg så vidt jeg vet skikkelig komfort.

Når det gjelder bygging av permanent kamo så vil jeg anbefale en tur på birding.no for å få ideer. Sveim Bekkum som har sida kan dette, og han er svært hjelpsom (det er i hvert fall min erfaring).

Mvh Tim Typo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...