Henrikenn Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Hei. Jeg viste ikke hvor jeg skulle skrive dette så jeg tar det her så kan evt moderator flytte. Jeg lurer rett og slett på om det er noen som kunne tenke seg og overføre penger til en Paypal account jeg evt lager. Jeg ber ikke om og få penger her nå,jeg skal jo selvfølgelig sett over penger til den det gjelder sin konto. Det vil si at jeg er bare 17,5 år og har ikke kredittkort. Men jeg har nettbank. Resten tar vi på PM. MVH Exo - Henrik. Edit: Skriv hvor denne evt blir flyttet. Endret 17. juni 2007 av eXo_O Lenke til kommentar
Warz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Heisann! Du kan legge inn penger på paypal via nettbank. Jeg har gjort dette flere ganger og det fungerer ypperlig! Lykke til! Warz Lenke til kommentar
Warz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hallo! Det du gjør er: Klikker "Add funds", velger "Transfer Funds From a Bank Account in Norway". Her vil du få opplysninger om hva du skal gjøre videre. Altså konto nummeret som du skal sende pengene til og "melding til mottaker" som er veldig viktig. Da sender du pengene fra nettbanken til kontonummeret og skriver "koden" under "melding til mottaker". I løpet av ca en ukes tid... 3-4 dager står det, vil du motta pengene på paypal. Warz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå