Gå til innhold

Musikk: House/trance: No Chub, No Chaser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg generellt sliter litt med å få til noe ordentlig klimaks og mye variasjon i låtene mine, selv om jeg personlig kanskje synes dette er en av mine bedre forsøk.

Og jeg er nok ikke kjent. Tenkte ikke så mye over navnet, at antageligvis finnes en del som kaller seg for Xander. Heter egentlig Alexander, så kommer derfra ;)

Lenke til kommentar
Tror jeg generellt sliter litt med å få til noe ordentlig klimaks og mye variasjon i låtene mine, selv om jeg personlig kanskje synes dette er en av mine bedre forsøk.

Og jeg er nok ikke kjent. Tenkte ikke så mye over navnet, at antageligvis finnes en del som kaller seg for Xander. Heter egentlig Alexander, så kommer derfra ;)

8884561[/snapback]

ok hehe yeah

Lenke til kommentar
Fet den, men følte det ble for mye det samme. Var liksom slik at jeg ikke gadd å høre gjennom hele sangen for den ble for kjedelig.

8883169[/snapback]

typisk sjangeren det da:P hehe

ta en lytt på dj tiesto, dj tonka '? osv

8883182[/snapback]

er ikke typisk sjangeren det nei. noe sier meg at du ikke liker trance og slikt :)

men svar til trådstarter ang låta:

vel ejg syns det ble litt for surrete for å si det rett ut. litt for mye opp i hverandre.

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar

Ting hadde blitt mye bedre meg en bedre miks og litt andre lyder - jeg tenker spesielt på den første synthen som kommer inn, synes den er alt for lys og burde hatt mye mer bunn.

Når det gjelder perket, så kan du godt variere litt mer og slenge inn noen andre lyder innimellom. Det er utrolig hvor effektfult det kan være med en liten zap med en trioldelay på f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...