Zemeckis Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei Har en 245 med B230FK som jeg har tenkt til å skifte ut med alurør istede for det som sitter orginalt. Hvordan bør jeg måle hvor mye rør jeg trenger osv? Er vel 2.5" orginalt er det ikke? Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei Har en 245 med B230FK som jeg har tenkt til å skifte ut med alurør istede for det som sitter orginalt. Hvordan bør jeg måle hvor mye rør jeg trenger osv? Er vel 2.5" orginalt er det ikke? 8882431[/snapback] ja trur det er det ja. men litt grovere gjør vel ingen skade Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei Har en 245 med B230FK som jeg har tenkt til å skifte ut med alurør istede for det som sitter orginalt. Hvordan bør jeg måle hvor mye rør jeg trenger osv? Er vel 2.5" orginalt er det ikke? 8882431[/snapback] Vel personlig syns jeg ikke du burde skifte ut bilen eller motoren med ett alurør, virker ikke særlig bra tror jeg OT: Du burde vel måle de gamle slangene. Siden aluminium ikke er like bøyelig som gummi\silikon-slanger tenker jeg du må ha litt lenger enn standar slangene. Men alt i alt burde vel dette gå bra ? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Har glemt denne jeg. Mener selvfølgelig trykkrøra som går fra turbo til IC, fra IC til innsuget og røre som går fra turbo til luftfilter/LMM. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Vær forsiktig med å bytte ut for mye av slangene. Problemet blir da at det blir veldig korte biter med fleksible slanger til å ta opp motorvridningen. Resultatet blir gjerne at slangene mellom rørene hopper av. Jeg snakker av erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå