schizo Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Vet at flere har lett etter disse stikkene på forumet før, aner ikke om noen har funnet en leverandør. Har en X36F+T (gameport) fra før, elsker den til døde men dessverre funker ikke programmeringa lengre med nyere hovedkort og pot'ene er temmelig slitne, så det er på tide med en oppgradering. Ser at saitek selger X45'en til rundt 80 ukp, men har ikke funnet en eneste leverandør i norge pussig nok - de fleste selger bare plastikk-skit fra logitech o.l Noen som kan gi meg et tips? Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Såvidt jeg vet har Platon i Bergen fremdeles en god del X36F+X35T (USB) inne. Mener å huske de koster 990,- spenn. Hjelper kanskje ikke så mye hvis du bor langt herfra, dog. :-? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 bestilte min ifra www.databutikken.no . så nå venter jeg spent. Lenke til kommentar
schizo Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Fant stikka på databutikken.com, takk for tipset! PS: Si ifra om du får stikka da Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Så at Elkjøp solgte Saitek X45 stikkene for 795,- Vurdere disse seriøst fremfor Cougar, selv om jeg har F22 og F16 TQS nå.... Des, OUT! Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 bestille fra databutikken.no kan ikke anbefales. Jeg har ennå ikke fått min. Så at www.mastarting.se har x45 Lenke til kommentar
schizo Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Finner ikke stikka i den lokale sjappa (Carl Berner) og heller ikke på nett, så jeg antar at det var det lokale utvalget i butikken der du fant den. Husker du hvor det var? Lenke til kommentar
Nightstalker Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Så at Elkjøp solgte Saitek X45 stikkene for 795,- Vurdere disse seriøst fremfor Cougar, selv om jeg har F22 og F16 TQS nå.... Des, OUT! F22-Lightning 3???? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Skal ha X45 selv. Trodde det var en enkel sak å finne Saitek produkter i Norge, men neeeii.. søkte overalt, Google, Kelkoo, og til slutt prisguiden her - for så å finne det i Sverige, i en butikk som har fått mye kjeft i det siste. Jeg hadde den første serien, med seriell kobling (altså ikke USB). Spesielt throttle grepet var bare helt nydelig. Så gikk noe galt med det etterhvert, og jeg kvittet meg med det til slutt. X45 har fått mye skryt, og det skal være mer fasthet og bedre presisjon i styrestikka nå. Grunnen til at jeg igjen har tenkt å skaffe HOTAS er ganske enkelt: Falcon 4.0 med SP 3 og en del patches.. Mein Gott, denne simmen nekter å dø! Den er bedre enn noensinne, og snart kommer SP4, for ikke å snakke om at G2 Interactive jobber med oppfølgeren, og på tross av ryktene er den tittelen slett ikke død. Tvert i mot.. Prisen var ikke gal heller, på X45. Husker jeg betalte en tusenlapp for det første settet jeg hadde, prutet i butikken fra 1300,-. Utrolig hva et par merker i kartongen kan gjøre. Angående tilbudet som ble nevnt, hos Elkjøp: Når var det? Veldig lav pris, jeg ville sagt "løp og kjøp!". Vurderer faktisk akkurat det, går det fremdeles, eller er det spesialpris i bare en av butikkene? Uansett fall, til de som bestiller Saitek HOTAS, uansett hvilken av modellene, dere vil nesten garantert bli ganske fornøyde. Det er kvalitetsprodukt, og det finnes ganske enkelt ingenting å velge mellom, mellom X** og TM Cougar. Så vi må velge mellom å kjøre Toyota eller Ferarri. Toyota er et bra merke.. (og lett å like). Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 F22-Lightning 3???? Thrustmaster F22 & F16 TQS (HOTAS systemet før Cougar) Elkjøp i Porsgrunn var det som hadde de inne. Des, OUT! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Pokker.. Litt lang vei å kjøre for å spare noen hundrelapper, men takk for opplysningen uansett. Har sjekket den nærmeste butikken, men de har et dårlig utvalg, og på hjemmesiden (www.elkjop.no) er Saitek X45 ikke engang listet. Det virker som de ikke har helt oversikt over hvilke produkter butikkene i kjeden har inne. Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har hatt den stikka en stund nå Schizo? Synes å minnes du hadde den i Konowsgate.. =) Har selv en Cyberstick 2000, og er veldig fornøyd med den. Men sikler sef. på x45 (samt ett Thrustmaster tactical keyboard). Må si jeg er overrasket over pris/ytelse på Saitekstikkene, har ikke mye å utsette på dem. Betalte selv 200,- for min Cyberstick. Bastoid Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 ...er gone... sjantiok, mottok du noensinne stikka di? Bastoid Lenke til kommentar
schizo Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Utrolig, men det virker helt umulig å få tak i denne stikka i Norge. Har tom. skrevet til Saitek i Irland, men de måtte ta 50 (!!!) pund ekstra for shipping, og da snakker vi faktisk om mer enn hva databutikken.com skulle ha. Når har jo de også slutta å selge X45, så hva f. skal man gjøre da? Hvis noen finner en butikk i Oslo-regionen som har X45-stikka inne, kan dere være så snille å si ifra her så vi kan løpe og kjøpe alle sammen? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 ...er gone... sjantiok, mottok du noensinne stikka di? Bastoid nei jeg gjorde nok ikke det ble nødt til og avbestille den tilslutt da de ikke tok den inn mer eneste løsning er http://www.mastarting.se/ men det har jeg ikke lyst til. Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Komplett har tatt inn X45! Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Komplett har tatt inn X45! Og nå har jeg bestillt den! Henter den på mandag... Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Da er den levert... =) Kan nesten ikke vente til jeg kommer hjem.. Måtte bare åpne eska og koble den til her på jobb. Wooohoooo! Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Noen som har prøvd X45 til DesertCombat versjonen av BF1942? Har selv siklet litt på denne. Noen som har noen anbefalinger av flyspill med denne kontrolleren? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Noen som har prøvd X45 til DesertCombat versjonen av BF1942?Har selv siklet litt på denne. Noen som har noen anbefalinger av flyspill med denne kontrolleren? Takk for alle svar. Selv er jeg ihuga Commanche fan, så Commanche 4 =) Men stikka er så god, og så konfigurerbar at jeg ikke kan se noen (fly)spill jeg ikke kan anbefale den sammen med. Har ikke selv testet den med akkurat BF1942:DC, men jeg vet den funker i BF1942 (spiller det ikke selv, for CPU intensivt, hater "slideshow"..), har testet det, bare ikke fullt ut konfigurert stikka for spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå