Ascubal Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Heisann, skal ha meg vannblokk (Bestilles i kveld) til min E6600 cpu, og trenger da tips til hvilken jeg skal velge. Pumpen i systemet er en Aquastream pumpe, altså low flow, så kan være lurt og ta det med i beregningen. Hvilken ville dere anbefalt? Bestilles helst fra Komplett eller Microplex da jeg har flere ordre på gang derfra. På forhånd takk Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Denne er visst veldig bra, enda bedre enn apogee. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Vil denne funke bra i et såkalt "low flow" system da? Lenke til kommentar
Ninvec Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Denne er visst veldig bra, enda bedre enn apogee. 8882803[/snapback] Sant det du sier. Men disse er beregnet for hifh flow systemer. Vil denne funke bra i et såkalt "low flow" system da? 8882857[/snapback] Nei, dessverre. For at du skal få den "turbulensen" i vannblokka som switftech sine er beregnet for, så må du ha en nogenlunde bra flow i systemet. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Vil Cuplex Pro fra Aquacomputer kunne gjøre jobben greit nok da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå