Erixxn Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Heisann, Jeg har 34 000 Kr som jeg godt kunne tenkt meg og bruke på en skikkelig spillepc som absolutt må dra alt på full grafikk uten lagg. Da kunne jeg gjerne trenge litt hjelp angående delvalg. Jeg har: Kabinett, mus, tastatur, og slike ting, men trenger skjerm i tillegg. Takk for alle svar EDIT: innlegg 100 Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Heisann, Jeg har 34 000 Kr som jeg godt kunne tenkt meg og bruke på en skikkelig spillepc som absolutt må dra alt på full grafikk uten lagg. Da kunne jeg gjerne trenge litt hjelp angående delvalg. Jeg har: Kabinett, mus, tastatur, og slike ting, men trenger skjerm i tillegg. Takk for alle svar EDIT: innlegg 100 8882190[/snapback] Se signaturen min Lenke til kommentar
haalo Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Vet at dette kanskje ikke er svaret du leter etter, men jeg anbefaler deg å legge fra deg den planen. Du får ikke en mye bedre PC enn en som koster 20k (spesielt ikke hvis overklokking er med i bildet). Anbefaler deg heller å kjøpe en biligere maskin, og eventuelt legge penger til side til oppgraderinger senere. Men hvis du har altfor mye penger ... http://www.anandtech.com/guides/showdoc.aspx?i=2998 Endret 17. juni 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
flugis Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Asus striker extreme Kingston HyperX PC9600 2GB Intel Q6600 XFX 8800 GTX (ULTRA) 2xRaptorX (RAID-0) 2xsamsung 500GB TT 850W Samsung Syncmaster 226BW Holder i massevis. trenger ikke bruke mere penger nå. bedre å heller oppgradere senere. (striker extreme er også klar for de nye prosessorene 1333) Endret 17. juni 2007 av flugis Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg sa ikke at jeg skulle bruke saa mye, det jeg mente var at jeg ville ha en skikkelig god PC, men at det ikke maatte overstige det beloepet, hvis jeg kan faa en god nok PC som er mye billigere er jo det bare bra:) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg sa ikke at jeg skulle bruke saa mye, det jeg mente var at jeg ville ha en skikkelig god PC, men at det ikke maatte overstige det beloepet, hvis jeg kan faa en god nok PC som er mye billigere er jo det bare bra:) 8882828[/snapback] Da har jeg en god nyhet: du kan få en kjempegod PC for 15000 nå . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå