Rudde Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det dere ser på filmen er alt som skjer, hvordan får jeg spilt spillet?? http://dump.no/files/d95ada67df1f/Battlefield_2.avi Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hmm, virker snodig, har du prøvd å ikke kjøre det i administrator, og bare være innlogget som administrator? Ellers kan du prøve kompabilitetsmodus eller noe. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Hmm, virker snodig, har du prøvd å ikke kjøre det i administrator, og bare være innlogget som administrator?Ellers kan du prøve kompabilitetsmodus eller noe. 8882527[/snapback] Ja jeg har prøvd uten og kjøre det som adnimistrator. Vet ikke hva det siste du sa betyr :S Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Trenger virkelig hjelp her.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Når du skal kjøre det som administrator må du høyreklikke på bf2.exe og velge "Kjør som administrator" bare så det er klart. Om du skal kjøre det i kompabilitetsmodus høyreklikker du på bf2.exe fila, velger "Egenskaper" og så fanen "Kompatibilitet" så velger du å kjøre det i Windows XP SP2 kompatibel modus. Reiner også med at du har installert 1.41 patchen? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) ja har 1.41 ja jeg har prøvd .exe fila... Skal teste det andre når jeg kommer hjem men er hos en kompis nå.. Nei det fungerte heller ikke Endret 19. juni 2007 av Rudde93 Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg får ikke lastet ned fila i første innlegget, men hvis jeg "tror" rett her, så er det UserControl i Vista som tuller det til for deg. Jeg sleit vanvittig med det i BF2/BF2142 og Punkbuster f.eks. Hvis det er problemet - så gå inn og skru av UserControl eller hva den nå heter som skal ivareta sikkerheten din. Hvis det ikke er feilen, så post mer info. Lenke til kommentar
dorR Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Får ikke sett filmen jeg, men har et problem med BF2 i vista. Det bruker så sinnsykt lang tid å loade game. Rundt 5-7 min. Noen som vet om en fix? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå