ostesaks Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Eneste anmeldelse du trenger: Mario Party 8, 1 player 2/10 Mario Party 8, 4 player & øl 8/10 Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jiiiiiiippiiiiii fikk den i posten idag:D synd at postkontore stengte klokka 1 og jeg klarte ikke få opp øynene før klokka 2....... Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Vel jeg fikk det igår som en forsinka bursdagsgave... DETTE SPILLET ER RÅTT! Det eneste som virkelig er irriterende er mangelen for Widescreen, spillet tegner en ramme for å presse ned bildet i 4:3 format, VELDIG IRRITERENDE... Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Spilt en del nå og intrykket mitt har blitt mer positiv. Det er gøy med venner ellers ganske kjedelig. Men det er jo tross alt et party spill, og også grunnen til at jeg kjøpte det. Spiller jo selvfølgelig noe annet når jeg er alene. Uansett, tror de fleste ikke vil bli skuffet da dette er noe av det bedre til valg av spill med venner som er ute på Wii for øyeblikket. Bare dumt widescreen drittet trekker ned. Det trekker ned veldig. Syntes det trekker ned så jævlig at de nesten burde komme med en widescreen update på nettet, selv om det er høyst usannsynlig. Jaja, for holde ut med dette til Super Smash kommer. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg tror grunnen til at spillet ikke har widescreen er fordi det blir for mye jobb. Tenk på alle minigamene, de må skrives om for at det skal se bra ut i widescreen. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg tror grunnen til at spillet ikke har widescreen er fordi det blir for mye jobb. Tenk på alle minigamene, de må skrives om for at det skal se bra ut i widescreen. 8931197[/snapback] Dette hadde jo ikke vært noe problem hvis de hadde lagd dem for Widescreen i utgangspunktet. Widescreen begynner jo å bli standarden for TV-skjermer så hvorfor i ******** la de ikke inn støtte for Ws? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Akkurat at det ikke støtter widescreen er meg ganske likegyldig egentlig. Men har testa det i helga med 4 stk & pils. Er skuffa over iforhold til 5-7, der hadde de jo som mål at brettspillene skulle gå raskere. Mens her, så har de senket tempoet igjen, altfor mye dødtid.. Minigamene er også ganske kjedelige, tamme, de engasjerer ikke. Wii-moten er også litt for upresis til at 4 stk kan sitte sammen foran tv'en, å ha like gode forhold iforhold til sensorbaren. Ingen av de 3 andre jeg har spillt med har heller reagert over at det ikke er widescreen. Så jeg tror nok heller dere får ta dere ei pære & slappe av. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har du spilt spillet på widescreen tv? Hvis ikke kan du godt spise den pæra selv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Greit nok at spillet ikke støtter Full HD, men Widescreen burde den vell støtte =/ Teknologien er jo fra .......... ja, hvem veit hvor lenge Widescreen har vært på markedet. Lenke til kommentar
hemmeligbruker Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er det noen som veit hvordan man kobler opp flere spiller? Skjønner ikke hvordan man connecter de andre kontrollene Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du har vel synca kontrollene med Wiien? Det står hvordan dette gjøres i manualen... Lenke til kommentar
hemmeligbruker Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 hvor i manualen står det? jo, jeg har da gjort som jeg har gjort med alle andre spill! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er det noen som veit hvordan man kobler opp flere spiller? Skjønner ikke hvordan man connecter de andre kontrollene 8932245[/snapback] Viss du trykkjer på home-knappen, so på kontrollen og deretter på Reconnect. Då er det berre å trykkje på 1 og 2 på kontrollen i den rekkefølgen du/dykk vil. Det var i hvertfall det eg gjorde for å få kontrollene i rett rekkefølge, men eg synkroniserte kontrollane først, men eg veit ikkje om det hjelpte. Og btw, velkommen til forumet! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 At spillet ikke støtter widescreen synes jeg er ganske tåpelig, hvor mange spill støtter ikke widescreen nå til dags? Det er svært få kan jeg tenke meg, så akkurat det syns jeg de kunna fått fiksa. Vel og merke har jeg ikke spillt spillet enda, men jeg kan jo tenke meg hvordan spillet vil se ut på en widescreen tv.. Kjøper nok spillet når jeg har returnert fra Spanien's sol, så får jeg heller se hvordan det er da Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 At spillet ikke støtter widescreen synes jeg er ganske tåpelig, hvor mange spill støtter ikke widescreen nå til dags? Det er svært få kan jeg tenke meg, så akkurat det syns jeg de kunna fått fiksa.Vel og merke har jeg ikke spillt spillet enda, men jeg kan jo tenke meg hvordan spillet vil se ut på en widescreen tv.. Kjøper nok spillet når jeg har returnert fra Spanien's sol, så får jeg heller se hvordan det er da 8933091[/snapback] Det som skjer er at spillet viser en ramme rundt gameplayet, noe som "cropper" (for å bruke engelske uttrykk) bildet til 4:3. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Har du spilt spillet på widescreen tv? Hvis ikke kan du godt spise den pæra selv. 8931958[/snapback] Øh, jeg spiller på en 50" plasma. Så ja, det er widescreen tv, den er HDklar også Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Det er nesten synd å bryte inn i den lille diskusjonen deres, men jeg fant et skjermbilde fra MP 8 som fikk meg til å undre. På dette bildet har DK og Bowser sneket seg inn i startmenyen. Slik er det ikke hos meg ihvertfall. Er dette noe en kan låses opp, eller er det bare bøff? EDIT: Leif Endret 25. juni 2007 av Teodorull Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er nesten synd å bryte inn i den lille diskusjonen deres, men jeg fant et skjermbilde fra MP 8 som fikk meg til å undre. På dette bildet har DK og Bowser sneket seg inn i startmenyen. Slik er det ikke hos meg ihvertfall. Er dette noe en kan låse opp, eller er det bare bøff? 8941443[/snapback] DK og Bowser er jo med når du lander på DK eller Bowser felt i brettspillet Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er nesten synd å bryte inn i den lille diskusjonen deres, men jeg fant et skjermbilde fra MP 8 som fikk meg til å undre. På dette bildet har DK og Bowser sneket seg inn i startmenyen. Slik er det ikke hos meg ihvertfall. Er dette noe en kan låse opp, eller er det bare bøff? 8941443[/snapback] DK og Bowser er jo med når du lander på DK eller Bowser felt i brettspillet 8941451[/snapback] Jo, men de er ikke med på min startmeny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå