Snikpellik Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg er også litt skuffet. Hadde ikke høye forventninger, dog. Har ikke spilt mye i det hele tatt, men det er det en god grunn til. Spillet blir rett og slett for kjedelig. Har ikke testet multiplayer enda. Eneste pluss i forhold til tidligere Mario Party-spill må vel være bruken av Wiimoten. Nei, må si meg helt enig med Bandana. Utrolig irriterende også at spillet ikke støtter widescreen eller 480p. Ser helt forjævlig ut på min LCD via komponent. Jeg er ingen grafikkhore, men dette er for dårlig. Spillet forsvinner videre til anmelder morgen uansett da. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg som hadde tenkt å kjøpe spillet idag (på jobben.hehe). Får avvente litt tror jeg Lenke til kommentar
aloras Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg som hadde tenkt å kjøpe spillet idag (på jobben.hehe). Får avvente litt tror jeg 8911983[/snapback] Hadde samme planen, men tror nok jeg avventer litt jeg og. Vil lese anmeldelser og høre hva folk på forumet her syns først. Når er det Wii-fan.net kommer med sin anmeldelse Snikpellik? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Spillet er sendt videre til anmelder i dag, så om alt går etter planen vil anmeldelsen komme snart. Det er opp til anmelderen... Men det pleier ikke å gå så lang tid. Skulle gjerne fått spillene fra Bergsala litt tidligere, men sånn er det nå dessverre... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er jo bare overrated karakterer man leser på Wii-fan uansett. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Er jo bare overrated karakterer man leser på Wii-fan uansett. 8913166[/snapback] Det er en helt annen sak, og du som jeg, vet at vi ikke bør diskutere det her. Jeg kan si så mye som at det er opp til hver enkelt anmelder å formidle sin subjektive mening ovenfor et spill. Om en anmeldelse av et spill ikke er i samsvar med nettopp din mening, betyr ikke det nødvendigvis at anmeldelsen er dårlig. Tåpelig innlegg, hva med å begrunne litt? Forresten, er denne overrated? Endret 21. juni 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ikke for å kaste bensin på bålet, men den synes jeg nesten er underrated! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Prøvd det? Om ikke, vent til du prøver spillet, så er du nok enig med meg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva vil prisen bli på MP8? Jeg har sjekket på komplett og prisguide som sier kr 449. Men hva koster spillet for eksempel på game på moa eller andre butikker i moa? Kommer spillet til og bli like populært som selve wiien? Altså utsolgt på releasedagen? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vil nok langt i fra bli utsolgt. Sjekket nettopp innkjøpsprislisten jeg fikk av Bergsala, og butikkene betaler 332,- for det, akkurat som de andre Wii-spillene. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 fjo... Da er det fortsatt sjangs at jeg får det imorgen Lenke til kommentar
aloras Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Hva vil prisen bli på MP8? Jeg har sjekket på komplett og prisguide som sier kr 449. Men hva koster spillet for eksempel på game på moa eller andre butikker i moa? Kommer spillet til og bli like populært som selve wiien? Altså utsolgt på releasedagen? 8916695[/snapback] Såg spillet på game på moa for 449,-. Er vel det spillet ligger på. Du kan alltids dra på Elkjøp og de har spillet inne, og be dem ringe game. Da får du spillet omtrent 20 kroner billigere enn på game, pga. Elkjøp's prisgaranti. Gjort dette flere ganger selv. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva vil prisen bli på MP8? Jeg har sjekket på komplett og prisguide som sier kr 449. Men hva koster spillet for eksempel på game på moa eller andre butikker i moa? Kommer spillet til og bli like populært som selve wiien? Altså utsolgt på releasedagen? 8916695[/snapback] Såg spillet på game på moa for 449,-. Er vel det spillet ligger på. Du kan alltids dra på Elkjøp og de har spillet inne, og be dem ringe game. Da får du spillet omtrent 20 kroner billigere enn på game, pga. Elkjøp's prisgaranti. Gjort dette flere ganger selv. 8917652[/snapback] Smart.. Men da er prisen 449. Enkelt og greit. Og flotters, jeg gleder meg til å kunne spille det Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Har ett problem. En kamerat av meg kjøpte Mp8 fra VideogamesPlus i Canada. Han gjorde dette selvfølgelig pga prisen. Spillet kom idag, men fungerer ikke på hans PAL Wii. Er dette noe som bare omhandler dette spillet, eller er det slikt på alle wii-spill? Har han isåfall krav på pengene tilbake om han sender spillet i retur? Endret 22. juni 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Spillet har vel en regionkode? Skal han spille mp8 kjøpt i Canada må han modde wii-en. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Er dette tilfellet med alle wii-spill fra "utsiden" av europa? Hvordan modder en wii'en da?Om han gjør det så ryker vel garantien og slikt... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, det gjelder alle Wii-spill. Garantien ryker om man modder Wii, ja. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Noen flere som har fått testet spillet eller? Har ikke komt opp noen anmeldelser på noen norske nettsider enda, så er fortsatt i tvil om det skal kjøpes ;p Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Støttes ikke 480p eller widescreen via komponent? :| Flott at jeg bestilte dette FØR jeg leste dette da. Jævlig bra. Go me, lizam. Da bør det faen meg være bra ellers. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Opplysning: Marioparty8 er utsolgt hos elkjøp og play på moa. Andre butikker vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå