Gå til innhold

Mario Party 8 diskusjonsemne Wii

aloras

Anbefalte innlegg

Jeg er også litt skuffet. Hadde ikke høye forventninger, dog. Har ikke spilt mye i det hele tatt, men det er det en god grunn til. Spillet blir rett og slett for kjedelig. Har ikke testet multiplayer enda.

Eneste pluss i forhold til tidligere Mario Party-spill må vel være bruken av Wiimoten.

Nei, må si meg helt enig med Bandana. Utrolig irriterende også at spillet ikke støtter widescreen eller 480p. Ser helt forjævlig ut på min LCD via komponent. Jeg er ingen grafikkhore, men dette er for dårlig.

Spillet forsvinner videre til anmelder morgen uansett da. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg som hadde tenkt å kjøpe spillet idag :hmm:  (på jobben.hehe). Får avvente litt tror jeg

8911983[/snapback]

Hadde samme planen, men tror nok jeg avventer litt jeg og. Vil lese anmeldelser og høre hva folk på forumet her syns først.

Når er det Wii-fan.net kommer med sin anmeldelse Snikpellik?

Lenke til kommentar
Er jo bare overrated karakterer man leser på Wii-fan uansett.

8913166[/snapback]

Det er en helt annen sak, og du som jeg, vet at vi ikke bør diskutere det her. Jeg kan si så mye som at det er opp til hver enkelt anmelder å formidle sin subjektive mening ovenfor et spill. Om en anmeldelse av et spill ikke er i samsvar med nettopp din mening, betyr ikke det nødvendigvis at anmeldelsen er dårlig. Tåpelig innlegg, hva med å begrunne litt? :nei:

Forresten, er denne overrated?

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Hva vil prisen bli på MP8? Jeg har sjekket på komplett og prisguide som sier kr 449. Men hva koster spillet for eksempel på game på moa eller andre butikker i moa?

Kommer spillet til og bli like populært som selve wiien? Altså utsolgt på releasedagen?

Lenke til kommentar
Hva vil prisen bli på MP8? Jeg har sjekket på komplett og prisguide som sier kr 449. Men hva koster spillet for eksempel på game på moa eller andre butikker i moa?

Kommer spillet til og bli like populært som selve wiien? Altså utsolgt på releasedagen?

8916695[/snapback]

Såg spillet på game på moa for 449,-. Er vel det spillet ligger på. Du kan alltids dra på Elkjøp og de har spillet inne, og be dem ringe game. Da får du spillet omtrent 20 kroner billigere enn på game, pga. Elkjøp's prisgaranti.

Gjort dette flere ganger selv.

Lenke til kommentar

8916695[/snapback]

Såg spillet på game på moa for 449,-. Er vel det spillet ligger på. Du kan alltids dra på Elkjøp og de har spillet inne, og be dem ringe game. Da får du spillet omtrent 20 kroner billigere enn på game, pga. Elkjøp's prisgaranti.

Gjort dette flere ganger selv.

8917652[/snapback]

Smart.. :)

Men da er prisen 449. Enkelt og greit. Og flotters, jeg gleder meg til å kunne spille det :)

Lenke til kommentar

Har ett problem.

En kamerat av meg kjøpte Mp8 fra VideogamesPlus i Canada.

Han gjorde dette selvfølgelig pga prisen.

Spillet kom idag, men fungerer ikke på hans PAL Wii.

Er dette noe som bare omhandler dette spillet, eller er det slikt på alle wii-spill?

Har han isåfall krav på pengene tilbake om han sender spillet i retur?

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...