Gå til innhold

Mario Party 8 diskusjonsemne Wii

aloras

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel spilt så og si alle Mario Party- spill, og eier selv nummer 4 og 5 i rekken. Går vel mest i minigames når det spilles, og til dette synes jeg GC- kontrolleren er veldig behagelig. Utifra anmeldelser er det delte meninger om hvordan Wiimote og Nunchuk takler dette, men synes selv det virker spennende, og vurderer sterkt å kjøpe det :) Men må si, det er ikke akkurat hovedprioriteringen min i nærmeste fremtid når det gjelder spill. Har Resident Evil 4 Wii Edition, Metroid Prime 3, samt noen DC- klassikere fremst i rekken.

Lenke til kommentar
De hadde Mario Party 8 i hylla på Spaceworld Moa (Ålesund) i dag.

8903910[/snapback]

Woot? Hva var prisen da? Regner med at Elkjøp ikke selger før i morgen, og siden Elkjøp alltid er billigst, venter jeg i så fall til i morgen..

Lenke til kommentar

Å måtte ut med 600 for et Wii-spill syns jeg er utrolig teit. Derfor støtter jeg ingen butikker som tar den prisen. Jeg har måtte ut med det for et spill, men da var det noe jeg absolutt måtte ha der og da.

For meg er 500 grensen.

Lenke til kommentar
Mitt kostet 488,-

8904961[/snapback]

Fra hvilken butikk?

Jeg må uansett vente til lønninga kommer før jeg får meg et slikt eksemplar ;)

Imens kan jeg jo lese hva dere synes om spillet - verdt kjøpet?

Lenke til kommentar

Fikk spillet på døra nå nettopp (gratis :p), for 20 minutter siden. Har spilt i et kvarter. Er langt i fra imponert... Et par av minispillene er ganske kule da.

Bare å komme med spørsmål om noen lurer på noe, men vær obs på at jeg er nødt til å kvitte meg med spillet i løpet av de nærmeste dagene fordi anmelder skal ha det (må bare finne ut hvem som skal anmelde det først). :)

Spillet støtter forresten ikke full widescreen eller 480p, helt elendig. Ser ganske jævlig ut på TV-en min.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Mitt kostet 488,-

8904961[/snapback]

Fra hvilken butikk?

Jeg må uansett vente til lønninga kommer før jeg får meg et slikt eksemplar ;)

Imens kan jeg jo lese hva dere synes om spillet - verdt kjøpet?

8905140[/snapback]

Jeg kjøpte det på CDON.COM.

Endret av rjpa
Lenke til kommentar
Noen som har fått spilt en stund nå eller?

Spent på om dette er en totalbom eller et spill som er verdt å kjøpe..

8906541[/snapback]

Spilt det i over en time og må si jeg er litt skuffet. Spillet er gøy og underholdene men jeg hadde forventet mye mer. Er masse minigames som kunne blitt gjort bedre og det samme gjelder grafikken og leveldesignet.

Det som irriterte meg mest var at spillet ikke støtter widescreen. Jeg synes det er dødsirriterende å spille med en firkant inni tv'en. Det ser så smått ut, hvertfal når man sitter her med venner og alle ser på den lille firkanten i tv skjermen. De burde brukt nok tid til å klare å få til widescreenstøtte.

Mario Party 8 er nok ikke mye annerledes fra de andre spillene. Ikke mye nytt, bortsett fra at du bruker Wiimoten og den er ikke alltid like komfortabel å bruke. I noen minigames er den unøyaktig og vanskelig å bruke, mens i andre så er det som om du har spilt slik i hele ditt liv.

Men, jeg vil ikke helt si at jeg er helt skuffet over spillet. Må nok spille litt mer før jeg sier noe annet. Det er jo tross alt morsomt med venner, men blir nok veldig ensformig i Single Player. Men sånn er jo alle de andre spillene også. Kan si litt mer etter jeg har spilt det litt, men jeg er mere skuffet enn fornøyd for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...