lobfredd Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 jeg slo på pc i dag og musen vil ikke røre seg!! siste jeg gjorde var og bytte til costum desig n på musen! noen som jeg hjelpe meg til og få den til og virke igjen? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Åssen mus er det? Prøvd å plugge den ut, og tilbaken igjen? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Koble musen ifra for så å koble den på igjen. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Kanskje (om ikkje det dei over har sagt verker) du kan prøve å reinstallere driverane til musa? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Den skal være rimelig enkel å flytte på om du ikke har limt den fast. Spøk til halvor: Vi trenger mer info. Hvor gammel er musen? Mulighet for at ledningen er slitt av? Hvilken modell er det snakk om? Du kjører windows? Prøvd en annen enhet i samme porten for å sjekke at den funker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå