lluda Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hei jeg vet ikke vilken bil er cop car kan noen hjelpe meg..det er tiln gta 3 pc.... Lenke til kommentar
LIA Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Politi bil vil jeg tro..... Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Altså, å finne svar på dette hadde vært så lett som å lete opp ordet "cop" i engelsk ordboken å lete der. Alle med litt engelskamerikansk viten hadde jo visst dette. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hei jeg vet ikke vilken bil er cop car kan noen hjelpe meg..det er tiln gta 3pc.... Tuller du eller? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Nei. Mulig han vil erstatte cop car med en annen custom car. Lenke til kommentar
3PM Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 :o :o Det er nok purke bil da.... 8) 8) Lenke til kommentar
TRS Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 purke ekke det en hunn-gris da? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Snute bil heter det :google: Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 skal si du har mange problemer med GTA3. det er jo bare å kjøre litt og finne ut selv. prøv forskjellige biler. I dette tilfellet snut bilen. Om du sliter veldig, så er det drøssevis med walkthrough's på nettet- Bruk nettets beste venn: :google: Lenke til kommentar
TRS Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 om du sliter med og finne snutebiler så drep alle i 1km's omkrets, da kan du være sikker på at snutej*vlane kommer Lenke til kommentar
amilo Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 "Snut er ut" som Thomas Giertsen sa Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hei jeg vet ikke vilken bil er cop car kan noen hjelpe meg..det er tiln gta 3pc.... Når jeg ser på norsken, og når jeg ser på nicket, faller det meg naturlig å tro at vedkommende kanskje er utlending, og da kan man ikke kreve at han/hun skal ha sett like mye på amerikansk TV som de fleste av oss;P (spillt like mange amerikanske spill) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Når jeg ser på norsken, og når jeg ser på nicket, faller det meg naturlig å tro at vedkommende kanskje er utlending, og da kan man ikke kreve at han/hun skal ha sett like mye på amerikansk TV som de fleste av oss;P (spillt like mange amerikanske spill) ...eller så er det en som er litt yngre enn oss andre... Lenke til kommentar
Delly Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 men min data kan full GTA3 IKKE GAL 2timer bra og flott fordi X8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå