SoW Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Selv trenger eg f.eks mer enn 12 halvlitere for å bli god full. Det er vel øl du snakker om da? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Sant det. Har en kompis som er i byn oftere enn meg men likevel blir han fortere full enn meg. Selv trenger eg f.eks mer enn 12 halvlitere for å bli god full. har litt og si med vekta og hvordan magen tar opp næring... noen har rask og noen har treig forbrenning.. hvis du veier 80kg, og han 70 så tåler du litt mer enn han se bare på jenter de blir "fulle" på 4rusbrus mest tragiske greiene jeg har vært med på var i helja, det var ei jente ho veier nok 80kg elns, og ho var "full" sjangla osv etter _2_ rusbrus :o og på den "festen" var det bare 6stk så ho hadde ikke no grunn til å late - alle de andre var også "edru"... *huff* Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 fjortiss fyll er jo da en ting.. kan ikke bli full på 2 rusbrus.. såfall er du god.. å ganske bra da.. billig men det er vel ganske stor forskjell på folk hvor fulle de blir.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Min erfaring er at det om hvor mye man har spist om dagen og hvor mye man har sovet spiller inn en del på hvordan man blir. Har jeg spist rett før jeg starter å drikke blir jeg aldri spes full. Men når jeg går ut så går det som regel rundt 12+ halvlitere (med øl ) Kommer an på. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Drakk 13, ble brisen (Ble ikke noe spesielt full ivertfall) *Snakk om ØL her ja!* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Drakk 13, ble brisen (Ble ikke noe spesielt full ivertfall) *Snakk om ØL her ja!* Brukte du 24 timer på å drikke det da? Selv drikker eg jo de 12 ølene i løpet av 3-4 timer så blir jo det litt drinks her og der fra folk og halvlitere på byn. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg merker iallefall VELDIG stor forskjell på 4,7% øl og 5,8% av den på 5,8 kan jeg bare drikke 8, men med 4,7 kan jeg drikke 12 eller mer... av en ellerannen vill grunn tåler jeg mye mindre øl enn jeg gjør sprit... ikke så uvanlig at jeg drikker 0.5 liter 50% (smirnoff blå) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Btw kom på at sist eg var på hytte tur med min søster og svogeren så drev vi og styret ren vodka 50% eller mer (husker ikke om det var noe høyere enn 50%) anyways det var en hel flaske og vi drakk den på kort tid men da fikk eg blackout. Våknet iskald på rommet som eg sov i og viduet var helt åpent ( var på voss og det var 15- grader ute) Tror eg hadde bakrus i 3 dager nesten Edit: En hel flaske på meg og svogeren. ikke min søster Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Drakk 13, ble brisen (Ble ikke noe spesielt full ivertfall) *Snakk om ØL her ja!* Brukte du 24 timer på å drikke det da? Selv drikker eg jo de 12 ølene i løpet av 3-4 timer så blir jo det litt drinks her og der fra folk og halvlitere på byn. 24Timer? Nei, veit ikke helt kor mange timer jeg.. Var jo en/ei kveld/natt Lenke til kommentar
SoW Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Drikke 12 halvlitre i by`n må vel koste rundt: 50*12=600?! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Drikke 12 halvlitre i by`n må vel koste rundt: 50*12=600?! Hehe, er ikke gammal nokk til d jeg. Å gå på utesteder som selger alc altså! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har prøvd: Det er teknisk umulig å bli full på øl. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Regn ut promillen da.. :-? http://www.stud.ntnu.no/~bjornmel/bjalk.html (er ikke tatt med forbehold om forbrenning her.. til info kan det sies at en stk 0.33L øl på 4.5% inneholder 12gram ren alkohol, og kroppen bruker ca 1t20 min-2timer på å forbrenne denne helt. Regnet ut i fra mann og 60 kg) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Drikke 12 halvlitre i by`n må vel koste rundt: 50*12=600?! Ja det er dyrt. Jeg liker å skylde på Bondevik og Valgjerd for avgiftsnivået. PS. Har en ganske "storvokst" kamerat på rundt 120-130kg som har pers på 25 halvlitere på en kveld... Selv han klare å bli godt brisen etter hvert. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Når vi snakker om djevelen (King alkohol) så skal eg på fest imorgen så eg er ikke sikker på om eg skal kjøpe sprit eller masse øl!? ØL Fordeler: Godt å drikke og bakrusen blir ikke så voldsomt selvom man blir skikkelig drittings. Ulemper:Må drikke MYE for å bli skikkelig full og man må på do hvert 20min SPRIT/Vodka Fordeler: Man drikker lite og blir fortere full Ulemper: Blir litt hissig og mister fort kontrollen hvis man drikker for mye. Og man (Eg) får den jævligste bakrusen dagen derpå. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg har ikke helt sansen for øl.. likte det før.. men etter jeg ble bra sjuk av det et par ganger (takket være eagel øl) så har jeg aldri likt det no serlig.. å siden rusbrus er svindyrt, å en må ha minst 16 stk skal det bli no gøy blir det alt for dyrt.. derfor drikker jeg sprit. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 konge å ta en fest, men å sitte å tellehva man drikker er bare tull og fjortiss fakter. Man bare handler inn så det holder og drikker ikke mere enn man kan hanskes med. "Jeg drakk en six pac og en flaske hb å noen kjøkken glass med whisky" er bare tregt. Drikk med måte og ungå bakrus mvh knutern_ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Tja er ikke lett vettu. Si det til 50% av gamlingene som er ute på byn og få deg en smelling. Vi diskuterte kor mye vi tåler osv.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja de er verst gammlingene, har vært gift og oppdrat unger i 20 år uten en real tur med gutta på år, så er det mye frustrasjon som er ute å går.... Trist men sant. Vet ikke selv hvor mye jeg tåler... Når jeg drikker så er det rolige mengder og de gangene det sklir ut så husker jeg ikke så my at det er mulig å stad feste slike ting. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Drikke 12 halvlitre i by`n må vel koste rundt: 50*12=600?! Hehe, er ikke gammal nokk til d jeg. Å gå på utesteder som selger alc altså! Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå