Gå til innhold

0,5L 96%, ei halvflaske absolutt + en 6pack øl på en kveld?


hurst

Anbefalte innlegg

En som henger på forumet her (skal ikke nevne navn *host*venomzorg*kremt*) påstår at han bruker å drikke ei halvflaske absolutt, 0,5liter 96% og en sixpack øl på en kveld.

 

På en skala fra 1-10, hvor full blir man da?

1: hæ? merker ikke noe jeg.. 10: død

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, spørs litt på hvordan han drikker, når han begynner og hvor mye han tåler.

Hvis han begynner ved 5-6 tiden på dagen/kvelden og holder på i 12 timer, og drikker med måte så går det vel ned.

Men før han er ferdig har han nok vært å matet elgen en god del ganger :D

 

Personlig tviler jeg på at han gidder å sitte i 12 timer kun for å få ned så mye alkohol :p

Lenke til kommentar
En som henger på forumet her (skal ikke nevne navn *host*venomzorg*kremt*) påstår at han bruker å drikke ei halvflaske absolutt, 0,5liter 96% og en sixpack øl på en kveld.  

 

På en skala fra 1-10, hvor full blir man da?

1: hæ? merker ikke noe jeg..  10: død

 

Standard Drinks Statement

The Standard Drink statement is a mandatory label requirement for the Australian, New Zealand, Japanese and Asian wine markets.

 

The wording of the statement is prescribed as: -

'Contains approximately "X" standard drinks' or

'Approx "X" Standard Drinks'

 

A 'standard drink' is the amount of beverage, which contains 10 grams of ethanol (alcohol), measured at 20°C.

 

The formula for calculation is:

Amount of beverage x Alcohol % x 0.789 (specific gravity of ethanol) = the number of standard drinks.

 

 

Og vi regner ut:

 

Halvflaske absolutt = 0.5L (?) * 40% * 0.789

= 15.78 STD

Moonshine = 0.5L * 96% * 0.789

= 37.872 STD

Smaa brune = 6 * 0.35L * 4.5% * 0.789

= 7.45 STD

 

Til Saman: rundt 60 STD.

 

Dette er nok til aa slaa meg i senk 3 ganger.

 

http://www.rupissed.com/ gir som blod-alkohol nivaa med alder 20, hoeyde 175, vekt 80( sikkert en feit _faen ), og drikking over 5 timer,

Blood Alcohol Content: 0.998 %

 

Altsaa 10 i promille? Saerlig.

Lenke til kommentar

Fra http://www.noabuse.no/ru/alko_i_krop.htm står det endel info om alkohol..:

 

Alkoholinntak i gram delt på 65% av kroppsvekten i kg - 0,15 x timer siden første alkoholinntak = aktuell promille.)

 

dvs:

 

En mann på 80Kg

 

En "kveld" varer i 8 timer

 

Halvflaske vodka : 200 gram etanol

0.5 liter 96% : 500 gram etanol

sixpack øl: 2,1liter 3,7% : 78 gram etanol

Totalt: 778 gram etanol

 

(778/ ( 80 * 0,65 )) - ( 0,15 * 8 ) = 13,76 promille.. ( ca!!!, veldig individuelt )

 

Det er den sanne død, ingen mennesker klarer å håndtere slike mengder alkohol. Vedkommende måtte blitt pumpet og fått dialysefor å fjerne etanolen fra blodet lenge før han hadde begynt på six pack`en med øl..

 

=)

Lenke til kommentar

veel.. d er kanskje mulig.. jeg vet folk som holder spriten bedre enn meg og min heller tvilsomme "rek" er 6 dl 96% på en hel-kveld.. (ca 15-16 timer karsk drikking).. Da var jeg seff fullstendig "fotlaus" men lell.. hvis man tar en 2 eller 3 dagers så går det vel ned.. men aldri hvis man snakker "full-før-byen" opplegg..

Lenke til kommentar
En som henger på forumet her (skal ikke nevne navn *host*venomzorg*kremt*) påstår at han bruker å drikke ei halvflaske absolutt, 0,5liter 96% og en sixpack øl på en kveld.

 

Så dette er det han *bruker* å drikke på en kveld? Hva drikker han når han drikker mye da? Eller er det slik at han alltid pleier å drikke så mye at han må pumpes?

 

Er jo en mulighet for at den 96'ern ikke er 96 da, men at han blir lurt av ham han kjøper drikke av ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...