Gå til innhold

FLAC musikk-avspiller til Nokia N95 (Symbian 9.2)

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurte på om det finnes et relativt brukbart, helst heidundrandes program som gjør det mulig å spille av *.FLAC musikkformat på Nokia N95 mobiltelefoner.

Siden Nokia N95 benytter seg av det siste innenfor Symbian OS (v9.2 - S60v3)

Det medfølgende programmet for avspilling av musikk "Nseries Music Player application/RealPlayer" støtter kun formatene "MP3, (un-DRMed) AAC, AAC+ and WMA".

Alle musikken jeg har på PC-en, er rippet til FLAC-format, som er det losseless formatet jeg foretrekker, på grunn av den kompakte størrelsen den gir mulighet for, samtidig som det ikke taper seg i lydkvalitet.

Og siden jeg skal benytte meg av et sett med "Shure SE530PTH" ørepropper,

så er jeg avhengig av temmelig god kvalitet på lyd-filene. Så losseless format er et "must have" for meg.

Så isteden for å konvertere all musikken min over til et annet støttet losseless format,

og da også ende opp med relativt større filer, og da mindre musikk på minnekortet,

så håpet jeg på at det fantes et måte å "unlocke" support for FLAC i Nokia N95 sin RealPlayer spiller, eller at det finnes et like bra avspillings program som jeg kan legge inn på telefonen som da har støtte for FLAC.

Håper noen kan hjelpe meg.. På forhånd takk :)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...