jae-ols Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg skal legge inn virusprogrammet F-Secure. Men når jeg skal skrive inn lisensnøkkel, står at nøkkelen ikke gjenkjennes! Jeg har brukt den før, jeg har bare kjøpt meg ny maskin med Windows Vista. Det er den nøkkelen som står på "Min side" hos Canal Digital. Noen som har noen forslag om hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Den lisensen er beregnet for 'XP'-versjonen. Du må laste ned Vista-versjonen (beta) fra F-Secure sin hjemmeside. Det skal være en link på canaldigital sin nettside om dette. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Den lisensen er beregnet for 'XP'-versjonen. Du må laste ned Vista-versjonen (beta) fra F-Secure sin hjemmeside. Det skal være en link på canaldigital sin nettside om dette. 8881947[/snapback] Jeg gjorde det brukte "Vista linken" men det fungerer ikke. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Når du registrerer deg på F-Secure sin side, vil du få tilsendt en nøkkel som du må bruke under installasjonen. (Tips: Bruk heller et annet AV-prog, eks. AVG (gratisversjonen) enn en beta-utgave av F-Secure.) Endret 17. juni 2007 av norbat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå