dangaute4 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) hallo har lasta ner lit på dc++ så tengte eg litt på dei noobså i klassen som ikkje kan någem om data og brenna ut cd og printa ut cd og dvd logo prøvde og bruka PS cs2 til og laga logoen mn eg fant ikkje ut kor stor cd logoen sko vera men finnes det eit programm som skriver ut cd og dvd størrelse? drit i skrive feil Endret 17. juni 2007 av dangaute4 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Skal du ha til sjølve platene eller til omslaga? Malar for platene kan du finne her: http://duplication.mimeo.com/action/DownloadsView http://www.surething.com/st/Category.asp?CatCode=DELUXE_FAQS Skal du ha omslaga, er det berre å måle kor store dei er med ein linjal, og so lage eit nytt dokument med dei måla. Set Resolution til meir enn 72 pixels/inch. 150 eller 300 er betre. Lenke til kommentar
dangaute4 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Skal du ha til sjølve platene eller til omslaga? Malar for platene kan du finne her:http://duplication.mimeo.com/action/DownloadsView http://www.surething.com/st/Category.asp?CatCode=DELUXE_FAQS Skal du ha omslaga, er det berre å måle kor store dei er med ein linjal, og so lage eit nytt dokument med dei måla. Set Resolution til meir enn 72 pixels/inch. 150 eller 300 er betre. 8881773[/snapback] men dei linkane far bra eg snakke om ei plata som er rund ikkje ei plata som er firkanta hehe Endret 17. juni 2007 av dangaute4 Lenke til kommentar
pwned Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 1. du burde skrive bokmål, ikke dialekt 2. last ned Nero. Det er et program du kan designe etc. både cover og selve cd-plata. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 OK. Eg reknar med du har ein skrivar som kan skrive direkte på plater. Har sjølv brukt ein Canon-skrivar med denne mogelegheita, og der var det med program for å skrive ut på plater. Det eg har gjort dei få gongene eg har skrive ut på plater var å lage biletet i eit anna program (Photoshop), for so å importere biletet til det andre programmet, som eg skreiv ut frå. Malane eg linka til over er berre for å at ein skal kunne sjå kvar plata vil vere, og dermed kvar ein skal plassere dei ulike elementa. Eller du kan bruke Nero Cover Designer som pwned nemnte. Eg reknar med dette ogso har mogelegheit for å setje inn bildefiler laga i andre program. Lenke til kommentar
dangaute4 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 OK. Eg reknar med du har ein skrivar som kan skrive direkte på plater. Har sjølv brukt ein Canon-skrivar med denne mogelegheita, og der var det med program for å skrive ut på plater. Det eg har gjort dei få gongene eg har skrive ut på plater var å lage biletet i eit anna program (Photoshop), for so å importere biletet til det andre programmet, som eg skreiv ut frå. Malane eg linka til over er berre for å at ein skal kunne sjå kvar plata vil vere, og dermed kvar ein skal plassere dei ulike elementa. Eller du kan bruke Nero Cover Designer som pwned nemnte. Eg reknar med dette ogso har mogelegheit for å setje inn bildefiler laga i andre program. 8881842[/snapback] nero funkar ikkje på min data så det vare derfor eg lagte dette innlegget men det hadde vore flott om dere konne nevnt någen navn på programma? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 1. du burde skrive bokmål, ikke dialekt 2. last ned Nero. Det er et program du kan designe etc. både cover og selve cd-plata. 8881788[/snapback] Mi meining er at han bør skrive på nynorsk, da det tydeleg vil være meir naturleg for han enn bokmål. Vist du har problem med å forstå det han skreiv, så anbefaler eg på det sterkaste at du prøver å falge litt ekstra gost med i norsk timane på skulen. Lenke til kommentar
dangaute4 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) hallo googla lit og fant dette programme DVD and CD Label Maker Wizard 2.05 :!: Endret 17. juni 2007 av dangaute4 Lenke til kommentar
dangaute4 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 1. du burde skrive bokmål, ikke dialekt 2. last ned Nero. Det er et program du kan designe etc. både cover og selve cd-plata. 8881788[/snapback] Mi meining er at han bør skrive på nynorsk, da det tydeleg vil være meir naturleg for han enn bokmål. Vist du har problem med å forstå det han skreiv, så anbefaler eg på det sterkaste at du prøver å falge litt ekstra gost med i norsk timane på skulen. 8881945[/snapback] takk for støtten Lenke til kommentar
pwned Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 1. du burde skrive bokmål, ikke dialekt 2. last ned Nero. Det er et program du kan designe etc. både cover og selve cd-plata. 8881788[/snapback] Mi meining er at han bør skrive på nynorsk, da det tydeleg vil være meir naturleg for han enn bokmål. Vist du har problem med å forstå det han skreiv, så anbefaler eg på det sterkaste at du prøver å falge litt ekstra gost med i norsk timane på skulen. 8881945[/snapback] takk for støtten 8881985[/snapback] Var ikke helt sånn ment... Samme for meg om du skriver på bokmål eller nynorsk, men mener å huske det er i mot reglene å skrive dialekt etc? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) No var det meire slurvefeil enn dialekt i det han skreiv. (mn istadenfor men, og/å o.s.v.) Du kunne ha skreve "nynorsk eller bokmål", eventuelt i omvendt rekkefølge, istaden for å skrive at han burde skrive bokmål. Edit: Før nokon slakter meg for alle skriveleifa mine, så vil eg påkeike at eg har dysleksi, klasifisert som "middels" Endret 17. juni 2007 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
pwned Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 sant... beklager... men nå er det vel nok OT... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå