Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 jeg har tenkt å investere i Digitalkamera, og valget står mellom disse 2: Canon Digital Ixus V3 kr 4300 Nikon Coolpix 4300 kr 5000 er det noen som har erfaringer med disse kameraene, både negative og positive?? jeg vet Nikon kameraet har bedre optisk zoom og litt større oppløsning, men canon kameraet er lite og kompakt..... All hjelp taes imot med takk mvh. apollox Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Litt vrient valg. Kommer an på hva du legger vekt på. Jeg synes at zoom er viktig, og størrelsen på bildebrikken er viktig, men kanskje ikke den helt store forskjellen her? Så er det størrelsen da. IXUS har jo et kjempeflott design. Vet ikke helt hva jeg ville velge. Sjekk prisene i 'Prisguiden', for de prisene du oppgir, ligger noe høyere enn de jeg fant i guiden. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 lekkert bilde, apollox jeg tror jeg ville gått for nikon. vet ikke helt hvorfor, men jeg har lest noen tester av v3 som ikke har vært så bra. nikons 2500 kom jo veldig bra ut i endel tester i fjor. at nikon mangler optisk søker bryr jeg meg lite om, fordi jeg vanligvis bruker lcd-skjermen uansett (og den tror jeg er best på nikons kamera). stikk i butikken og prøv begge! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Lekkert bilde ja Takk for rådet, jeg tror jeg skal prøve kameraene før jeg kjøper, det er jo en såpass dyr investering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå