flakken Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Hallo. Har fått et lite problem her med mitt skjermkort. (Gainward AGP 6600GT) I går var alt helt fint med maskinen når jeg skrudde den av i går natt. I dag når jeg skrudde den på så kom det opp et lite problem. Alt fra å scrolle litt ned på en webside til å minimere vinduer skaper lagg Dette problemet er at skjermkortet rett og slett ikke blir identifisert av maskinen (testa å boote i både en gammel Vista beta jeg har på maskinen jeg ikke har fjernet enda, XP installasjonen min og via live Knoppix plate) og i ingen av de tre OS'ene så ble kortet identifisert. Dette er altså noe som har skjedd over natten (og maskinen har ikke vært rørt i mellom tiden) Ikke fungerer verken EXPERtool eller å installere nye drivere siden det dukker opp "Incompatible hardware" eller "This is not a correct card" (Sistnevnte kun fra EXPERtool) Går jeg innpå (høyreklikk på skrivebordet sine) Properties --> Settings --> Advanced og så Adapter, så vises alle felt som <Unavailable>. Jeg har testet å ta ut og inn kortet igjen, men ingen forandring har skjedd. Endret 17. juni 2007 av flakken Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Da er nok kortet defekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå