sexyback Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Når jeg sitter vanlig og tar kjeven fram og tilbake, altså høyre til venstre som sikkert mange andre har gjort før, når jeg gjør det mot høyre kjenner jeg litt vondt av og til, er dette normalt at man kan få litt vondt da? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Nå skjønner jeg ikke helt hvordan frem og tilbake blir det samme som høyre og venstre, men det er nå så. Har du tygget mye i det siste? Evt tygget på noe hardt? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 jeg får også vondt i kjeven.. tror det er fordi at tennnene mine begynner å gå til samme plass igjen som før etter tannreguleringen.. og når jeg da tygger, så presses det på feil steder.. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kvar gang eg åpner munnen så knekker det i kjeven... både høgre og venstre. Nokken som veit ka det er som er gale? Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Knekking i kjeven er det visst en del som har etterhvert, så tror ikke det er noe fålig... Vel, hvis du absolutt skal sitte og presse kjeven din, er det vel ikke så altfor rart du får vondt..? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) BinkoKnekking i kjeven er det visst en del som har etterhvert, så tror ikke det er noe fålig... Vel, hvis du absolutt skal sitte og presse kjeven din, er det vel ikke så altfor rart du får vondt..? Om eg forstod det rett... "Knekking i kjeven er det visst en del som har fått etterhvert, så tror ikke der er noe farlig" ? Skriveleif :!: (Korsen quoter eg? Slik der komme sann "proft" ikkje berre slik eg har gjort det... ) Endret 18. juni 2007 av eplekaka88 Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hehe, fålig = farlig... Er bare så inderlig lei av å skrive det samme hele tida.. =) Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Altså, fram og tilbake liksom sånn høyre venstre, sånn som mange gjør når dem lager grimaser, da får jeg ont. Det gjør ont på høyresiden, får litt vondt og det kjennes ut som det går ut i øret liksom smerten da, ikke noe brutal smerte, litegrann smerte. Farlig? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Du har nok en liten betenelse i muskelen du bruker for å flytte under kjeven til venstre og høyre... Har det vart lenge? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 To år trur eg i eine sida og 2 måneder i andre Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 To år trur eg i eine sida og 2 måneder i andre 8902846[/snapback] da kan det være lurt og nevne det for en tannlege... kan hende det har noe med tenners plasering etc... Merklig disse tennene... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Har vore på tannlege men hadde anelse om det kan vere tennenes skyld... Så fer hugse det om halvt år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå