thelea Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Var så uheldig å søle en god del cola på en skinnstol. Prøvde å vaske det vekk med varmt vann, grønnsåpe, salmiakk og flekkfjerner for skinn (hver for seg). Men jeg får ikke vekk sukkeret (eller hva det som er igjen). Klissete som f***. Noen som vet hva som kan fjerne det resterende sukkeret? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hvis det er skinn så burde du ta kontakt med folk som forhandler sofane. Mest sannynlig så burde du ha et eller annet spessial-verktøy.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Var så uheldig å søle en god del cola på en skinnstol. Prøvde å vaske det vekk med varmt vann, grønnsåpe, salmiakk og flekkfjerner for skinn (hver for seg). Men jeg får ikke vekk sukkeret (eller hva det som er igjen). Klissete som f***. Noen som vet hva som kan fjerne det resterende sukkeret? Bruker dette eg: Leather master. Kjøpte det der eg kjøpte skinn møblene mine. Stoffet er faktisk laget i sverige. ER en ting skinn ikke tåler og det er rødvin? Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har du ikke sett på TV-Shop eller ?? Quick'n'Brite fjerner alt, absolutt alt... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har en liten følelse av at quick and bright fjerner endel av sofaen i samme slengen 8) Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Har en liten følelse av at quick and bright fjerner endel av sofaen i samme slengen 8) Det er det som menes med at den gjerner "alt absolutt alt", ikke sant. Det er akkurat som Skrueløs, som bare kunne holdes i ro i en krukke av diamant, ellers begynte det å ete seg gjennom bakken ned mot jordens indre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg