Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et heftig kroppspress på gutta også, men jeg er heldigvis voksen nok til å gi faen, og i ungdommen var jeg en usosial datanerd/mobbeoffer, så jeg slapp unna det også.

Æsj så kjipt.

Hvorfor ble du mobbet, om jeg får spørre?

Jeg ble ikke direkte mobbet selv, men jeg ble ofte hakket på av andre jenter. Det var bare gutter i klassen min, så jeg vanket kun med dem. Guttene var mye snillere mot meg og likte meg. :) De andre jentene var litt eldre og syntes bare jeg var rar.

Jeg har en teori om at dette er hovedårsaken til at jeg generelt har lite sympati for kvinner og synes 90% av dem bare er patetiske! Hah! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Æsj så kjipt.

Hvorfor ble du mobbet, om jeg får spørre?

Jeg ble ikke direkte mobbet selv, men jeg ble ofte hakket på av andre jenter. Det var bare gutter i klassen min, så jeg vanket kun med dem. Guttene var mye snillere mot meg og likte meg. :) De andre jentene var litt eldre og syntes bare jeg var rar.

Mest sannsynlig fordi jeg var sjenert, datanerd og hadde ei veldig kort lunte. Og så tok jeg aldri igjen heller.

Men ja, det var mange år siden. Nå har jeg ikke problemer med å ignorere "mobbing", blir så og si aldri sint (to ganger de siste... ti årene?) og går langt mer "rett i ryggen". Da mangler jeg bare et sosialliv utenfor jobben. :p

Lenke til kommentar

Da er vi to.

Men hey, det fine med et manglende sosialliv er at jeg kan f.eks trene uten å være avhengig av andre.

Minusen er at det er vanskeligere å finne... potensielle partnere. Pytt pytt. :p

Det sies at det er noen der ute for oss alle. Jeg vet nå ikke helt..

Som regel sies det av folk i et forhold.

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke på. Men jeg er ganske sikker på at det finnes individer der ute som liker oss nok til å ikke ta livet av oss etter noen timer i samme rom.
Lenke til kommentar

Da er vi to.

Men hey, det fine med et manglende sosialliv er at jeg kan f.eks trene uten å være avhengig av andre.

Minusen er at det er vanskeligere å finne... potensielle partnere. Pytt pytt. :p

Jeg kjenner ett par jenter som aldri er single. Hvis det blir slutt med en fyr så går det bare ett par mnd så har de en ny fyr de elsker og er madly in love med.

Enkelte mennesker klarer ikke leve alene.

Lenke til kommentar

Som forsåvidt har klart å finne noen... Det vil jo si at hvis jeg finner noen igjen, vil jo jeg også si det.

Jeg kjenner ett par jenter som aldri er single. Hvis det blir slutt med en fyr så går det bare ett par mnd så har de en ny fyr de elsker og er madly in love med.

Det høres nesten litt ustabilt ut...
Lenke til kommentar

Når det ble slutt mellom meg å typen min var jeg livredd for å være alene etter så langt tid og var redd for at ingen noen gang ville ha meg igjen..

Så slappa jeg meg selv i trynet og begynte å gi en lang faen.

Vært singel ett og ett halvt år, og egentlig er det litt godt og.

Sure - man savner ett og annet - men det kan være litt gøy til tider og.

Lenke til kommentar

Da er vi to.

Enkelte mennesker klarer ikke leve alene.

Er nok litt skyldig der selv gitt.

Som forsåvidt har klart å finne noen... Det vil jo si at hvis jeg finner noen igjen, vil jo jeg også si det.

Fortsatt ingen trøst for oss som er single :p

Lenke til kommentar

Fortsatt ingen trøst for oss som er single :p

Men det burde det være, for hvis single personer kan få seg partner, er det også mulig for deg å skaffe seg partner.

For tross alt, du er resultatet av generasjon på generasjon med puling og graviditeter.

Beste med forhold er at man kan våkne opp på mårran med mårrabrød, rulle til siden og bare putte den rett inn.

Hahahahaha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...