Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Er slitsomt når man får følelser for noen man jobber eller studerer med, men så vil de kun være med deg om det er jobb eller studie-relatert.

Kan forstå at det er litt "vanskelig" å date noen du ser hver dag i tilfelle det skulle skjære seg, men nå er jeg en aånn som tenker at det er bedre å prøve og feile enn å alltid tenke "hva hvis".

Får prøve i så stor grad som mulig å ikke ta det personlig, kan hende hun ikke vil date folk hun jobber med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle bare ønske hun i det minste ville treffe meg... som sagt, går det 3 måneder uten studier så er det tre måneder uten så mye som en melding, såfremt ikke jeg sender en.

Jeg får det bare ikke helt til å stemme med den kontakten vi har hatt tidligere, altså ting vi har snakket om, at hun har bedt meg med på gåturer noen få ganger. Likevel er det komplett umulig for meg å treffe henne utenom "studiesammenheng".

Det er jo ikke nødvendigvis snakk om "date" såfremt ikke all aktivitet mellom to personer er en date. Jeg vil jo helst at det skal være det, men all sosial kontakt er bedre enn ingen. Dette er kanskje bare deppe-meg som snakker, men jeg føler nesten at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre. Å treffe meg to timer på forelesning er greit, men that's it.

Igjen, deppe-meg begynner egentlig å lure på om vi er "venner" egentlig, men kanskje heller bare bekjente.

Anonymous poster hash: 49cca...f6c
Lenke til kommentar

Er jo ikke enten eller :p

Venner, kan hende jeg vil noe mer med tiden men alt for tidlig å begynne med det nå selv om jeg savner å være i et forhold, orker ikke ruse inn i et nytt et uten å være sikker på at vedkommede liker meg for den jeg er.

Meeen nå viser det seg at hun ikke blir i området så lenge som jeg trodde/fikk inntrykk av, så i "beste fall" ville det kun vært en sommerflørt.

Skjønner ikke at jeg gidder :p

Lenke til kommentar

Jenter kan være vanskelig. Jeg kan ikke snakke for alle men for meg så virker det som hun liker å ha noen som er der i jobbsammenheng men utenfor har hun ett eget liv. Noen jenter liker å få i både pose og sekk. Og hun virker som hun er en sånn jente.

Hun har egentlig kun noen jentevenner, ingen andre så vidt jeg vet. Hun er passe sjenert og litt "awkward" til tider.

Som sagt, etter de tingene vi har gjort og snakket om tidligere så er jeg overrasket og skuffet over at hun ikke ser til å ville ha noe med meg å gjøre nå. Ser nesten ikke ut som at vi engang er venner.

Anonymous poster hash: 49cca...f6c

Lenke til kommentar

Hehe. Morsomt at du av alle skulle spørre meg om det. Da lurer jeg på, hva tror DU jeg baserer den på?

Jeg har aldeles ikke peiling. Så vidt jeg kan se så skrev de fleste at det var vanskelig å komme seg ut men at det var lurt å gjøre det.
Lenke til kommentar

Hehe. Morsomt at du av alle skulle spørre meg om det. Da lurer jeg på, hva tror DU jeg baserer den på?

Jeg har aldeles ikke peiling. Så vidt jeg kan se så skrev de fleste at det var vanskelig å komme seg ut men at det var lurt å gjøre det.

Hihi. Ikke jeg heller. Kanskje det var helt tilfeldig. Og ja, de fleste skrev det. Men må det bety så mye egentlig? Du vet jo selv også at det er forskjell på teori og praksis. Og at det betyr ikke så mye lengre da det man sier når handlingene sine sier det motsatte. For bare dem det gjelder naturligvis, hvilket som ikke er for alle. Selv om alle kan si det samme.

Er du ikke enig?

Lenke til kommentar

Hvordan forklare noen at den eneste muligheten for vi kan bli et par igjen er hvis vedkommende går. Ned. I. Vekt.?!

Oi! Her fikk du mye bjeffing. Vekt er ett sårt punkt for damer. Spesielt de som selv har ett par kilo ekstra og helst kunne tenkt seg å tatt av noen. Derfor begynner kvinner alltid å hugge tilbake når temaet kommer opp . Regner med du har fått med deg hvor slemme damer er mot denne Fotballfrue?

Men jeg må være så ærlig å si at jeg forstår deg. Visst kan mange årsaker ligge bak vektøkning, men det virker jo på deg som hun har skeiet ut i matvegen.

Fysikken er også viktig for tiltrekningen, og det kan være skuffende og turnoff med en mann som ikke tok vare på seg også. Overvekt kan gå utover livskvaliteten på flere måter og føre til verre ting enn at du må kjøpe buksene dine to størrelser større..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hihi. Ikke jeg heller. Kanskje det var helt tilfeldig. Og ja, de fleste skrev det. Men må det bety så mye egentlig? Du vet jo selv også at det er forskjell på teori og praksis. Og at det betyr ikke så mye lengre da det man sier når handlingene sine sier det motsatte. For bare dem det gjelder naturligvis, hvilket som ikke er for alle. Selv om alle kan si det samme.

Er du ikke enig?

Hva man sier og hva man gjør er dessverre to vidt forskjellige ting i mange tilfeller. Spesielt i situasjoner som dette. "heldigvis" kan det forklares via vitenskap, da dette problemet med voldelige forhold henger sammen med våre gamle lyster og følelser. En voldelig mann var langt mer sannsynlig til å vinne slosskamper og beskytte familiens avkom enn "svake og rolige" menn.

Det er uansett et forferdelig avansert tema, og jeg har dessverre ikke nok timer i livet til å studere dette nærmere på hobbybasis.

Men man finner mange artikler på nett om dette. Menneskelig psykologi. Merkelig greier.

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med en god kompis som sier at jeg burde aldri tatt meg nær av at typen min ikke ville ringe meg hver dag... At det er sånn gutter er osv. Men serr, jeg kan ikke bare høre på den regelen hele tiden når jeg selv kjenner at det sårer meg? :(

Du må bare ignorere det. Svært få menn gidder dulle, ringe å sende meldinger konstant etter at den argeste forelskelsen har lagt seg. Det er viktig å ikke være for needy og klengete, selv om man savner kjæresten. :)

Bedre lykke neste gang!

Lenke til kommentar

Og det var en hel diskusjon om selve temaet, med mange begrunnelser annet enn "jeg har noen kiloer for mye på kroppen selv".

Det ble en riktig så fin diskusjon. Ingenting fyrer opp kvinner som temaet overvekt.

Har følt meg litt feminin i det siste så det ligger nok der.

Reagerer på menn som synes det er a-ok å anse dama som "kjøpt og betalt" bare de spanderer øl også, mini-feministen meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...