Emily1 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Neida. det går bra. Vi er fortsatt venner. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Ah men da så. Distanse eller? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Var et par timers avstand mellom oss ja.Dere husker jeg snakka mye om savn og sånn?Vel, jeg taklet ikke savnet mer. Dessverre Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hau, kanskje det ordner seg ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Ikke sant Nå er det bare fullt fokus på gode venner og sånn. Åssen går det med deg da? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Kan være greit å ha fokus på det også, heldige de som klarer det og ikke lengter etter noen å være sammen med Næææh helt greit takk som spør, gjort unna eksamen og håper på å opprettholde den gode kontakten jeg har fått med ei jente, ellers møkklei av å måtte ofre fritid på folk på jobben som ikke klarer å planlegge lengre enn 10 min inn i fremtiden. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg velger lett et sosialt liv over en kjæreste. Er det som gjør meg glad. Ja det er noe hømbøgg. Heldigvis skal du ikke måtte se dem resten av livet ditt Jente? Bare venner eller lukter jeg sommerfugler i magan? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Er jo ikke enten eller Venner, kan hende jeg vil noe mer med tiden men alt for tidlig å begynne med det nå selv om jeg savner å være i et forhold, orker ikke ruse inn i et nytt et uten å være sikker på at vedkommede liker meg for den jeg er. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hvem er den du er da, Snurreleif? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Men fra halvor til alvor, hva er du tenker på sånn helt spesifikt? Er vanskelig å oppsummere en personlighet via et langt innlegg på et forum etter min mening, da mennesker er komplekse og utstråling (eller mangel på) i virkeligheten har utrolig mye å si. Det viktigste for meg er bare at jeg har ei som aksepterer at jeg er den jeg er på godt og vondt, den biten kommer vel meg og mer etterhvert som man blir kjent. Endret 26. mai 2014 av Snurreleif 3 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Joda. Og du sier nå i grunn noe som enhver kunne ha sagt og mener nok sannsynligvis og uten at det trenger å skille seg ut på noen måter. Litt som Barney Stinson. Bare av et team, av feilfrie manusforfattere og ingen orginalitet og sjel. Og vi er alle komplekse og en løk har som regel flere lag. Og hva jeg tenkte på mer spesifikt? Den du er på godt og vondt. Du som person, din personlighet og dybde, varme og kalde trekk, ups and downs, hvordan er denne komplekse sammensetningen. Hvordan er, den du er ? Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Haha. Ja, nei. Jeg bare lurer! Og Nudelpus da. Når begynte du å banne egentlig? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Jeg er en rubiks kube av følelser, jeg reagerer på forskjellige måter alt etter hvordan du vrir og vender på meg. Eller no. Men jau, litt sent å begynne å legge ut om alt som gjør at jeg er den jeg er Endret 26. mai 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Alle reagerer vel følelsesmessig normalt sett på hvordan andre behandler en. Eller no. Og er det litt (for) sent, sier du? Nå på natten eller generelt? Endret 27. mai 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Heh. Jeg får noen ganger litt dårlig og tørr humor på natten. Og siden jeg så overkompliserer i blant så ble det vanskelig å ikke prøve ut disse nye skoene jeg har fått. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg banner egentlig veldig mye og har skitten humor as fuck, men mitt uskyldige ytre kompenserer for vulgæriteten min. Snakket nettopp med en god kompis som sier at jeg burde aldri tatt meg nær av at typen min ikke ville ringe meg hver dag... At det er sånn gutter er osv. Men serr, jeg kan ikke bare høre på den regelen hele tiden når jeg selv kjenner at det sårer meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå