Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være greit å ha fokus på det også, heldige de som klarer det og ikke lengter etter noen å være sammen med :p

Næææh helt greit takk som spør, gjort unna eksamen og håper på å opprettholde den gode kontakten jeg har fått med ei jente, ellers møkklei av å måtte ofre fritid på folk på jobben som ikke klarer å planlegge lengre enn 10 min inn i fremtiden.

Lenke til kommentar

Jeg velger lett et sosialt liv over en kjæreste. Er det som gjør meg glad.

Ja det er noe hømbøgg. Heldigvis skal du ikke måtte se dem resten av livet ditt :p

Jente? Bare venner eller lukter jeg sommerfugler i magan? ;)

Lenke til kommentar

barney-stinson-300x297.jpg

Men fra halvor til alvor, hva er du tenker på sånn helt spesifikt?

Er vanskelig å oppsummere en personlighet via et langt innlegg på et forum etter min mening, da mennesker er komplekse og utstråling (eller mangel på) i virkeligheten har utrolig mye å si.

Det viktigste for meg er bare at jeg har ei som aksepterer at jeg er den jeg er på godt og vondt, den biten kommer vel meg og mer etterhvert som man blir kjent.

Endret av Snurreleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Joda. Og du sier nå i grunn noe som enhver kunne ha sagt og mener nok sannsynligvis og uten at det trenger å skille seg ut på noen måter. Litt som Barney Stinson. Bare av et team, av feilfrie manusforfattere og ingen orginalitet og sjel.

Og vi er alle komplekse og en løk har som regel flere lag. Og hva jeg tenkte på mer spesifikt? Den du er på godt og vondt. Du som person, din personlighet og dybde, varme og kalde trekk, ups and downs, hvordan er denne komplekse sammensetningen. Hvordan er, den du er ?

Lenke til kommentar

Jeg banner egentlig veldig mye og har skitten humor as fuck, men mitt uskyldige ytre kompenserer for vulgæriteten min.

Snakket nettopp med en god kompis som sier at jeg burde aldri tatt meg nær av at typen min ikke ville ringe meg hver dag... At det er sånn gutter er osv. Men serr, jeg kan ikke bare høre på den regelen hele tiden når jeg selv kjenner at det sårer meg? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...