Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv og finn ut hvordan humor hun har, og evt samle opp en haug med vitser.

 

Prøvde det i dag, fikk hu til å le. Men hun snakka ikke så mye mere. Tror vi klarte å holde en samtale i 1 min og 30 sec i dag. Så jeg gidder ikke å rote mere med hun, eller jenter i det hele tatt nå.

Lenke til kommentar
Prøvde det i dag, fikk hu til å le. Men hun snakka ikke så mye mere. Tror vi klarte å holde en samtale i 1 min og 30 sec i dag. Så jeg gidder ikke å rote mere med hun, eller jenter i det hele tatt nå.

Du kan jo alltids prøve deg på gutter :p Neida, pauser fra jenter er OK. Kunne tenkt meg noe sånt selv, slitsomt å prøve seg på jenter i lengden. Men jeg er altfor godt i gang med en jente. Så det får vente... får heller prøve meg...

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids prøve deg på gutter :p Neida, pauser fra jenter er OK. Kunne tenkt meg noe sånt selv, slitsomt å prøve seg på jenter i lengden. Men jeg er altfor godt i gang med en jente. Så det får vente... får heller prøve meg...

 

Hehe, gutter er nok ikke tingen for meg. Er så lei av de i klassa mi, så jeg venter til videregående.

 

Lykke til med jenta da :)

Endret av Sno
Lenke til kommentar

8 år er endel, men fremdeles fulstendlig mulig da... om alt annet klaffer så bra, så skal du ikke bry deg om forskjellen i det hele tatt... mamma var 17 og pappa var 26 når de traff hverandre. så kan ikke forstå att det skal bli noe problem.... :)

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar

Han er på et helt annet stadie i livet enn meg. 8 år er en del forskjell, desuten bor jeg ikke her så jeg orker ikke bli glad i noen fra Ålesund. Han er den andre fyren jeg har møtt nå i ferien som jeg har likt godt, så det er jo passe typisk.

 

mamma var 17 og pappa var 36 når de traff hverandre. så kan ikke forstå att det skal bli noe problem.... :)

Oj! Er de fremdeles sammen?

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar

Joda, det er selvfølgelig fullt mulig. Men du må også tenke på at når det er så stor aldersforskjell, er det ikke bare "gifte- og barneklar"-faktoren som spiller inn - de fleste tenker også på hva hva vennene deres (og foreldrene!!) vil si. Men det varierer så klart fra omgangskrets til omgangskrets, så jeg skal holde kjeft nå.

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar

Hahahaha, det var den beste typoen så langt i år :!:

 

EDIT: For at dette innlegget ikke skal bli OT, vil jeg gjerne fortelle om min sivilstatus for øyeblikket:

 

 

Singel.

 

Jeg er så forbanna redd for å bli såret :( Jeg er tilbakeholden til tusen nå.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...