Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anonym: har du fått lov til å møte eller å prate med dette mennesket da?

Nei, turte ikke spørre i går. Ingen som svarte og ble redd jeg skulle drite på draget. Vil ikke miste denne muligheten.

Gikk på tur på den lokale fjelltoppen i dag og såg hun hadde skrevet seg inn i boken i går rundt 18.00. Da vet jeg hvertfall at hun liker seg i skog og terreng, en gyllen mulighet når jeg skal neste gang :) Det dumme er at jeg ikke har tid før torsdag, såvidt tid da også så må gro nok baller til å spørre på torsdag :)

Anonymous poster hash: e90a7...554

Lenke til kommentar

Anonym: lol! Lykke til med å gro et sett med baller da.

Og å gå tur (i skogen) er jo et klassisk tips til noe å finne på på en date. Det er riktig nok stort sett bare mennesker som ikke drar noe særlig på dates (og noen som aldri har vært på en) som foreslår dette, men likevel. Blir sikkert kjempekoselig likevel. :)

Lenke til kommentar

Nå er vel ikke poenget en date, men heller bli litt mer kjent og gjøre noe sammen. Her hvor jeg bor er den kun sport eller tur man kan gjøre på fritiden om man ikke vil ta bussen 50 minutter en vei til byen. Har en relativt hektisk hverdag så det må i så fall bli om helgene. Kjedelig å kun få være sammen i helgene og være adskilt ellers.

Kunne jo invitert henne hjem, men føler jeg må kjenne henne bedre. I tilleg så er det 2 syke mennesker i hus og at det er ingenting å finne på hjemme hos meg.

Anonymous poster hash: e90a7...554

Lenke til kommentar

Den er grei Anonym. Dere får kose dere.

Lykke-Lita, så koselig da. Fått masse kos nå altså? Og kom du? ;) *hihi*

Jeg ble nylig invitert på grilling/vining i en park like ved i dag av en venninne. Hun har type altså og jeg kjenner han og, så dette er ikke en date. Men på dager som dette er jo slikt sjeldent noe å klage på. Og det er angivelig 25 grader under bilen min nå. :)

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg køddet bare uansett.

Forøvrig, hvor kleint er det ikke å bo i samme gate som bestevenninnen til eksen sin? Og vi handler jo på samme nærbutikk. Hun er ikke så veldig fascinert av meg dog, tror jeg, så vi hilser ikke veldig høylytt til hverandre akkurat.

Lenke til kommentar

Hah, jeg er så dum. Møtte en fyr som virket interessant, men med han kjente jeg at singellivet er alt jeg vil ha for tiden.

Han ble seff gira, og kysset meg. Det var nok litt dumt, for der ødela han alle sjanser for seg selv framover. Lite som dreper mer av spenningen enn et kjedelig kyss og forventninger om kjærlighet.

Lenke til kommentar

Oii. Men hvorfor er det du som er dum da? Og det hørtes vanvittig sært ut uansett da. Du derimot, fikk ikke den kosen du trengte altså? Og ønsket han å prøve ut et kjedelig kyss første gangen dere møttes altså, uten å bygge opp noen spenning i det hele tatt på forhånd?

Noen blir jo mer gira enn andre i blant, og noen tolker noen ganger andres signaler noe feil og misforstår hele situasjonen og intensjonen og deretter ødelegger alt sammen, men når det uansett ikke skal mer til enn som så, så var kanskje med andre ord ikke så mye potensiale for kjærlighet å ødelegge heller?

Og det hørtes jo ut som forventningene deres ikke ligner grisen uansett så det er kanskje ikke så rart du føler det som du gjør?

Lenke til kommentar

Syns det er enda verre med de som sier før en evemtuelt date "bare sånn at du vet det så er jeg ikke ute etter en kjæreste" o.l

(Greit at noen ikke er ute etter ett forhold, men føler spenningen forsvinner litt)

Det er turnoff. Greit nok at det ikke blir noe men hva med å leve litt og ikke avgjøre alt før man har begynt? Samme med å "planlegge" sex. Hva med å bare pule når seg passer seg slik?

Lenke til kommentar

Hah. Utrolig nok, så er jeg genuint enig med Missgamer88 på det.

Dessuten virker det som at det er populært å tolke at folk ønsker ekteskap og barn med masse ekte kjærlighet og sjelevennsfjaseri med en gang helt uten videre når en egentlig bare ønsker å slå av en mer eller mindre normal prat eller to. Så da blir det jo uansett ganske håpløst å prøve å planlegge noe som helst. Og underveis er det vel enklere å prøve å drepe forventninger slik at en ikke risikerer å skuffe noen i det minste.

Ikke det at det fungerer å drepe forventninger for alle heller i grunn fordi de fleste er jo idiotsikker på andres intensjoner uansett så det er nytteløst å være ærlig om dem. Og det kommer vel fra standhaftige påstander fra way back med rosa briller på. For "alle" vet jo selvsagt hvordan intensjonene egentlig er uansett til enhver tid.

Og jeg kan absolutt tro at det kan bli ganske kjedelig å bli så misforstått på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...