Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden skal man adoptere når man kan få egne barn? Det er allerede lange nok adopsjonskøer for folk som faktisk ikke kan få barn selv, utrolig egoistisk å drive å ta opp plassene der synes jeg. Det er ikke nok barn til alle som vil adoptere (trist nok).

Enig. Nå kan det hende vi må adoptere siden min samboer er født steril, men vi skal prøve først naturlig, og deretter gjennom sæddonor.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Enig. Nå kan det hende vi må adoptere siden min samboer er født steril, men vi skal prøve først naturlig, og deretter gjennom sæddonor.

Så koselig at dere begynner å tenke i de baner :) Får jo håpe ting klaffer på naturlig vis, men det er jo heldigvis flere forskjellige muligheter i dag. Lykke til!

Lenke til kommentar

Oi, det var lenge! Like lenge som første date for min del, Hehehe. Du må jo glede deg sykt nå da, og i den sammenheng er jo ei uke ingenting :)

Allllt for lenge! Det var litt krøll på tråden men nå er alt i orden og jeg har aldri vært så forelsket før som nå så nå er alt mye verre :p har vært de lengste ukene i mitt liv skal jeg si deg!

Føles ut som 2 svangerskap. På rad!

Lenke til kommentar

Hehe! Uff. Dere får nyte maksimalt når dere ses igjen da. For min del var de første ukene absolutt vanskeligst. Ante ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Men merker jeg blir litt skuffa om han ikke kan ved første mulighet nå :p

Er det avstand eller bare mye på tapeten?

Lenke til kommentar

Vi bor i samme by, men han er opprinnelig fra langt borte, og har vært der den siste måneden. Det er jo ganske tidlig enda også, så vanskelig å vite hvor vi egentlig står. Heldigvis har det blitt en god del meldinger, så føler ting går rett vei så langt i hvert fall :)

Dere har hatt lang avstand regner jeg med?

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe fra typen min siden i natt... Han må være helt utslitt etter RT, så han sover sikkert, men Gud som jeg gjerne skulle hørt noe fra han :(

Personlig hadde jeg forventet at han i det minste sendte melding da han gikk og la seg så du visste at han var ok.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja.. egentlig litt enig siden jeg merker jeg er litt frustrert. Ble litt bekymret, Måtte høre med søsteren hans til slutt om hun visste om han hadde det bra da klokken ble åtte. Mobilen hans var bare tom for strøm og han er på vei hjem nå. Vet ikke helt om jeg skal sende en melding til fordi jeg vil ikke mase. Kan vente litt til da og se.

Vi har snakket sammen nå ♥ ♥ ♥

Edit: flettet dobbeltpost, Tvillingsjel

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om dette er riktig tråd men poster for det om.

Jeg har lyst til å bli bedre kjent med en jente, hun er utrolig vakker og virker veldig hyggelig. Hun begynte så smått og prate på 17. Mai ( vi har ikke snakket med hverandre på 11 år) men så kom det noen andre og det ble med det.

Hvordan skal jeg bryte isen? Har lyst å spørre om hun vil finne på noe men jeg har ingen anelse hva eller hvor.

Vi er begge 17 år.

Anonymous poster hash: e90a7...554

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen som har noen ideer?

Hun har en bunad jeg ikke har sett før, så jeg kan vel kanskje spørre hvilken bunad det er siden alle jenter elsker bunaden sin. Har også sett hun gå tur, noe jeg selv også liker så vurderer å spørre om hun vil bli med meg på en fjelltopp eller rundt bygden. Er ikke så mye annet å finne på utpå landet. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: e90a7...554

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...