Akse Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Offisielt i et forhold. Rare greier. Det kan jeg forstå. Det gikk fort eller? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Offisielt i et forhold. Rare greier. Det kan jeg forstå. Det gikk fort eller? Jepp, har kjent hverandre i snart 2 måneder bare. Veldig merkelig å si til folk at jeg har kjæreste, har vært singel såpass lenge nå. Rart, men fint 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Grattis! Noen ganger går det fort Så irriterende: Hva med å prøve å høre om hun vil finne på noe da? Gå på date? - eller prøv å kysse henne neste gang dere er på fest! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Grattis! Noen ganger går det fort Takk, Tvillingsjel :-) Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Så har jeg klart å forelske meg igjen. Hadde akkurat stabilisert følelsene etter forrige bomtur med ei jente, og var helt komfortabel med å være singel, så har jeg det altfor fint med ei på tur med en vennegjeng. Interesse begge veier, og vi blir sittende og kose og tafse de siste kveldene. Har pratet litt hver dag i ettertid, og prøver å møtes i løpet av uka. Åååh! Jeg har ikke tid til det her. Blir så jævlig mentalt ustabil og nervøs av forelskelse, og det er det siste jeg trenger nå. Må få truffet henne asap og finne ut om det er noe å fortsette på eller bare gi opp, så jeg kan roe nervene igjen. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hehe, Saft Suse. Har vært der. ^^ Endret 7. mai 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 *snip* Det er ikke uten grunn det heter du treffer noen mens du minst venter det. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Skal til den kjekke kjæresten min i dag! <3 1 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Er det noen her som har prøvd å smi mens jernet er blitt kaldt igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Er det noen her som har prøvd å smi mens jernet er blitt kaldt igjen? what... Dropp metaforen og forklar problemmet, så får du nok bedre hjelp, Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Var det vanskelig å forstå den metaforen? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Så du liker ei kjerring som ga deg signaler om at hun kanskje liker deg også, du turte ikke gjøre noe ting og nå har hun blitt ''kald'' igjen. Er det nært nok?Hvis så er tilfellet så er det veldig mulig at du har latt sjangsen glippe fra deg, og at du ikke får en igjen. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Offisielt i et forhold. Rare greier. Gratulerer! Snart får jeg møte flørten min igjen, han virket ivrig på å se meg så snart han var tilbake. Gleder meg. 1 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) BuffyAnneSummers. Ehm. Nei. Det var ikke i nærheten engang,men jeg kan likevel antyde med et skråblikk hvorfor du skulle tro og mene noe sånt. Så la meg få presisere da, dette er ikke et problem jeg har som jeg ønsker en løsning på nødvendigvis. Jeg spurte bare om noen andre hadde prøvd dette, noe jeg har fått inntrykk av at mange har og kanskje til og med du og? Og hvis noen har prøvd dette om dem kunne dele erfaringen sin? Hvordan gikk det? Endret 7. mai 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 BuffyAnneSummers. Ehm. Nei. Det var ikke i nærheten engang,men jeg kan likevel antyde med et skråblikk hvorfor du skulle tro og mene noe sånt. Så la meg få presisere da, dette er ikke et problem jeg har som jeg ønsker en løsning på nødvendigvis. Jeg spurte bare om noen andre hadde prøvd dette, noe jeg har fått inntrykk av at mange har og kanskje til og med du og? Og hvis noen har prøvd dette om dem kunne dele erfaringen sin? Hvordan gikk det? Jeg kan ikke si at jeg har gjort det, når følelser stilner og går bort så får jeg dem ikke tilbake igjen. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg kan ikke si at jeg har gjort det, når følelser stilner og går bort så får jeg dem ikke tilbake igjen. Det trodde jeg også en gang. Så ble jeg motbevist, men så stilnet følelsene igjen utrolig nok. Så jeg utelukker ingenting lengre for min egen del ihvertfall. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg er klein, ekkel og forelsket. Sånn virkelig forelsket da man bare gliser av alt og er skikkelig kvalm. Æsj. 2 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hvem blir vel ikke det. Og det blir jo som regel en så intens lykke uten like da i lykkerusen av en dusj av hormoner. Og jo større forelskelse, jo tåpeligere blir man. En forelskelse er menneskets mest naturlige rusmiddel. Dopamin er det vel, som er den største synderen. Ganske plagsomt egentlig når det står på. Man føler seg klein. Alle andre oppfatter deg som klein. Nei, jeg liker mye bedre den parten etter forelskelsen, i lykkerusen av Oxytocin når det utskilles. Men det er jo ikke alltid man kommer seg helt dithen da. Endret 7. mai 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Hva kaller du en spade Skallekos? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå