Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Vennefella er fæl. Og alltid er det jenta som ikke skjønner NOEN ting, for de bare var venner. Jeg tror jenter har en egen wire inni hodet som gutter ikke har. Keep your friends close, but no kissy kissy. Vi gutta klarer ikke det og blir forelska. Har skjedd meg noenganger, og det gikk aldri bra.

 

Så jeg har egentlig kommet frem til at man kan alltids ha noen jentevenner, men jente-BESTEvenner går det alltid skeis med.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje. Jenter har kanskje lettere for å klenge og sånt uten å mene noe mer med det. Kanskje jeg bare er blind som ikke har sett at han har likt meg mer enn jeg har likt han.

Han er en skikkelig bra fyr, men det er kun vennskap å hente hos meg nå.

 

Ida sier:

Men.. det er jo koselig da. At du syntes så fint om meg, selvom jeg dasser rundt i joggebukse og spiser kebab til jeg nesten ruller. Hehe.

- R sier:

tja. kanskje det er litt derfor; fordi du ikke jåler deg til og gjør deg til og skal være noe annet enn deg selv.

 

 

Ntåååå! Han er skjønn da. Forhåpentligvis greier vi å fortsette å være venner.

Lenke til kommentar

Hei, lurte på en ting, det er ei jente som jeg liker veldig godt, men når vi prater sammen så blir det bare sånne dumme spørsmål. og etter på hun har svart og jeg har brukt opp spørsmåla minne så står vi å ser i bakken. har spørt litt om interessen hennes å, men jeg får sånne "tynne" svar tilbake. Men det jeg lurte på, er det noen "triks" eller "knep" til å holde samtalen gående? sånn at hun "åpner" seg mere for meg.

 

takk for svar

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Da gikk det til helvete igjen. Jeg har skjært inn navnet hennes i hånda mi en gang for et par dager siden! Ikke kom med sånn emo kommentarer, jeg vet det var dumt!!

 

Så så hun det, jeg gikk ut av rommet mens alle de andre drakk å festa! Omsider kom hun etter å trøsta meg. Hun sa jeg var en stor idiot som har gjort det der uten å si noe til henne! Hun ble skuffa tror jeg :( FAEN!! Jeg greier alltid å ødelegge for meg selv :(

Endret av Holten
Lenke til kommentar
Kjærleik er merkelige greier. 80% av poster her er jo bare heartbreak og elendighet og selvmordstanker pga å bli dumpa eller at en venn er forelska i dem etc.

Like greit å leve i sølibat som jeg gjør.

 

Har vel noe med at folk generelt sett trenger mer råd hvis forholdet er gått til en viss plass, enn om alt er bare fryd og gammen.

 

Får vel spre litt positivt lesstoff jeg da:

 

Aldri før har et nytt år startet så bra.

 

Klokken 00:10(nyttårsaften) sender en sms til ei jente jeg liker og skriver god nytt år.

Rett etterpå lurer hun på om jeg skal hjemover og lurte på om jeg kunne stikke innom og hente henne.

kvart over 1 ligger vi i sengen hennes og koser :love:

Ah, hvor mye enklere ting er, nå begge er på samme bølgelengde.

Lenke til kommentar
Kjærleik er merkelige greier. 80% av poster her er jo bare heartbreak og elendighet og selvmordstanker pga å bli dumpa eller at en venn er forelska i dem etc.

Like greit å leve i sølibat som jeg gjør.

Jeg personlig mener at akkurat hvorfor de postene er slike, er fordi kjærlighet inneholder mye opp og ned. Og mange forelskelser er dessverre ulykkelige :/ Jeg selv har vært veldig langt nede, etter at jenta ikke svarte på meldingen min på tre dager. Utrolig hvor mye man kan forestille seg når man er forelsket, og mye av det er litt trist. Men kjærlighet er morro :)

 

Sølibat, tja har funnet ut av at det ikke er greia for meg. Jeg blir veldig lett forelsket, så... jeg prøver heller å få ting til med forelskelsene mine, enn å lide. Men vi er alle forskjellige, så du har nok dine grunner til å leve i sølibat. Skal ikke si at du tar feil, du vet nok det beste for deg selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...