Slimda Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Vanskelig å fokusere på filmen når naboen prøver å slurpe i seg partnerens ansikt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 *slurp slurp* 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Nå venter jeg bare på at kjæresten skal komme hjem. Det blir kosekveld med film, god middag og jeg har også laget dessert (en deilig sorbét). Tror dette blir en fin kveld! 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Så koselig, og det høres godt ut! Kos deg, Yvonne Jeg får ikke se flørten min på ubestemt tid, to uker pluss.. Kan bli noen lange påskedager, men får se på det som en fin naturlig brems så ting ikke går for fort. Endret 11. april 2014 av Lykke-lita Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Er "Divergent" en grei film å be noen ut for å se? Tenker dersom man er i tidlig tyveårene? Anonymous poster hash: 49cca...f6c Det gikk som det gikk, hun svarte ikke og var ganske kald mot meg i dag. Om noen trenger meg så sitter jeg i et hjørne i Deppetråden. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Det gikk som det gikk, hun svarte ikke og var ganske kald mot meg i dag. Om noen trenger meg så sitter jeg i et hjørne i Deppetråden. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Hvor godt kjenner du henne egentlig? Og hvordan spurte du? Og du har ikke en kjæreste da, som du kan dra med deg på kino kanskje? There's always a new movie coming out, but there isnt always someone new to see it with. Endret 12. april 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg regner med at hvis han ville be henne ut på date og ble deppet av å bli avvist, så har han ikke kjæreste. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 En date? Mulig jeg misforsto noe da. Dessuten er det vel noe naivt å bare regne med at folk ikke har kjæreste bare fordi de spør om å dra på kino. Venner og bekjente drar og på kino sammen, men det spørs vel kanskje på hvordan man spør da om det blir ansett som en seriøs henvendelse eller ei, som en date eller vennetreff eller noe annet evt? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Jeg fikk i hvertfall intrykket av at han ville be ut en jente på date, og det gjør man da ikke når man har kjæreste. Det virker heller ikke som det var en venninne det var snakk om. Men, jeg skal ikke gå og spekulere på andre sine liv. Var bare det inntrykket jeg fikk, kan godt hende det er feil. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Vel, uansett, så er jeg enig. Mulig du har rett i at det var tenkt som en date, men det var ikke det inntrykket jeg fikk hvert fall. Ble jo snakket noe om at dem hadde kjent hverandre i noen år og tatt noen kopper kaffe og det var ønskelig å gjøre noe annet nå, samt det ble nevnt noe om at venner også drar på kino sammen. Og ikke for å skryte ellerno, men selv har jeg faktisk vært på en del dates tidligere, men det trenger ikke å være spesielt mye mer enn gjennomsnittet heller så det kan jo like gjerne være jeg som er på tulltur. Endret 12. april 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det gikk som det gikk, hun svarte ikke og var ganske kald mot meg i dag. Om noen trenger meg så sitter jeg i et hjørne i Deppetråden. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Hvor godt kjenner du henne egentlig? Og hvordan spurte du? Og du har ikke en kjæreste da, som du kan dra med deg på kino kanskje? There's always a new movie coming out, but there isnt always someone new to see it with. Har kjent hverandre i et par år og spurte om hun ville finne på noe en dag, kanskje en film eller noe sånt. Har prøvd flere ganger tidligere, men det har blitt avfeid med et høflig svar om at hun enten er opptatt da, eller så har hun sagt ja, men for senere å avlyse rett før. Ble ganske overrasket over at jeg ble ignorert og at hun var så "kald", hun har alltid vært veldig vennlig til vanlig. Om noe så hadde jeg forventet et avslag på lik linje med tidligere, men dette kom veldig plutselig, syns jeg. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Kanskje hun ble lei av at du ikke tok hintet og fortsatte å prøve deg og ville gjøre det klart at hun ikke var interessert. Leit å høre. 2 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Har kjent hverandre i et par år og spurte om hun ville finne på noe en dag, kanskje en film eller noe sånt. Har prøvd flere ganger tidligere, men det har blitt avfeid med et høflig svar om at hun enten er opptatt da, eller så har hun sagt ja, men for senere å avlyse rett før. Ble ganske overrasket over at jeg ble ignorert og at hun var så "kald", hun har alltid vært veldig vennlig til vanlig. Om noe så hadde jeg forventet et avslag på lik linje med tidligere, men dette kom veldig plutselig, syns jeg. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Hva vil det si, et par år? Hvor GODT kjenner du henne? Og å ha egne forventninger kan jo noen ganger være kjipt. Er vel da det er lurt å tenke over hva man har og ikke, og hvilke forventninger som er realistisk ut i fra det. Det i tillegg til at ting forandrer seg jo noen ganger og ting blir ekstremt sjeldent bare akkurat sånn de var før. Det blir vel som oftest aldri det samme igjen. Endret 12. april 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det er bare det at jeg aldri har fått inntrykket av at hun ikke vil se meg, eller noe sånt. Vi har hatt perioder hvor vi har snakket en del om forskjellige ting (viktige og uviktige ting). Hun har aldri vært kort, kald eller avvisende på noen måte. Derfor er jeg litt overrasket over at hun plutselig ikke svarer på meldingen og dagen etter ikke nevner det og heller ikke ser på meg. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hun ser ikke på deg? Hvor ser henne i stedet da? Og har det skjedd noe nylig i livet hennes da, siden hun har forandret seg som du beskriver? Enhver oppførsel har jo som regel en årsak. Har hun mistet noen nære ved dødsfall kanskje og oppfører seg destruktivt pga det? Eller mistet henne bare interessen for å møte deg igjen? Nevnte hun noe sist når dere hadde en kaffe sammen kanskje? Noe må jo nesten ha skjedd, tenker jeg da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hun ser ikke på deg? Hvor ser henne i stedet da? Og har det skjedd noe nylig i livet hennes da, siden hun har forandret seg som du beskriver? Enhver oppførsel har jo som regel en årsak. Har hun mistet noen nære ved dødsfall kanskje og oppfører seg destruktivt pga det? Eller mistet henne bare interessen for å møte deg igjen? Nevnte hun noe sist når dere hadde en kaffe sammen kanskje? Noe må jo nesten ha skjedd, tenker jeg da. Ingenting har skjedd, så vidt jeg vet. Vi studerer sammen og hun er alltid blid, hyggelig og veldig snakkende til når vi treffes på høgskolen. For ikke lenge siden sa hun at hun skulle ta lunsj et annet sted på høgskolen og inviterte meg med. Jeg har aldri fått inntrykk av at hun vil holde meg på avstand, for å si det sånn. Dersom det er noen du prøver å sette grenser for så bruker du jo vanligvis ikke å være såpass imøtekommen? Kanskje det kan hende at hun kun er interessert i å treffe meg på "jobb" og ikke vil ha noe å gjøre med meg på privaten... noe som helt ærlig ville gjort meg utrolig skuffet/lei fordi vi skal da være bedre venner enn det. Det er bare det at hun er så lite konsekvent. Blid, hyggelig, snakkende til, ler av spøkene mine, osv. og er alt annet enn kald og avvisende, men vil tydeligvis ikke ha meg inne i privatlivet sitt. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Føler dette ikke er viktig nok for en egen tråd, så håper dere som frekventerer tråden her kan komme med deres tanker. Setter stor pris på eventuell feedback Har gjennom jobben møtt ei jente jeg liker veldig godt. Jeg er ingeniør og jobber i en ingeniørbedrift, hun jobber fast i bedriften i stab, men er innleid gjennom et vikarbyrå. Hver morgen stikker jeg nesa innom hos henne for å si god morgen og spørre om hvordan hun har det, vi snakker noen minutter og hver gang avslutter hun med "vi snakkes senere". Og selvsagt snakkes vi senere, for hver dag ikke så lenge etter lunsj har jeg selvsagt et ærend slik at jeg stikker innom hos henne på veien og slår av en prat. Det ville fungert dårlig motsatt vei siden jeg har kontorplass i et landskap. Var på fest i forbindelse med jobben forrige helg, og måtte egentlig reise rundt midnatt da jeg har lang reise hjem og det ikke går transport seinere. Da ville hun følge meg ut og da vi stod på trappa sa hun "Du kan sove hos meg hvis du vil. Jeg har dessverre bare ei 90-seng så det blir vel ikke så behagelig å dele den, men du kan få sove på sofaen." Vi hadde det veldig koselig hos henne og pratet mye, men det ble sofaen på meg. Reiste tidlig neste dag siden hun måtte på et idrettsstevne hele dagen. Kan nevnes at på de 1,5 årene hun har bodd i byen er jeg, med unntak av familie og ei venninne fra hjemstedet, den eneste som i følge henne har vært inne i leiligheten hennes. Om kvelden får jeg melding fra henne der hun lurer på om jeg kom trygt hjem og takket "for i går og i morges". Jeg gjorde ingen fremstøt siden vi som nevnt jobber i lag, og jeg vil helst ikke ødelegge stemningen på jobb. I tillegg er vi nok begge (mer enn?) en smule sjenerte. Vi sender litt meldinger enkelte kvelder, men får ikke alltid skikkelig flyten siden vi ikke er så veldig flinke til å svare. Ofte opptatt med noe annet og personlig legger jeg ofte fra meg mobilen etter jobb og får ikke med meg om det kommer melding. Uff, ser at det som jeg trodde bare skulle bli en liten notis ble en god del mer. Beklager! Men hva sier dere som har tatt dere tiden til å lese om mine banale problemer; lover det så bra at jeg bør prøve å ta steget videre? Vi har en avtale om å finne på noe en dag i påsken (jeg har tenkt matlaging og film hos henne), og jeg håper jeg kan bruke dette til å komme ett steg videre. Er veldig kos når man endelig finner ei jente man virkelig liker, man blir så -V Anonymous poster hash: aadf2...03d Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hm, den var vanskelig til deg anonym over. Det er vel en ganske klassisk situasjon da. Kjedelig å gå glipp av sjansen med hun dersom det kan ligge noe mer der, samtidig som det kan bli litt klein stemning på jobb dersom hun kun ser på deg som en venn.. Siden du liker henne ville jeg tatt sjansen, bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort Kanskje lurt å trå litt forsiktig frem i starten og se an situasjonen litt, men samtidig er det ikke sikkert tegnene blir oppfattet da, hehe!. Men ja, jeg ville prøvd meg (hvis jeg ikke hadde vært veldig pysete slik jeg er ) Lykke til! Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Ingenting har skjedd, så vidt jeg vet. Vi studerer sammen og hun er alltid blid, hyggelig og veldig snakkende til når vi treffes på høgskolen. For ikke lenge siden sa hun at hun skulle ta lunsj et annet sted på høgskolen og inviterte meg med. Jeg har aldri fått inntrykk av at hun vil holde meg på avstand, for å si det sånn. Dersom det er noen du prøver å sette grenser for så bruker du jo vanligvis ikke å være såpass imøtekommen? Kanskje det kan hende at hun kun er interessert i å treffe meg på "jobb" og ikke vil ha noe å gjøre med meg på privaten... noe som helt ærlig ville gjort meg utrolig skuffet/lei fordi vi skal da være bedre venner enn det. Det er bare det at hun er så lite konsekvent. Blid, hyggelig, snakkende til, ler av spøkene mine, osv. og er alt annet enn kald og avvisende, men vil tydeligvis ikke ha meg inne i privatlivet sitt. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Åja. Sier du det. Her var det så mye rart at jeg vet ikke hva jeg skal svare. Er det i det hele tatt MEG du ønsker noen tilbakemelding fra? Og har du gitt henne noen grunn til å ønske å ha deg inne i privatlivet sitt? Eventuelt, har du gitt henne noe grunn til å se på deg som noe annet enn bare en kollegial relasjon? Nå vet jeg ikke hvordan denne jenten er, men kan det være at hun ikke ser på deg som noe annet enn en kollega/medstudent og holder på med noen andre nå og synes kanskje det er lettere og bedre å holde deg på avstand ved å ikke ha noe med deg å gjøre på privaten? Og dere skal da være bedre venner enn det? I følge hva? Og siden når..? Forøvrig, ikke veldig relatert til dette så litt hypotetisk da, men når du selv blokkerer noen på "privaten", gjør du ikke det fordi du ønsker "avstand" på privaten og ikke ønsker å ha noe med dem å gjøre bortsett fra litt tomprat på jobb evt? Endret 13. april 2014 av Skallekos 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Åja. Sier du det. Her var det så mye rart at jeg vet ikke hva jeg skal svare. Er det i det hele tatt MEG du ønsker noen tilbakemelding fra? Og har du gitt henne noen grunn til å ønske å ha deg inne i privatlivet sitt? Eventuelt, har du gitt henne noe grunn til å se på deg som noe annet enn bare en kollegial relasjon? Nå vet jeg ikke hvordan denne jenten er, men kan det være at hun ikke ser på deg som noe annet enn en kollega/medstudent og holder på med noen andre nå og synes kanskje det er lettere og bedre å holde deg på avstand ved å ikke ha noe med deg å gjøre på privaten? Og dere skal da være bedre venner enn det? I følge hva? Og siden når..? Forøvrig, ikke veldig relatert til dette så litt hypotetisk da, men når du selv blokkerer noen på "privaten", gjør du ikke det fordi du ønsker "avstand" på privaten og ikke ønsker å ha noe med dem å gjøre bortsett fra litt tomprat på jobb evt? Jeg ber ikke om tilbakemelding fra noen spesielle, bare generelt. Vel, jeg har prøvd å be henne ut på ting som kaffe o.l., og noen ganger har hun sagt ja, andre ganger ikke. Det har også hendt et par ganger at hun foreslått at vi skal gjøre noe. Det var noen måneder siden, da. Det er absolutt ingen andre inne i bildet, det vet jeg. Hun er rimelig sjenert og er litt den nerdete "jeg vil få meg 10 katter"-typen. Sagt på en spøkefull måte, selvfølgelig. Jeg mener at vi skal være bedre venner enn det (at hun kun vil se meg på "jobb", altså) fordi vi har rimelig god kontakt til vanlig. Vi har snakket om ting som er relativt viktige og passe alvorlig. Altså private ting, familieforhold o.l. Som sagt, jeg synes bare ikke det rimer at hun skal være så avvisende på privaten. Greit nok, hun føler kanskje ikke noe for meg, men jeg syns det er litt synd dersom hun ikke vil se meg i det hele tatt utenfor høgskolen kun fordi hun er redd det skal være for "datete". Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå