Slimda Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Kino er et dårlig valg for date uansett. 1 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Kino kan være kleint uten noen aktivitet før eller etter, men filmen i seg selv er sikkert helt grei den. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Er "Divergent" en grei film å be noen ut for å se? Tenker dersom man er i tidlig tyveårene? Det spørs hvor langt dere har kommet i date-prosessen. Tidlig i datingprosessen er det litt no-go som tidligere nevnt men jeg synes det er mer ok når man har kommet lenger i prosessen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Vi kjenner hverandre fra før og har gjort det i et par år nå. Har tidligere tatt en kaffe og litt sånt, og jeg føler det hadde vært greit med noe annet nå. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Be med hjem på film istedet. Kino er mørkt, usosialt og stort sett kleint. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Lurer på hva dere driver med på kino som gjør det så kleint. O.o Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Men er filmen i seg selv grei? Det var hovedsaklig det jeg lurte på Vil bare sjekke at det ikke er en film som passer bedre for tiåringer. Er begge i tyveårene og hun liker litt den typen filmer, tror jeg. Dessuten, hvorfor denne negativiteten mot kino? Dere går aldri på kino med venner, eller noe sånt? Greit, det er et dårlig valg på første date (hakket foran et Tijuana donkey show), men man må jo kunne ta ei jente med på kino. Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Kino ble helt fantastisk her, tror det var 4. date. Synes det er fint å variere med hva man gjør. Høres kanskje merkelig ut, men høydepunktet var når han tok meg i hånden og vi holdt hender resten av filmen. Magisk rett og slett! Jada, sånn går det når man er betatt Edit: Om filmen er bra eller ikke vet jeg ikke. Kan du ikke spørre om hun vil være med på kino, og om den filmen høres grei ut? Endret 10. april 2014 av Lykke-lita Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Kino er ikke verdens beste 1. Date, men om man kjenner hverandre litt fra før så synes jeg ikke det er så ille, jeg da. Kan sitte og ha litt kriblende følelse i magen, holde hender, småtafse og kline litt i mørket ^^ Etterpå kan man være litt sånn "10-hi" når man kommer ut, og så kan man prate om filmen over en god middag eller en kopp kaffe får de som liker det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 men høydepunktet var når han tok meg i hånden og vi holdt hender resten av filmen. Det hørtes bare klamt og jævligt ut Apropos råklining i kinosalen, hva er greia? Ødelegger kinoopplevelsen til sidemannen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Klamt og jævlig? Å holde hender? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Klamt og jævlig? Å holde hender? Holding av hender i lengre tid ender som regel opp med at det blir relativt varm i mellom håndflatene og som igjen fører til at det blir "klamt og jævlig". Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Det var ikke klamt og jævlig! Det var bare veldig søtt Det skjedde ganske sent i filmen, da. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Klamt og jævlig? Å holde hender? Holding av hender i lengre tid ender som regel opp med at det blir relativt varm i mellom håndflatene og som igjen fører til at det blir "klamt og jævlig". Trenger ikke å bli klamt og varmt. Må ikke ha håbdflatene lukket hele tiden, så lenge fingrene er sammenflettet så vil jeg kalle det å holde hender 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Er "Divergent" en grei film å be noen ut for å se? Tenker dersom man er i tidlig tyveårene? Anonymous poster hash: 49cca...f6c Den er i omtrent samme sjanger som Hunger Games. Jeg tok med dama for å se den siden hun liker bøkene og ville se filmen, og jeg likte den. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Synes kinodate kan være kjempekoselig og spennende. Elsker den kriblende følelsen i magen og når man smugser ned på hendene som tilfeldig berører hverandre. Åh, hvilken herlig følelse! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Klamt og jævlig? Å holde hender?Holding av hender i lengre tid ender som regel opp med at det blir relativt varm i mellom håndflatene og som igjen fører til at det blir "klamt og jævlig". Trenger ikke å bli klamt og varmt. Må ikke ha håbdflatene lukket hele tiden, så lenge fingrene er sammenflettet så vil jeg kalle det å holde hender Da blir det klamt mellom fingrene Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Klamt og jævlig? Å holde hender?Holding av hender i lengre tid ender som regel opp med at det blir relativt varm i mellom håndflatene og som igjen fører til at det blir "klamt og jævlig". Trenger ikke å bli klamt og varmt. Må ikke ha håbdflatene lukket hele tiden, så lenge fingrene er sammenflettet så vil jeg kalle det å holde hender Da blir det klamt mellom fingrene Da er du veldig varm Men hjelper sikkert på at jeg alltid er kald på hendene. Hehe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 men høydepunktet var når han tok meg i hånden og vi holdt hender resten av filmen. Det hørtes bare klamt og jævligt ut Apropos råklining i kinosalen, hva er greia? Ødelegger kinoopplevelsen til sidemannen Hehe, er man forelsket så er man forelsket ;p Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Apropos råklining i kinosalen, hva er greia? Ødelegger kinoopplevelsen til sidemannen Fokuser på filmen din jævla kikker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå