Notatblokk Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Tok ikke noen faktisk prat, men skjønte det da vi var på date på en holme og jeg fikk brus med "Kjæresten" på . Men det hadde jo ligget i lufta en stund, vi var vel begge taust enige om at det var sånn det var. 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg bare tok en fin en jeg. Spurte om det var greit at jeg kalte han kjæresten min til venner ? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Er du opptatt? Hva faen skal jeg gjøre nå da? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Takk for svar, folkens! Har ingen anelse om når det er vanlig å gå fra å date, til å bli eksklusive. Ei heller om det kommer naturlig, eller om en prat er nødvendig. Kommer til å ta det på feelingen etterhvert, har bare gått 1 måned nå uansett Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Det kan vel ta alt fra tre dager til mange mnd . En venninne har en tommelfingerregel om at hun har maksgrense på 2 mnd hvis hun dater en fyr på om de skal bli sammen eller ikke. Er forsåvidt enig i at man burde vite det etter 2 mnd om man har lyst til å være sammen med noen eller ikke. Det kan jo fort bli litt diffust at den ene holder litt igjen mens den andre gjerne vil være sammen. Nå kom jeg heldigvis aldri til noe konkret sted hvor jeg følte at jeg valgte svart eller hvitt, hehe, kanskje bra siden jeg har slik forferdelig beslutningsvegring.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Er du opptatt? Hva faen skal jeg gjøre nå da? Holde deg til Bergensjenta di? Evt høre om Freidig er interessert i firkant da. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Det er jo mange forhold som ryker etter det har gått 2-3 måneder. Da har man jo fått "prøvekjørt" forholdet litt og fått litt føling med hvordan det er. Selv synes jeg det er greit å få avklart innen "rimelig tid" og det tror jeg min er også. 1 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Jeg har aldri hatt den praten, tror jeg. Ting har vel alltids bare gått av seg selv. Eller så har dem tatt praten med meg og jeg ansett det som tomprat og bare jattet med og ikke lagt merke til at dét var den praten ja. Edit; Haha. Jeg er jo en uke for tidlig ute faktisk. Nedtur. Endret 9. april 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Jeg hadde praten, faktisk. Begge visste at vi var der, men vi visste ikke om den andre følte det samme, så vi turte ikke helt ta det opp. Helt til jeg kvinnet meg opp og begynte "eh, du... øh.... eh....". Pratet i noen timer etter det kom ut, men var egentlig en ganske fantastisk prat. Det er helt individuelt, man bare føler det på seg vanligvis om det er nødvendig eller ikke. Er man usikker eller motparten er, er det kanskje lurt å ta det opp. Dumt å være forskjellige steder i forholdet og ikke vite om det. Endret 9. april 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ser jenter på det som en god ting dersom man er "utholdende" når det kommer til å be henne ut? Altså, at man ikke gir seg med det første "nei", men heller fortsetter å prøve. Jeg mener selvfølgelig ikke på en creepy, stalker-aktig måte, a'la "Kaffe på tirsdag? Hva med onsdag? Torsdag, da? Enn fredag klokken 13.00? Fredag klokken 16.00?", men en mer normal framgangsmåte. Type tre-fire uker mellom hver gang. Det viser vel at man faktisk er villig til å bli skutt ned flere ganger og at man ikke tar lett på det? Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Det kan vise henne at du er utholden og vet hva du vil ha når du ser det.. men bare pass på så det ikke krysser over i ''creep'' territorium så er alt ok! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jenter liker vel at gutter tar initiativ, men hadde jeg fått et nei når jeg skulle be ei jente ut (om jeg var mann) hadde jeg sett på det som at jenta ikke var interessert og gått videre. Sier en person nei til å ta en kopp kaffe med noen, er ikke det et hint om at de ikke er interessert til å begynne med egentlig? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Greit å spørre på den måten kanskje to, MAKS tre ganger.. da går det fort over til å bli irriterende og kleint . 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Er du opptatt? Hva faen skal jeg gjøre nå da? Unnskyld! Tilgi meg, kjære. Er du opptatt? Hva faen skal jeg gjøre nå da? Holde deg til Bergensjenta di? Evt høre om Freidig er interessert i firkant da. Hva får deg til å tro at jeg gidder å dele? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Jenter liker vel at gutter tar initiativ, men hadde jeg fått et nei når jeg skulle be ei jente ut (om jeg var mann) hadde jeg sett på det som at jenta ikke var interessert og gått videre. Sier en person nei til å ta en kopp kaffe med noen, er ikke det et hint om at de ikke er interessert til å begynne med egentlig? Hvis noen sier kun "nei", snur seg rundt og går andre veien så er det et godt hint Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hint på at de ønsker å bruke inngangen bak. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hint på at de ønsker å bruke inngangen bak. Derfor du fortsatt er singel 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Nei, det er helt andre grunner. Analsex er ikke noe som frister meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Det er ikke min greie heller... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Er "Divergent" en grei film å be noen ut for å se? Tenker dersom man er i tidlig tyveårene? Anonymous poster hash: 49cca...f6c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå