Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan vel ta alt fra tre dager til mange mnd :p . En venninne har en tommelfingerregel om at hun har maksgrense på 2 mnd hvis hun dater en fyr på om de skal bli sammen eller ikke. Er forsåvidt enig i at man burde vite det etter 2 mnd om man har lyst til å være sammen med noen eller ikke. Det kan jo fort bli litt diffust at den ene holder litt igjen mens den andre gjerne vil være sammen. Nå kom jeg heldigvis aldri til noe konkret sted hvor jeg følte at jeg valgte svart eller hvitt, hehe, kanskje bra siden jeg har slik forferdelig beslutningsvegring.. :wee:

Lenke til kommentar

Det er jo mange forhold som ryker etter det har gått 2-3 måneder. Da har man jo fått "prøvekjørt" forholdet litt og fått litt føling med hvordan det er. Selv synes jeg det er greit å få avklart innen "rimelig tid" og det tror jeg min er også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt den praten, tror jeg. Ting har vel alltids bare gått av seg selv. Eller så har dem tatt praten med meg og jeg ansett det som tomprat og bare jattet med og ikke lagt merke til at dét var den praten ja.

Edit; Haha. Jeg er jo en uke for tidlig ute faktisk. Nedtur. :(

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar

Jeg hadde praten, faktisk.

Begge visste at vi var der, men vi visste ikke om den andre følte det samme, så vi turte ikke helt ta det opp. Helt til jeg kvinnet meg opp og begynte "eh, du... øh.... eh....". :p Pratet i noen timer etter det kom ut, men var egentlig en ganske fantastisk prat. :love:

Det er helt individuelt, man bare føler det på seg vanligvis om det er nødvendig eller ikke. Er man usikker eller motparten er, er det kanskje lurt å ta det opp. Dumt å være forskjellige steder i forholdet og ikke vite om det.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Ser jenter på det som en god ting dersom man er "utholdende" når det kommer til å be henne ut? Altså, at man ikke gir seg med det første "nei", men heller fortsetter å prøve.

Jeg mener selvfølgelig ikke på en creepy, stalker-aktig måte, a'la "Kaffe på tirsdag? Hva med onsdag? Torsdag, da? Enn fredag klokken 13.00? Fredag klokken 16.00?", men en mer normal framgangsmåte. Type tre-fire uker mellom hver gang.

Det viser vel at man faktisk er villig til å bli skutt ned flere ganger og at man ikke tar lett på det?

Anonymous poster hash: 49cca...f6c
Lenke til kommentar

Jenter liker vel at gutter tar initiativ, men hadde jeg fått et nei når jeg skulle be ei jente ut (om jeg var mann) hadde jeg sett på det som at jenta ikke var interessert og gått videre. Sier en person nei til å ta en kopp kaffe med noen, er ikke det et hint om at de ikke er interessert til å begynne med egentlig?

Lenke til kommentar

Er du opptatt? Hva faen skal jeg gjøre nå da? :(

Unnskyld! Tilgi meg, kjære.

Er du opptatt? Hva faen skal jeg gjøre nå da? :(

Holde deg til Bergensjenta di? Evt høre om Freidig er interessert i firkant da.

Hva får deg til å tro at jeg gidder å dele?
Lenke til kommentar

Jenter liker vel at gutter tar initiativ, men hadde jeg fått et nei når jeg skulle be ei jente ut (om jeg var mann) hadde jeg sett på det som at jenta ikke var interessert og gått videre. Sier en person nei til å ta en kopp kaffe med noen, er ikke det et hint om at de ikke er interessert til å begynne med egentlig?

Hvis noen sier kun "nei", snur seg rundt og går andre veien så er det et godt hint :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...