BadCat Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hjertemedisin https://www.youtube.com/watch?v=Sfka_vsUtjM Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Kjæresten og jeg har faktisk vært sammen i 2 måneder i dag. En koselig tanke, og tida har gått veldig fort. 3 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Følelsen når daten ser deg inn i øynene, spør når han får se deg igjen og til slutt kysser deg 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 10 mnd med samboer idag . Hadde ikke trodd dèt for ett år siden, men du verden så bra jeg har det . Vi feirer ikke det altså, men kom til å tenke på det da Yvonne skrev to mnd. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Hehe, nei, vi feirer det ikke vi heller altså. Men det er en koselig tanke, det har gått så innmari fort rett og slett. Endret 5. april 2014 av yvonne2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Vi er vel i den andre enden av skalaen enn det dere er. Vi feirer månedsdagene ved romantisk, hjemmelaget middag og vin. Vi pleier å kjøpe eller lage nerdete gaver til hverandre også. 2 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jo, men det er jo ikke enten eller. Vi også har romantiske dater og gir hverandre gaver, men vi feirer ikke månedsdagene aktivt. 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Når vi snakker om månedsdager osv, i morgen er det en mnd siden første date med han jeg holder på med nå. Tiden går fort! Håper på å kunne feire månedsdager en vakker dag jeg også, eller bare ha jevnlige romantiske dater, høres så søtt ut. <3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Det er veldig koselig å feire månedsfeiringer Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Er det fortsatt månedsfeiringer om man ikke feirer dem? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Det er månedsmarkeringer, men ikke feiringer. Månedsdagen kommer og går uansett - så lenge man fortsetter å være sammen. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Åh, drømmedate med drømmefyr, måtte dette vare <3 Eneste minus er at der er umulig å konsentrere seg på jobben i dag, drømmer meg bort hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Når pleier å folk her å ta "praten"? Har ikke vært borti noe sånt på sikkert 6 år, haha. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Funderer på det samme.. Men det er nok for tidlig enda. Ca en mnd og fem dates er vel ikke så mye. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 er det nå jeg skal si at praten er overflødig og at dere vet når dere er kjærester? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 er det nå jeg skal si at praten er overflødig og at dere vet når dere er kjærester? Noen vet det, er man som meg derimot og alltid antar det verste og har opplevd mye rart, så er praten helt a-ok. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Dama trengte praten. Så er vel veldig individuelt. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg bare sa "er vi kjærester da eller?", han sa ja, og så var vi det. Jeg følte ikke for å prate så mye om det, men sånt er jo veldig individuelt. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Følte meg som verdens heldigste jente i går, og alt var vare kos, så trenger egentlig ikke ta noen prat enda. Eller mer bekreftelse. Krysser fingrene for at det forsetter like bra etter påske Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Tror aldri vi tok den praten heller. Noen spurte oss en gang om vi var kjærester, og da sa jeg ja. That's it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå