Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satt akkurat å leste "Singel/kjæreste" tråden, å merket at jeg absolutt ikke var forelsket i fruen jeg har vært sammens med 1mnd, hva i all verden skal jeg gjøre?

 

Jeg bryr om meg henne, og er glad i hun, i veldig stor grad, men ikke forelsket.

 

 

dette er vell egentlig ikke noe og lure på, har du ikke de rette følelsene for henne. så er det ikke heller stort og bygge på... så du bør sette deg ned, og fortelle henne hvordan det ligger ivartfall.... ikke fortsett på ett forhold, for da vil det bare bli værre for henne når det først tar slutt...

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Sukk.. nå har jeg gjort det.

(...)

Skal søke meg til Bergen neste høst, gleder meg. Må komme bort herfra..

Har stor forståelse for alt det du skrev, veldig trist..

 

Men si meg, er det nødvendig å flytte pga én person? Ditt fremtidige liv (karriere, utdanning, jobb osv) er mye viktigere. Håper du klarer å få samlet tankene litt om en måneds tid, så du tar et rasjonelt valg :) Her i Trondheim finnes det jo tusenvis av studenter, ikke noe stress å kutte ut den ene personen "fullstendig". Det kan faktisk være enda lettere å fortsette å bo i samme by hvis du har en del gode venner/venniner her :)

Lenke til kommentar

Jeg sliter :( For ca 2 måneder siden, så holdt jeg på med ei som er 2 år eldre enn meg (hun var 17).

Det var seriøst for det om, og vi hadde det bra! Eneste problemet var folk som erta hun å sa: " fått troa på fjortis nå"

 

Men, så begynte jeg å tenke på hvordan det ville bli hvis vi ble sammen, og etter at jeg har tenkt litt, så sa jeg til henne at jeg ville helst at vi bare skulle være venner! Faen så dum jeg er..

 

Vi fortsatte å snakke sammen på msn og telefon osv..etter en stund så fikk jeg jo selvsagt mer å mer følelser for henne! Dette høres kanskje dumt ut, men jeg ombestemte meg, å sa at jeg ville gi oss en sjangse til for å se åssen det gikk. Jeg ble stormforelska! Så møttes vi på fest, vi rota hele kvelden, snakka å hadde det bra! Beste kvelden i hele mitt liv!!

 

Dagen etter når jeg våkna, hadde jeg fått en sms der det sto at hun syntes det ble feil. Jeg ble knust :cry:

 

Senere kom det en sms når hun var på fest. Hun har lånt en venn av meg sin mobil å sendt sms til meg.

"*hennes navn* er lei av deg!!!!!"

 

så jeg trodde jo det var vennen min som hadde sendt det. Men det var hun.

 

Da kutta jeg all kontakt, jeg ble skuffa som faen!

 

Men, for 3 uker siden begynte vi å snakke igjen, og jeg har begynt å fått følelser for henne igjen. Jeg har egentlig hatt det helt siden det ble slutt.

 

Livet skal alltid være så jævlig :no:

Lenke til kommentar

Mye tommelen opp her inne på forumet for tiden angående det å være singel og fri. Jeg fronter gruppen som er i forhold med et stort smil! :)

 

Utrolig fint å ligge på sofaen hele fridagen med en du er glad i, bare slappe av og ikke gjøre noe.

 

Seff, dette kunne du ha gjort med kompiser og venninner også, men det er noe ekstra og spesielt å gjøre slike ting med en som du er skikkelig glad i og deler alt med.

 

Var en professor som hevdet at kroppskontakt er livsviktig, og det tror jeg så inderlig på. Ingenting er som å ha fri aksess på en annens kropp, ikke nødvendigvis av det seksuelle slaget.

Lenke til kommentar

HALP! :hm:

 

- R sier:

jo, jeg sitter og gjør det samme som jeg gjorde i hele kveld; tenker på hvordan jeg skal si det. det kommer nå.

Ida sier:

hehe, ålreit.

- R sier:

vet ikke hvor lurt det er å si, men uansett. kanskje du har merka det for lenge siden. vel, det er sånn..fra kveld til kveld. noen ganger er det som om vi er gode venner, andre kvelder er jeg dritforelska i deg - og det er frustrerende, all den tid det aldri blir noe mer, og jeg har ikke akkurat bedt om det.

 

 

Wæææh. Vi er jo bare gode venner.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
*snip*

 

følelser kommer som et snikende ullteppe uten at en ber om noe som helst egentlig. plutselig sitter en der med skjegget fult av postkasser.

 

Wæææh. Vi er jo bare gode venner.

 

en som sitter i vennefellen med andre ord. :ermm: been there, done it. kjipt.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Dæven. Jeg ble helt satt ut nå. Det siste halvåret har vi hengt masse sammen, men han er som en teit storebror for meg enn noe annet. På en måte syntes jeg det er koselig, for han er typen jeg kan dasse rundt meg i joggingsen uten at det er noe stress. Men, nå blir det garantert kleint å henge sammen.

 

- R sier:

å, og for å si det - jeg prøver ikke å gjøre noe mer ut av det heller. jeg -vil- være venner med deg. det virker bare ikke alltid som om følelsene mine er enige med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...