medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Har nevnt tidligere at jeg har commitment issues, så det er ikke noe nytt. Jo men herregud da.. Vær litt mer chill. Om ikke er det ingen som gidder ha deg som dame Du kan jo heller definere hva du legger i chill. Du forstår vel at man ikke kan kontrollere hva andre mennesker sier og gjør bak ryggen din? Du har vel dine svake øyeblikk du og? Er ikke dette en plass man kan blåse ut frustrasjon? Er det virkelig ett så stort problem for deg/dere at jeg har commitment issues? Har du aldri hatt noen problemer selv når det kommer til dating/forhold? Levere dere virkelig i den illusjonen om at alt her inne er akkurat som i virkeligheten? Kom tilbake, når du er mindre dømmende. Ikke erg deg ovenfor noe du åpenbart har problemer med å relatere til. Med chill så mener jeg ikke hiss deg opp over bagateller. Altså stikk motsatt av det du gjorde nå. DU forstår vel at man ikke kan kontrollere hva andre sier bak ryggen din? Hvis det er VENNENE dine og de vet han er KEEN på deg, tror du de trashtalker deg eller tror du de skryter av deg? Seff har jeg mine svake øyeblikk men jeg reagerer ikke med å bli forbanna når noen som liker meg spør vennene mine litt om hvordan jeg er. Hvis vennene mine derimot snakker negativt om andre venner, legger seg borti hvem jeg flyr med når jeg ikke er med dem osv, DA blir jeg provosert. Men så er også det noe ganske annet. For meg har det ingenting å si at du har shitty selvtillitt og er redd for å binde deg og bli såra, det er det deg selv og han stakkar'n som er så forelska i deg som må lide med. Men dersom dette er ett problem du har hatt i mange år og ikke klarer finne ut av selv så burde du kanskje vurdere å søke hjelp.. Kan bli en veldig tung byrde for deg senere i livet at du aldri tørr slippe folk innpå deg, og det blir slitsomt for de som skal omgås deg i lengden. Ja, jeg som alle har hatt problemer i dating og forhold. Jeg stakk ikke til Diskusjon for å blåse ut om det, men whatever floats your boat. Jeg erger meg ikke over andre folks problemer på internet og selv om jeg ikke reagerer med å komme til unnsettning med kleenex og åpne armer så betyr ikke dette automatisk at jeg dømmer deg nord og ned og synes du er håpløs. Igjen: Chill. Endret 3. april 2014 av medlem-124997 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) - Endret 19. oktober 2015 av Cakenommy Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Tja hvis du har uvenner han går til då ta en prat med han og forklar at han heller kan gjøre seg opp en mening om deg på egenhånd. Å klikke i vinkel på en tidligere venninne gjør neppe at hun snakker varmere om deg neste gang! Det beste er alltid å sitte stille i båten, og når du har roet deg ned og tenker mer rasjonelt så handler du. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) - Endret 19. oktober 2015 av Cakenommy Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Nei. Men det er sikkert bra! Tommel opp og lykke til videre!) 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Shit, skjønner at mannfolk blir sprø av (oss) jenter. God underholdning da. Endret 3. april 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Middagsdate første gang er mitt største mareritt.Why? Jeg har aldri blitt bedt ut å spise Har vel ikke møtt noen som er gentleman nok enda:) Aldri? og du er 23år? Hvilket merkelig sted kommer du fra? Gratulerer med dagen btw ALDRI. Nå skal det sies jeg hadde type fra jeg var 19 til jeg var 22. Men da var det jo ikke akkurat dating når vi en sjelden gang spiste ute. Og takk! Vil si det teller det. Hvis ikke var bare å stoppe på en bensinstasjon for å kjøpe burger hjem fra IKEA Det er nok det nivået vi stort sett var på. Var på Egon ett par ganger, men det er jo ikke akkurat noe Michelinresturrant det heller. Når det skal sies hadde vi det litt stramt økonomisk, og vi hadde kjent hverandre i mange år når vi ble sammen. Haha, du altså hææ? Jeg? :D Shit, skjønner at mannfolk blir sprø av (oss) jenter. God underholdning da. Ja er du gæren? Det er det jeg alltid har sagt. Synes så utrolig synd i heterofile menn. Alt pisset de må gå igjennom for at damene skal være fornøyde. Jeg skal aldri bo med ett annet kvinnfolk. Hadde jeg vært kar hadde jeg ikke nølt med å bli homse en gang. Endret 3. april 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg har bare fått avslag når jeg har invitert romantiske interesser og flørter på middag, det være seg på byen eller alene hjemme hos meg. Også når jeg har tilbydt meg å komme til dem for å lage mat. Eller invitert med på piknik. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Hadde jeg vært kar hadde jeg ikke nølt med å bli homse en gang. Kan ikke akkurat velge å bli homofil... Endret 4. april 2014 av Slimda 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hadde jeg vært kar hadde jeg ikke nølt med å bli homse en gang.Kan ikke akkurat velge å bli homofil... Hææææ kan man ikke??! ;P Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 For vi som er 100% heterofil har ikke så mye valg. :-P Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Ja er du gæren? Det er det jeg alltid har sagt. Synes så utrolig synd i heterofile menn. Alt pisset de må gå igjennom for at damene skal være fornøyde. Jeg skal aldri bo med ett annet kvinnfolk. Hadde jeg vært kar hadde jeg ikke nølt med å bli homse en gang. Ikke alle som har lyst til å kjenne en pikk oppetter siden i senga eller sofaen. Et par pupper mot ryggen derimot. Endret 4. april 2014 av BadCat Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Det er så koselig når kjæresten stryker deg over håret og sier "du er så vakker". Det er så deilig å føle seg fin! Det er ikke ofte jeg gjør. Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Shit, skjønner at mannfolk blir sprø av (oss) jenter. God underholdning da. Word. God underholdning, så fremt man ikke er oppe i det selv. Nå er ikke mannfolk så mye bedre heller da. Når fyren min og typen hennes (gamle venninnen) står og prater på jobb med kompiser, alle kjenner alle typ. Mange felles venner. Folk misforstår og enkelte forsnakker seg. Så har du den gamle venninnen min som ikke likte, at jeg dater han jeg gjør. Og prøver å stikke kjepper mellom hjulene på forholdet vårt. Ting eskalerer og shit skjer. Unødvendig. Har null respekt for folk som går inn for å ødelegge forhold. Kremeksempel på at mannfolk ikke er så mye bedre! Prating på jobb, omigaaad Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Det er så koselig når kjæresten stryker deg over håret og sier "du er så vakker". Det er så deilig å føle seg fin! Det er ikke ofte jeg gjør. Jaaaa . Da fordufter alle verdens problemer en liten stund! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Jeg ble lokket på limpinnen av ei dame som sa fine fraser. Etter noen år fant jeg ut at det var tomt prat. Kan man noen gang elske igjen? Man blir ikke kjekk, vakker, intelligent, snill, omtenkom, fantastisk, osv av at noen sier det. Mennesket er en primitiv skapning og får en lykkerus av å høre slikt tull. Synes folk kunne spart "jeg kunne ikke hatt en bedre kjæreste" og "vi skal alltid være samen" til de gangene de faktisk mener det. "Nå er alt så fint, kan vi ikke utsette syslene étt år og nyte tilværelsen?" Neste uke er fuglen fløyet/landet i neste rede. Hva er verst av damer som later som de vil ha hjelp med matematikk i håp om å lure en mann til sengs eller damer som har sex i håp om å få hjelp med matematikk? Evig eies kun et knust hjerte. Endret 4. april 2014 av BadCat 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Awwww.. you and me both. Tro meg, det blir bedre. Du må bare pleie deg selv og forholdene du har til familie og venner, prat med dem, det kan hjelpe så enormt mye. Gråt hvis du må gråte, få det ut, det kan virke veldig rensende.Lykke til <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå