Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, har en liten case her for øyeblikket.

Er en mann i tidlig 20-årene som har vært singel stort sett hele livet, og har trivdes godt med det. Det skal ganske mye til før jeg utvikler følelser for jenter, og dette har da ofte resultert i at jeg kun blir venn med jenter, men dette har jo passet meg bra siden jeg ikke alltid har vært ute etter så mye annet.

Det har seg nå slik at jeg møtte ei jente for et halvt års tid siden, og vi har klikka jævlig godt sammen. Hun er nå en av mine beste venner der vi bor (flyttet hjemmefra), og jeg tror hun ser på meg på samme måten. Så kommer problemet; jeg har begynt å utvikle følelser for denne jenta. Siden følelser på dette nivået er ukjent for meg vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg vurderer å fortelle henne om hva jeg føler, men frykter at dette kan ødelegge det gode vennskapet vi har fått. Jeg skal også flytte vekk om ikke alt for lenge, så jeg tenker at det er like greit å bare la ting være slik det er nå og la følelsene gå over av seg selv. Men så har det seg slik at jeg også er redd for å "gå glipp" av henne om jeg ikke sier noe. Forrige gang jeg hadde følelser for ei jente unngikk jeg å si noe grunnet det jeg har skrivd over, og flere år senere fant jeg ut at hun følte det samme ovenfor meg.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, så det hadde vært allright om noen har tanker rundt dette :)

Anonymous poster hash: 1ce12...de6

Anonymous poster hash: 1ce12...de6
Lenke til kommentar

Freaka ut først og så gjort ett eller flere av "må gjøre før du dør ting". Og ja, levert mastern nå og bedt om hurtisensur ;) Jeg ville også vist min kjærlighet til alle jeg ville følt for. Nei, jeg aner egentlig ikke hva jeg ville gjort, 10 dager!?..

Hvorfor spør du?

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Freaka ut først og så gjort ett eller flere av "må gjøre før du dør ting". Og ja, levert mastern nå og bedt om hurtisensur ;) Jeg ville også vist min kjærlighet til alle jeg ville følt for. Nei, jeg aner egentlig ikke hva jeg ville gjort, 10 dager!?..

Hvorfor spør du?

Var egentlig ment til han over meg :p

Men, det setter litt perspektiv på ting. Å tenke på at plutselig så er livet ditt over.

Min største frykt er å bli gammel og angre på at jeg ikke tok sjangser og utnyttet livet mitt til det fulleste.

Lenke til kommentar

Middagsdate første gang er mitt største mareritt.

Why? Jeg har aldri blitt bedt ut å spise :( Har vel ikke møtt noen som er gentleman nok enda:)

Aldri? og du er 23år? Hvilket merkelig sted kommer du fra?

Gratulerer med dagen :) btw

ALDRI. Nå skal det sies jeg hadde type fra jeg var 19 til jeg var 22. Men da var det jo ikke akkurat dating når vi en sjelden gang spiste ute.

Og takk! :)

Vil si det teller det. Hvis ikke var bare å stoppe på en bensinstasjon for å kjøpe burger hjem fra IKEA :p

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Hvorfor spør du?

Var egentlig ment til han over meg :p

Men, det setter litt perspektiv på ting. Å tenke på at plutselig så er livet ditt over.

Min største frykt er å bli gammel og angre på at jeg ikke tok sjangser og utnyttet livet mitt til det fulleste.

Ja, tenkte det etter jeg hadde sendt :p Men men.

Er jo en tankevekker man kan bruke i visse situasjoner, som han over deg. "Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort".

Lenke til kommentar

Så fint at dere fikk snakket ordentlig sammen, og for noen morsomme planer dere har. Det blir bra!

Ser den, liker heller ikke sånt, selv om jeg er romantisk av meg. Men alt i riktig dose til riktig tid. Jeg føler daten min nå har sneket inn litt romantikk fra dag en :p Gåtur der vi havnet langs fjorden, skybar, og søte farvelkyss. Hehe. Jeg må finne på noe gøy vi kan gjøre sammen en dag.

Lenke til kommentar

Det er synd når man stoler på noen og ting ikke går helt som det skal, man må bare huske på at man ikke må miste evnen til å stole på andre mennesker..

Det er sant. Kjipt når man velger å tro det beste om folk, og man blir møtt med en skuffelse tilbake. Misliker når noen, slik som den gamle venninnen min som prøver å stikke kjepper under hjulene. Er jo lenge siden de holdt på. Fire-fem år siden. Og vi har vokst ifra hverandre, to-tre år siden vi var venner. Verken han eller jeg har noen god erfaring med henne. Forstår egentlig ikke hvorfor jeg hørte på henne i det heletatt. Det møtet var jo bare meningen for å skvære opp og avslutte vennskapet med en fin tone. Hadde et håp om at hun skulle være like ærlig og direkte som meg. Føler meg regelrett dum. Noe jeg var som kjøpte historien og.

Uansett veldig glad for at jeg ringte han. Han hadde forståelse for hvorfor jeg reagerte, og synes selv at det blir for dumt å spørre og grave andre om slike ting. Mye bedre og skaffe sitt eget inntrykk av personen, istedenfor å basere det på hva andre sier.

Lenge siden jeg har hatt en så lang telefonsamtale med en fyr, må ha vært 14-15 sist, kanskje. Var veldig koselig. Mye flørting, tulling og pratet om helga og ting vi må finne på fremover, for eks sommeren. Begge glemte helt av tiden. Var kos å høre at han syntes det var godt å høre stemmen min, og ser veldig frem til helga. Bedt han med meg på fest på lørdag, så blir det paintball på fredag med noen venner av meg. Inkluderte også to av vennene hans. Tipper han blir glad for å se de. Så inviterte han med meg på saker og ting.

Lykke-Lita: Husker jeg ble bedt ut på min første og ordentlige middagsdate da jeg var 15. Var med levende lys og alt som hører med. Det ble med den gangen. Har takket nei, resten av gangene. Blir kleint og ubehagelig, påtatt romantisk stemning.

Wow. For ei Drittkjerring! På den positive siden så fikk dere pratet ut da :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fjelltur blir det definitivt på han hvis vi rekker å bli bedre kjent. Tror ikke han helt er den typen, men det skal jeg nok finne ut etter hvert.

Vær litt snill med Cakenommy da, hun har jo hele tiden sagt at hun hat problemer med det. Virker som det går bra med dere to på tross av det, og det er jo supert :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fjelltur blir det definitivt på han hvis vi rekker å bli bedre kjent. Tror ikke han helt er den typen, men det skal jeg nok finne ut etter hvert.

Vær litt snill med Cakenommy da, hun har jo hele tiden sagt at hun hat problemer med det. Virker som det går bra med dere to på tross av det, og det er jo supert :)

Håper du finner noe interessant :) Du må fortelle hvordan det går.

Han har har forståelse for hvorfor jeg er slik jeg er, ettersom vi har veldig mye til felles når det angår fortid. Så, som du sier så går det bra mellom oss. Man kan ikke kontrollere alt. Uansett, så har alle sine dårlige dager.

Lenke til kommentar

Ja, skal nok finne på noe. Vi har snakket om en filmkveld hjemme, og så har vi en kinodate. Er ikke så glad i sistnevnte, men men. Må la kreativiteten løpe litt videre.

Glemte helt å si at jeg har et lite problem, har sykt lyst på nr 2 fyren..

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...