Coffee Break Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Film, et varmt teppe og god rødvin hjemme i sofaen er alltid det beste. Enkelt å eskalere fysisk kontakt da man automatisk sitter litt oppå hverandre, blir det vanskelig med samtalen kan man følge litt mer med på filmen, eventuelt drikke mer vin. Kort vei til senga, så enkelt med sex. Man slipper å stresse med å møtes et sted, man slipper å bruke særlig mye penger, og går det skikkelig dårlig kan man si at man må legge seg tidlig. Gå alltid for dette, gutter. Slår aldri feil. Hvis man føler for litt ekstra kan man diske opp litt middag først, så kan man imponere med litt kokkekunster i samme slengen. Endret 31. mars 2014 av Coffee Break Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Film, et varmt teppe og god rødvin hjemme i sofaen er alltid det beste. Enkelt å eskalere fysisk kontakt da man automatisk sitter litt oppå hverandre, blir det vanskelig med samtalen kan man følge litt mer med på filmen, eventuelt drikke mer vin. Kort vei til senga, så enkelt med sex. Man slipper å stresse med å møtes et sted, man slipper å bruke særlig mye penger, og går det skikkelig dårlig kan man si at man må legge seg tidlig. Gå alltid for dette, gutter. Slår aldri feil. Hvis man føler for litt ekstra kan man diske opp litt middag først, så kan man imponere med litt kokkekunster i samme slengen. Lite smart å invitere noen hjem eller gå med på å dra hjem til noen på første date.. masse som kan gå galt. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Film, et varmt teppe og god rødvin hjemme i sofaen er alltid det beste. Enkelt å eskalere fysisk kontakt da man automatisk sitter litt oppå hverandre, blir det vanskelig med samtalen kan man følge litt mer med på filmen, eventuelt drikke mer vin. Kort vei til senga, så enkelt med sex. Man slipper å stresse med å møtes et sted, man slipper å bruke særlig mye penger, og går det skikkelig dårlig kan man si at man må legge seg tidlig. Gå alltid for dette, gutter. Slår aldri feil. Hvis man føler for litt ekstra kan man diske opp litt middag først, så kan man imponere med litt kokkekunster i samme slengen. Lite smart å invitere noen hjem eller gå med på å dra hjem til noen på første date.. masse som kan gå galt. Aldri gått galt for min del. Det er det eneste jeg gjør på første date, hver gang. Har blitt veldig mange av de etterhvert og, og er alltid god stemning. Sex på første date-ratioen er også veldig høy, så har fortsatt til gode å oppleve at det er lite smart. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Film, et varmt teppe og god rødvin hjemme i sofaen er alltid det beste. Enkelt å eskalere fysisk kontakt da man automatisk sitter litt oppå hverandre, blir det vanskelig med samtalen kan man følge litt mer med på filmen, eventuelt drikke mer vin. Kort vei til senga, så enkelt med sex. Man slipper å stresse med å møtes et sted, man slipper å bruke særlig mye penger, og går det skikkelig dårlig kan man si at man må legge seg tidlig. Gå alltid for dette, gutter. Slår aldri feil. Hvis man føler for litt ekstra kan man diske opp litt middag først, så kan man imponere med litt kokkekunster i samme slengen. Lite smart å invitere noen hjem eller gå med på å dra hjem til noen på første date.. masse som kan gå galt. Aldri gått galt for min del. Det er det eneste jeg gjør på første date, hver gang. Har blitt veldig mange av de etterhvert og, og er alltid god stemning. Sex på første date-ratioen er også veldig høy, så har fortsatt til gode å oppleve at det er lite smart. Det er en veldig uheldig situasjon å sette deg i hvis du er kvinne, jeg hadde ALDRI vært med på det, og hvis kvinnfolket er koko så vet hun hvor du bor 3 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Film, et varmt teppe og god rødvin hjemme i sofaen er alltid det beste. Enkelt å eskalere fysisk kontakt da man automatisk sitter litt oppå hverandre, blir det vanskelig med samtalen kan man følge litt mer med på filmen, eventuelt drikke mer vin. Kort vei til senga, så enkelt med sex. Man slipper å stresse med å møtes et sted, man slipper å bruke særlig mye penger, og går det skikkelig dårlig kan man si at man må legge seg tidlig. Gå alltid for dette, gutter. Slår aldri feil. Hvis man føler for litt ekstra kan man diske opp litt middag først, så kan man imponere med litt kokkekunster i samme slengen. Lite smart å invitere noen hjem eller gå med på å dra hjem til noen på første date.. masse som kan gå galt. Aldri gått galt for min del. Det er det eneste jeg gjør på første date, hver gang. Har blitt veldig mange av de etterhvert og, og er alltid god stemning. Sex på første date-ratioen er også veldig høy, så har fortsatt til gode å oppleve at det er lite smart. Det er en veldig uheldig situasjon å sette deg i hvis du er kvinne, jeg hadde ALDRI vært med på det, og hvis kvinnfolket er koko så vet hun hvor du bor Haha, det kan jo være en faktor, ja. Men har faktisk aldri vært borti at noen har vært skeptiske til det, kanskje jeg bare fremstår veldig troverdig og til å stole på? Jenta kan godt være koko for min del, hvis hun har lyst til å stå i kulda utenfor blokken min kan hun gjerne gjøre det, hehe. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Haha, det kan jo være en faktor, ja. Men har faktisk aldri vært borti at noen har vært skeptiske til det, kanskje jeg bare fremstår veldig troverdig og til å stole på? Jenta kan godt være koko for min del, hvis hun har lyst til å stå i kulda utenfor blokken min kan hun gjerne gjøre det, hehe. Kvinnfolk kan bli ganske skumle de også! Du må være forsiktig! Plutselig så ser vi overskriften ''MANN DREPT I SITT EGET HJEM AV PSYKOTISK DATE'' 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Haha, det kan jo være en faktor, ja. Men har faktisk aldri vært borti at noen har vært skeptiske til det, kanskje jeg bare fremstår veldig troverdig og til å stole på? Jenta kan godt være koko for min del, hvis hun har lyst til å stå i kulda utenfor blokken min kan hun gjerne gjøre det, hehe. Kvinnfolk kan bli ganske skumle de også! Du må være forsiktig! Plutselig så ser vi overskriften ''MANN DREPT I SITT EGET HJEM AV PSYKOTISK DATE'' I så fall håper jeg bare drapet skjer etter sexen Alle vet jo at gale kvinner er de beste i senga. Endret 31. mars 2014 av Coffee Break 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Coffee Break, det fungerer faktisk veldig bra, gjorde det hele tiden før jeg gikk inn i et lengre forhold. Føler dog at jeg har vokst litt fra det nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Du har vokst fra hva? Film? Kos? Vin? Damer? Vin/øl og film sittemde inntil hverandre i sofaen er jo alle tiders. Endret 31. mars 2014 av burkakari Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Middagsdate første gang er mitt største mareritt. Why? Jeg har aldri blitt bedt ut å spise Har vel ikke møtt noen som er gentleman nok enda:) Datene har vært hjemme til fyren med film, drikke og kanskje noe å spise. Eller vi har ruslet en tur i "parken". Det siste var faktisk overraskende koselig og vi ble ganske godt kjent! Kinodate har jeg lite trua på. Der blir man ikke kjent. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Du har vokst fra hva? Film? Kos? Vin? Damer? Vin/øl og film sittemde inntil hverandre i sofaen er jo alle tiders. Med en fremmed? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Kinodate har jeg lite trua på. Der blir man ikke kjent. skeptisk. Da må en i så tilfelle finne på noe før eller etter. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Kinodate har jeg lite trua på. Der blir man ikke kjent. skeptisk. Da må en i så tilfelle finne på noe før eller etter. JAFORDESOMERSÅHELDIGÅBLIBEDTUTPÅMIDDAGETTERPÅSÅ Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Så.. Hva er egentlig poenget med å være tilgjengelig og åpen, når ingen bryr seg? Og hvorfor tenke varmt og godt om noen, når dem uansett bare ignorerer meg likevel? Endret 31. mars 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Du har vokst fra hva? Film? Kos? Vin? Damer? Vin/øl og film sittemde inntil hverandre i sofaen er jo alle tiders. Med en fremmed? Nettopp. Selvfølgelig har jeg ikke vokst fra film, kos, vin og damer. Edit: vinen har jeg jo nettopp startet å like Endret 31. mars 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Når man er sammen med kjæresten så er det viktig å kunne legge fra seg mobilen og fokusere på hverandre. Har ikke noe imot pc-bruk altså, men noen ganger så bør man fokusere på hverandre. Kan være gøy å spille sammen da, det liker jeg. Mye man kan gjøre sammen da... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Du har vokst fra hva? Film? Kos? Vin? Damer? Vin/øl og film sittemde inntil hverandre i sofaen er jo alle tiders. Med en fremmed? Nettopp. Selvfølgelig har jeg ikke vokst fra film, kos, vin og damer. Edit: vinen har jeg jo nettopp startet å like Herremin, ingen intimsone når det gjelder fremmede? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Du har vokst fra hva? Film? Kos? Vin? Damer? Vin/øl og film sittemde inntil hverandre i sofaen er jo alle tiders. Med en fremmed? Nettopp. Selvfølgelig har jeg ikke vokst fra film, kos, vin og damer. Edit: vinen har jeg jo nettopp startet å like Herremin, ingen intimsone når det gjelder fremmede? Kunne misforståes, men jeg har vokst på meg en intimsone. Bortsett fra når jeg full, da fordufter hele intimsonen Endret 31. mars 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Når man er sammen med kjæresten så er det viktig å kunne legge fra seg mobilen og fokusere på hverandre. Har ikke noe imot pc-bruk altså, men noen ganger så bør man fokusere på hverandre. Kan være gøy å spille sammen da, det liker jeg. Mye man kan gjøre sammen da... Det som skaper best stemning for meg er damer som er for opptatt med mobilen til å legge den bort under annen aktivitet. Bonuspoeng for mobilbruk under romantisk middag eller sex. Minuspoeng for turer i skog og mark uten dekning for mobildata. Endret 31. mars 2014 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå