Snurreleif Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 "Det har jeg lest et sted". Klassiker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 "Dagens kvinner", "dagens ungdom" og "dagens mannfolk". Vanligvis etterfulgt av noe uten tilknytning til virkeligheten. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 På 90-tallet og tidlig 2000-tall hengte kvinner ut menn som brukte datamaskiner og nett. Det var kun tapere som drev med datamaskiner. I dag bruker kvinner dette selv, gjerne mer enn de menn de hengte ut. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Nå hadde ikke vi holdt på lenger enn et par uker, og da må man jobbe litt for å være sammen ofte nok til at man rekker å utvikle mer enn bare gode følelser for den andre parten. Nei, han tar daglig kontakt på facebook, så kontakt tar han jo, men ikke med spørsmål om å finne på noe. Jeg har ikke spurt på grunn av mangel på tid, og dessuten gidder jeg ikke være en han henger med i mangel på andre å være sammen med. Naturligvis er det fornuftig å prioritere hverandre, eller å jobbe litt for å være sammen ofte nok, som du sier det, slik at man har muligheter for å utvikle mer følelser for den andre parten. Men hva mener du med mer enn bare gode følelser egentlig? Åja, da forstår jeg. Så dere prater daglig sammen på facebook, hvor det er han som alltid tar kontakt altså? Uansett, så er det vel sikkert hyggelig med en privat samtale i tillegg. Men du har ikke spurt han på grunn av mangel av tid, men derimot hvis han spør så har du muligheter til å lage rom i tidsplanen din? Og har du fått inntrykk av at han ønsker å henge med deg bare på grunn av mangel av andre å være sammen med? Endret 30. mars 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 "Det har jeg lest et sted". Klassiker. "Dagens kvinner", "dagens ungdom" og "dagens mannfolk". Vanligvis etterfulgt av noe uten tilknytning til virkeligheten. Hey, det teller fortsatt Jeg tror jeg burde bli litt bedre til å prate over meldinger. Akkurat nå føler jeg meg fri som fuglen, og om dette fortsetter, kommer jeg nok til å løsrive meg totalt. Noe som jeg alltid har gjort. Får sende han en melding imorgen elns. Dette skjer hver gang det går veldig bra med oss når vi møtes, så trekker jeg meg tilbake for å føle på friheten. Fordi om jeg vil være der jeg er. Tipper det er rimelig rart for han, som alltid har vært i min situasjon, og nå er det han som kommer ut som "masete". Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Hva driver kjærester med i dag annet enn å stirre inn i hver sin PC-skjerm? går turer og finner på ting sammen. I går rakk vi å se tre episoder av The 4400 før vi gikk en tur på nesten 2.5 timer, etterfulgt av middag og tre episoder av The Walking dead. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hva driver kjærester med i dag annet enn å stirre inn i hver sin PC-skjerm? Tja. Vi ser mye på tv-serier/film sammen. Jeg bruker nesten ikke tid foran pc'en lenger pga kjæresten. Og synes det er veldig koselig egentlig. Ellers blir det å gå turer, gå på kino, lage god mat sammen, reise osv. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 15 timer busstur totalt i helgaRen og fin seng på hotellet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hadde en "gammel flamme" med på kino igår, hun virker veldig gira, men får se hvor det bærer Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hadde en "gammel flamme" med på kino igår, hun virker veldig gira, men får se hvor det bærer Så kos Hvorfor tok det slutt sist? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) Hadde en "gammel flamme" med på kino igår, hun virker veldig gira, men får se hvor det bærer Så kos Hvorfor tok det slutt sist? Husker faktisk ikke den eksakte grunnen, men for å si det sånn, jeg var 15 år og hadde i snitt 1 ny "kjæreste" hver måned. Endret 31. mars 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Forøvrig, forstår jeg ikke hvorfor jeg tok hun med på kino, er jo helt håpløst å bli kjent noe særlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Kino er kjipt plass for førstedate. En god middag er et langt bedre sted. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Middagsdate første gang er mitt største mareritt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Middagsdate første gang er mitt største mareritt. Enig, da blir det fort det andre veien igjen. Syns som regel det beste er å invitere med på fest eller lignende sosiale daglige hendelser hvor du nødvendigvis ikke er helt alene. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Nå er jeg ingen ekspert på dating, men ting som kan fungere bra: gå tur, museum, konsert eller kaffe. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Fotballkamp er det som funker aller best. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Syns som regel det beste er å invitere med på fest eller lignende sosiale daglige hendelser hvor du nødvendigvis ikke er helt alene. Det hadde jeg blitt superstresset av. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Kaffe er best. Kjapt og greit, man kan sitte der og ta 4 kaffe over noen timer eller stikke av etter første koppen. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg som trodde bowling var den perfekte daten jeg, men selv så foretrekker jeg nok å ta en prat over en kaffe eller pils i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå