Arinomi Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Bjarne: Flørt litt mer med henne, bruk mye nærkontakt. Gi henne masse klemmer og vær ekstra nær når dere er alene. For å se om hun liker deg, bare se om hun svarer på nærkontakten med samme intensitet Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg er lei. Vil ikke ha mer at dette som kalles "kjærlighet". Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Kos er kos Du har så rett! I kveld er det ferrera rocher + film og hos en venninne som fyller år. Kjedelig å sitte hjemme, så da drar vi på besøk og plager folkmed uimotståelige ting som ferrera rocher heller Jeg er lei. Vil ikke ha mer at dette som kalles "kjærlighet". "kjærlighet" eller kjærlighet? Endret 15. desember 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Slikkepinne? O:3. Neida. Men jeg var nok litt negativ nå. Føler uansett at jeg trenger en pause fra slikt nå. Får bare ta det med ro antar jeg. Lenke til kommentar
froken Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Han fyren jeg liker er utrolig fram og tilbake. Den ene dagen er han utrolig søt, og den andre dagen er han likegyldig. I det siste har han vært utrolig careface. Bestemte meg for at jeg ikke gidder mer. Skal han holde på sånn kan jeg like godt finne meg en annen. Problemet mitt er at hver gang jeg "gir opp", så kommer han inn fra venstre og gjør det så vanskelig I går så jeg ham i gangen, men overså ham totalt, i og med at jeg jobber med å ikke bry meg mer (haha), men da kom han etter meg og sa at "bildene dine på myspace er utrolig heite. Du ser sinnssykt fin ut på dem:)".. Hater at han gjør sånn, og jeg skjønner ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Fordi det er dette som står i alle guider på nettet Han leker hard to get. Eller så er han bare sånn av natur. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) En som ikke behandlet meg så bra har tatt kontakt og sagt unnskyld for måten han oppførte seg på og vil være venner. Jeg tror han vil noe mer, men vet ikke hva, hvordan kan jeg finne ut dette? Endret 16. desember 2007 av Skilpadde Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er du interessert i noe mer, da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ja, høres veldig ut som han har lest et sted at "play hard to get and the girls will go crazy about you". Lenke til kommentar
Gjest Ikke så lett Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Uff, jeg er forelsket i ei jeg ikke vil være forelsket i men jeg klarer ikke la vær å nærme meg henne fordeom. Deilig holde rundt henne, og når hun holder rundt meg. Har til og med sovet i samme seng som henne. Utrolig deilig. Men jeg vil heller være singel... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du "vil heller være singel"? Ja men dakar, du har problemer du... Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Uff, jeg er forelsket i ei jeg ikke vil være forelsket i men jeg klarer ikke la vær å nærme meg henne fordeom. Deilig holde rundt henne, og når hun holder rundt meg. Har til og med sovet i samme seng som henne. Utrolig deilig. Men jeg vil heller være singel... Det der vil jeg kalle et luksusproblem. Ihvertfall viss denne jenta er forelska i deg også. Hvorfor vil du ikke ha henne egentlig? Står hun ikke til standaren du har satt deg? Hvorfor vil du så absolutt være singel? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ja, det var et vanskelig problem å håndtere. Hvorfor vil du heller være singel? Hvorfor vil du ikke være forelsket i henne? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du "vil heller være singel"? Ja men dakar, du har problemer du... Hvem vil ikke? Det er da man kan nyte livet, mens man enda har samvittigheten i behold. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 En som ikke behandlet meg så bra har tatt kontakt og sagt unnskyld for måten han oppførte seg på og vil være venner. Jeg tror han vil noe mer, men vet ikke hva, hvordan kan jeg finne ut dette? Er det så mange flere muligheten enn å møte han, også se ann det? Lenke til kommentar
Gjest Ikke så lett Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Først og fremst fordi jeg ahr gått fra å ikke bli likt av jenter (så vidt ejg vet). Til å bli godt likt av mange jenter plutselig. Jeg har lyst til å prøve ut "singellivet" litt før jeg binder meg. Eller som mange som slår opp har som unnskyldning "finne meg selv". bare at ejg prøver å være litt føre var... Hu er veldig søt og sånn mot meg. Men det er mange ting ved henne jeg ikke liker også... Jeg føler en "forelskelse" men ikke at jeg kan elske henne.... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hvem vil ikke? Det er da man kan nyte livet, mens man enda har samvittigheten i behold. Jeg vil ikke. Først og fremst fordi jeg ahr gått fra å ikke bli likt av jenter (så vidt ejg vet). Til å bli godt likt av mange jenter plutselig. Jeg har lyst til å prøve ut "singellivet" litt før jeg binder meg. Eller som mange som slår opp har som unnskyldning "finne meg selv". bare at ejg prøver å være litt føre var... Hu er veldig søt og sånn mot meg. Men det er mange ting ved henne jeg ikke liker også... Jeg føler en "forelskelse" men ikke at jeg kan elske henne.... Man elsker ikke folk man ikke en gang er sammen med. "Elske" uten å ha vært sammen lenge er noe små "lixzm sååååh dype 14izzer daah azz" gjør. Egentlig å høres det ut som om du har lyst å ligge rundt, men gjerne skulle hatt denne jenta i bakhånd i fall det ikke blir noe på deg. Vell, life is hard... Endret 17. desember 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Først og fremst fordi jeg ahr gått fra å ikke bli likt av jenter (så vidt ejg vet). Til å bli godt likt av mange jenter plutselig. Jeg har lyst til å prøve ut "singellivet" litt før jeg binder meg. Eller som mange som slår opp har som unnskyldning "finne meg selv". bare at ejg prøver å være litt føre var... Hu er veldig søt og sånn mot meg. Men det er mange ting ved henne jeg ikke liker også... Jeg føler en "forelskelse" men ikke at jeg kan elske henne.... Den er vrien ja. Du får ihvertfall ikke gjort noe med den forelska følelsen du har. Enten må du ta avstand fra henne eller så får du bare fortsette og eventuelt si nei viss hun spør om dere skal være sammen og forplikte dere og heller da ta den avstands greia. Du må jo ikke være sammen med henne i 5 år eller gifte deg med henne for det om du går inn i et forhold med henne nå. Er jo mulig du bare er litt betatt og at de bekreftelsene hun gir deg får deg til å mikse litt forelskelse og bare oppmerksomhetsrus. Hva vet jeg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Man elsker ikke folk man ikke en gang er sammen med. "Elske" uten å ha vært sammen lenge er noe små "lixzm sååååh dype 14izzer daah azz" gjør. Gah, å sette tidsgrense på å elske noen er idiotisk. Å sette grenser på noen følelser er idiotisk, egentlig. Men jeg er enig i at å elske er blitt et misbrukt verb de siste årene. Dessuten, hvor lenge er "lenge"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå