Tvillingsjel Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Krisha: ikke like interessert du da kan man anta? Greit å ikke såre noen ja, blir lett til det om de er interesserte. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Krisha: ikke like interessert du da kan man anta? Greit å ikke såre noen ja, blir lett til det om de er interesserte. Nei, sånn umiddelbart kjenner jeg ingen spesiell interesse. Han er derimot veldig hyggelig å prate med, da Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hvordan velger du deg fuckfriend, Krisha? Velger du noen som er mindre fin, slik at det ikke er noen interesse fra din side? Eller som jeg gjorde, alt basert på utseendet. Dreier seg jo tross alt om sex. Viktig med preferanser. Fikk pratet med han igår. Han var heldigvis ikke usikker. Phew! Men han var visst ikke vant med at jenter er så direkte med han. Han ble paff når jeg beskrev årsaken til reaksjonene hans. Traff visst spikeren på hodet. Ser veldig lyst ut, til tross for mine issues med å binde meg. Han tar det utrolig bra, og liker at jeg ikke stresser. Han inviterte meg med ut på padling, første gangen han drar med ei jente inn i padlemiljøet så tidlig. Er jo det han brenner for. Vanligvis har det tatt over ett år, eller så har det ikke blitt noe av i det heletatt. Så har han et par overraskelser på g. Det ene er en aktivitet, noe han var sikker på skulle gjøre meg nervøs. Den er jeg spent på. Den andre skjønte jeg med engang var; sopp. Ellers har det begynt å synke mer inn, at jeg faktisk ikke er singel lenger . Siden ting har blitt avslappet og komfortabelt. 1 Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg har rett og slett utsatt hele det prosjektet etter at jeg oppdaget at han virker oppriktig interessert. Det var jo først en god idé, men det er rett og slett ikke gjennomførbart. Jo, han er kjekk og alt det der, men han passet fordi han ikke var for digg. Høres ut som om dere har lagd noen kompromisser i forholdet som dere begge er fornøyd med! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 I dag da jeg kom hjem, etter en slitsom dag på jobb og hodepine, ble jeg møtt av en bukett røde roser og hjemmelaget pizza. Verdens beste kjæreste. 3 Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Sov over hos ei jente jeg delvis kjenner etter en fest her om dagen. Vi hadde kyssa en del og sovet sammen og hadde fortsatt bra dialog og alt annet dagen derpå. Jeg spurte før jeg dro om jeg skulle ringe henne så vi kunne finne på noe seinere, og hu sa vi sees nok på skolen seinere. Sendte melding på mandag at jeg satt på skolen, men hu måtte være hjemme for å øve til eksamen idag. Så nå sitter jeg usikker og lurer på om jeg bare skal spørre rett ut om vi skal finne på noe, eller vente til vi møttes. Er null problem for meg å spørre, men er redd for å ødelegge mulighetene. Noen som har noen kloke ord? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Coffinkriz: hva med å høre hvordan det står til og så ta det fra der? Jordbæret77: hva om du prøver å prate med ham da? Hvorfor er han så dårlig på å ta kontakt? Sier han noe om hvorfor. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Han har problemer med kortidsminne pga dårlig arb.miljø. Noe som gjør at det går 4 dager og han tror det har gått 1 dag. Seriøst? I call bullshit.. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det høres helt sprøtt ut. Har han fått disgnose på dette? Erstatning? Høres ikke noe bra ut. Sikker på at han ikke bare bruker det som grunn? Ikke meningen å være frekk altså Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Spising av sopp er flyttet til denne tråden. 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Elsker å sitte ved siden av typen og se han spille spill.. Er så herlig og beroligende, også hjelper det masse på at han er den kjekkeste karen noensinne <3 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg har rett og slett utsatt hele det prosjektet etter at jeg oppdaget at han virker oppriktig interessert. Det var jo først en god idé, men det er rett og slett ikke gjennomførbart. Jo, han er kjekk og alt det der, men han passet fordi han ikke var for digg. Høres ut som om dere har lagd noen kompromisser i forholdet som dere begge er fornøyd med! Litt gøy egentlig, jeg møter stadig på gutter som spør rett ut om jeg vil være pulevenn med de. Og har allerede flere jeg kan ringe om jeg forandrer mening Ellers har det begynt å synke mer inn, at jeg faktisk ikke er singel lenger . Siden ting har blitt avslappet og komfortabelt. Gratulerer I dag da jeg kom hjem, etter en slitsom dag på jobb og hodepine, ble jeg møtt av en bukett røde roser og hjemmelaget pizza. Verdens beste kjæreste. Så herlig! Når det gjelder meg har jeg begynt å date en ny en. Tror jeg kan falle for han også. Føler meg rar Viker som ting kan gå litt mer i mitt tempo med han, men vet ikke. Samtidig er han absolutt ikke fyren jeg hadde sett for meg, nesten det stikk motsatte faktisk! Bør kanskje også forsikre meg om at de to andre har dumpet meg, eller skal jeg bare gå ut ifra at de har det siden de ikke tar kontakt? Tror i dag må ha vært en av de beste datene jeg har vært på! Vet ikke hvorfor, men det var bare så koselig . Typisk at han sikkert synes det ikke var det da men.hehe Ps. mulig vinen snakker litt for meg akkurat nå. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Snipp snapp, jeg var slem Endret 16. april 2014 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hadde dama mi klaget som faen på at jeg koste meg med en av mine hobbyer hadde jeg slått opp på dagen. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Gøy å spille da. Jeg og eksen var begge helt hekta på wow. Da gikk timer og dager... Nå for tiden er det mest playstation 3 eller spill på ipad det går i. Men senere vet jeg om en viss kjæreste jeg skal spille sammen med. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Dama har begynt å spille etter at hun ble sammen med meg. Var ikke noe inn i det før, men kjøpte seg en PS3 og styr (eller, lånte først av en av brødrene da) og spiller nå endel. Men når vi er sammen blir det lite spilling da, hehm. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Har bare opplevd èn gang, at en fyr, sett bort ifra ex'en min har stilt spørsmål om å være fuckfriend. Og da hadde jeg allerede avvist fyren gjentatte ganger. Han så over gjennomsnittet bra ut, men merket at fyren var blåst i det han kom og satt seg ved bordet. Møtte på han på busstoppen på veien hjem, der han var med noen kompiser. Han var ikke spesielt glad for å se meg, taklet ikke avvisningen så godt. Dro et par punchlines tilbake, fyren ble mer pissed og kastet en busk rundt og greier. Jeg og kompisene hans fikk god underholdning og ble kompis. Tipper han hadde fylleangst dagen derpå! Ellers er det bare jeg som har tatt opp spørsmålet om å være fuckbuddies. Vær en go-getter! Ta det du vil ha Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Dama har begynt å spille etter at hun ble sammen med meg. Var ikke noe inn i det før, men kjøpte seg en PS3 og styr (eller, lånte først av en av brødrene da) og spiller nå endel. Men når vi er sammen blir det lite spilling da, hehm. Hehe ja, må bli senere når vi har mer tid. Nå er jeg inne i en fase hvor jeg spiller lite. Har noen gamle final fantasy på ipad da, samt kotor og baldurs gate Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Aha, Kotor ja. Det har jeg ikke spilt gjennom 8 ganger før jeg la det på hylla. Lover. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå