Tvillingsjel Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Der var slik det skjedde med oss i alle fall, ingen av oss var på utkikk i det hele tatt. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Ingen vet hvem den rette var før de ligger på dødsleiet sitt. Selv om det føles som det SKAL være dere to akkurat nå. Alle som er lykkelig forelsket tror de har funnet den rette. Det er bare å lese ett par eksempler i denne tråden så ser man hvor fort det kan endre seg... I mitt treårige forhold gikk alt skeis helt uten forvarsel i løpet av bare ett partre dager. Så jeg har slutta å flagge "Den Store Kjærligheten" så høyt. Men jeg tror at det finnes noen der ute, for de fleste. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hehe, det må du gjerne si, ilpostino. Vil egentlig ha masse kjeft for det, for det er virkelig ikke meg å holde på slik. Tror det er en blanding av stress, ensomhet og at jeg er ekstremt lei av å være singel nå som får ta på seg skylda. Setter litt støkk i meg å lese om Yvonne også, at ting kan være så perfekt, og så... Ingenting er vel perfekt, men at ting kan snu såpass raskt er ganske skremmende. Min ex slet mye med angst, men han klarte seg relativt bra i hverdagen. Men derifra til vold er et ganske stort gap, og det er skremmende: at man kan forandre seg så voldsomt. Nå skal det sies at han var jo relativt ung da vi møttes (jeg var 21 og han 23), og i dag ser jeg vel at han var ganske umoden på en del områder. Min nåværende kjæreste er fem år eldre enn meg og 32 år, mer moden og vet litt mer hva han vil. Han har jo også vært gjennom litt i sitt liv og blitt en moden person. Det kan vel være forskjellen mellom de to. Det jeg dog plutselig innså er at volden egentlig ikke begrenser seg til de tre enkeltepisodene, men at det har vært mer enn som så pga den latente volden som har ligget der. Frykten for vold osv. Det er noe jeg kanskje ikke har innsett før nå. En beskyttelsesmekanisme kanskje, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Ikke bra å ha det slik. Bra du kom deg vekk. Ciklide: tror det finnes mange "den rette" der ute for oss alle, avhengig av hvor vi er i livet etc. Tror ikke det bare er en, men mange som kan passe. Man må bare satse og håpe og så gjøre det beste ut av det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Takk. Ja, jeg har ofte lurt på hva jeg gjorde galt. Men jeg må bare innse at det var hans feil, at jeg ikke fortjente å bli banket opp. Jeg tar sjelden sjanser, derfor må jeg innrømme at det føles litt som et nederlag når man tar så jævlig feil som jeg har gjort. Det brenner litt i kinnene når jeg tenker på det. Faktisk er det jævlig flaut. Det jeg synes er mest bittert, tåpelig nok, er at jeg kastet vekk drømmebryllupet på en fyr som ikke fortjente det. Det høres nok teit ut, men fanken altså, bryllupet var fantastisk. Nåvel. Det var da, nå har jeg fått en ny start og får konsentrere meg om det. I dag var vi på kino og spiste god mat ute sammen. Nye kjæresten og jeg altså. Skjønner at det er bittert og at man kan føle seg lurt, men det kan dessverre være vanskelig å lese fremtiden. Og det var vel ingenting da som tydet på at ekteskapet skulle ende slik. Du får fokusere på fremtiden og lykken! Det fortjener du virkelig! Vel for å si det sånn, kjærligheten dumper ikke bare ned i fanget på deg (det er bare noe folk med kjæreste sier for å være "snille"). De gangene den tilsynelatende har gjort det så gikk det rett til helvete for å si det mildt. Pft! Det er helt sant. Jeg hadde absolutt ingen planer om å ha noen kjæreste, i hvert fall ikke en soldat og i hvert fall ikke et slags avstandsforhold. Jeg hadde planer om å leve det glade singellivet og ble irritert på venninner som mente jeg burde tenke på å slå meg ned etterhvert. Han hadde vel noen av de samme planene. Men sånn ble det altså ikke. Vi går på femte året med awesomeness nå, og jeg ville absolutt ikke hatt det på noen annen måte. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Ikke bra å ha det slik. Bra du kom deg vekk. Ciklide: tror det finnes mange "den rette" der ute for oss alle, avhengig av hvor vi er i livet etc. Tror ikke det bare er en, men mange som kan passe. Man må bare satse og håpe og så gjøre det beste ut av det. Det er jeg enig i, trodde før at det var én som passet, men tror det avhenger veldig av hvordan man utvikler seg. Alle forandrer seg med tiden, og en som passet da man var 20, passer kanskje ikke lenger 10 år senere. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Bah! ZOMG. Merker bare mer og mer at jeg sliter med å binde meg, jo bedre situasjonen blir. Han er jo vant til jenter som vil ha alt på engang. Merker at han blir usikker, ettersom han ikke er vant med dette. Skal prate ordentlig med han når vi møtes imorgon. Slik at han forstår. Føler bare et behov for å trekke meg tilbake, straks det blir følelser i bildet. Uvant. Men skal prøve å få dette til å fungere. Må bare åpne meg mer opp. Faen. Jeg vil jo dette her. Han skal få møye flere av mine venner i slutten av mars. Blir andre gangen iløpet av fire måneder. Han tror sikkert jeg holder han skjult eller noe. Forundrer meg ikke. Ettersom han ikke forstår meg. Men sikkert det som gjør det mer spennende og. Nok en påminnelse på hvorfor jeg har trivdes så godt med singellivet. Så mye enklere. Nå må jeg lære alt på nytt om forhold og følelser. Endret 9. mars 2014 av Cakenommy Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Vel for å si det sånn, kjærligheten dumper ikke bare ned i fanget på deg (det er bare noe folk med kjæreste sier for å være "snille"). De gangene den tilsynelatende har gjort det så gikk det rett til helvete for å si det mildt. Pft! Det er helt sant. Jeg hadde absolutt ingen planer om å ha noen kjæreste, i hvert fall ikke en soldat og i hvert fall ikke et slags avstandsforhold. Jeg hadde planer om å leve det glade singellivet og ble irritert på venninner som mente jeg burde tenke på å slå meg ned etterhvert. Han hadde vel noen av de samme planene. Men sånn ble det altså ikke. Vi går på femte året med awesomeness nå, og jeg ville absolutt ikke hatt det på noen annen måte. Jeg hadde absolutt ingen planer om kjæreste nei, ihvertfall ikke en fra jobben, jeg skulle absolutt ikke flytte på landet, og hunder er stress. Bor på landet, har hund, og har aldri vært mer lykkelig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Har et lite problem, traff en jente på en fest her for noen uker siden, ble noe kyssing osv. Har skjedd et par-tre ganger nå og hun begynte visstnok å få følelser for meg, men føler ikke noe spesielt for henne. I helga sov hun over hos meg, vi hadde ikke sex men det var ingen tvil om at hun ville ha det. Vil det være stygt av meg å ligge med henne med tanke på følelsene hun har for meg? Føler det vil komplisere ting med henne. Har jo sagt til henne at jeg ikke føler noe 'romantisk' på finspråket for henne da hun spurte meg, kansje litt fælt men kan jo ikke lyve heller. Selv etter jeg sa dette, fortsetter hun å skrive og vil være med meg. Anonymous poster hash: 499b9...efd Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ahh. Har hatt en fantastisk helg. Føler meg jævla mørbanka da, siden jeg på lørdagskvelden klarte å ramle ned en trapp. Og nei, jeg var ikke full. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Har et lite problem, traff en jente på en fest her for noen uker siden, ble noe kyssing osv. Har skjedd et par-tre ganger nå og hun begynte visstnok å få følelser for meg, men føler ikke noe spesielt for henne. I helga sov hun over hos meg, vi hadde ikke sex men det var ingen tvil om at hun ville ha det. Vil det være stygt av meg å ligge med henne med tanke på følelsene hun har for meg? Føler det vil komplisere ting med henne. Har jo sagt til henne at jeg ikke føler noe 'romantisk' på finspråket for henne da hun spurte meg, kansje litt fælt men kan jo ikke lyve heller. Selv etter jeg sa dette, fortsetter hun å skrive og vil være med meg. Anonymous poster hash: 499b9...efd Du bør ikke ha sex med henne. Det vil være å utnytte henne. Jo mer tid du tilbringer med henne, jo større håp har hun om at du kanskje har fått følelser. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Dette er utrolig vanskelig, jeg har aldri vært i et forhold før (20 år), og tegnene jeg får av denne kvinnen er vanskelig å tolke. I følge folk som har sett oss to sammen, så mener de at det må ligge mer i det fra hennes side, men igjen så er det tegn som tilsier at mitt tog er gått, er det noen måte å finne ut av dette på, uten å ødelegge et evt vennskap i tillegg? Jeg har kjent hu i godt og vel 2 år, men ikke vært noe særlig med hu før i det siste halvåret-året. Kan vel ikke bare snike inn et kyss for å se åssen det går, for hu er rask på å gå i defensivmodus, og da kan det jo ødelegge alt? Noen som har tips til å hinte / sjekke veldig varsomt og indirekte? Anonymous poster hash: a09d0...98b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Har et lite problem, traff en jente på en fest her for noen uker siden, ble noe kyssing osv. Har skjedd et par-tre ganger nå og hun begynte visstnok å få følelser for meg, men føler ikke noe spesielt for henne. I helga sov hun over hos meg, vi hadde ikke sex men det var ingen tvil om at hun ville ha det. Vil det være stygt av meg å ligge med henne med tanke på følelsene hun har for meg? Føler det vil komplisere ting med henne. Har jo sagt til henne at jeg ikke føler noe 'romantisk' på finspråket for henne da hun spurte meg, kansje litt fælt men kan jo ikke lyve heller. Selv etter jeg sa dette, fortsetter hun å skrive og vil være med meg. Anonymous poster hash: 499b9...efd Du bør ikke ha sex med henne. Det vil være å utnytte henne. Jo mer tid du tilbringer med henne, jo større håp har hun om at du kanskje har fått følelser. Tenkte også på dette, problemet er at vi har felles venner så vanligvis er hun der når vi er ute så det blir litt vanskelig å unngå henne. Takk for svar Anonymous poster hash: d32c6...920 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Best å la være. Er å utnytte henne og hun vil få forhåpninger og sikkert mer følelser. Cake: bra du vet hva du sliter med og vil jobbe med det! Lykke til. Jeg så min i går Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Vel, han som var "planen" min utgår. Jeg tror faktisk at han er oppriktig interessert Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Mwhaha, i kveld skal jeg få pedikyr! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå