KleinStein Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Slimda, da. Hva mener du? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Slimda, da. Hva mener du? Mistenker at han mener han ikke får seg, mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Visst du føler at dere har sklidd i fra hverandre så har dere mest sansynlig gjort det. Etter fire år vet man sånt. Men det trenger ikke ha noe med den andre dama å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Er det noe livet har lært meg angående kjærlighet så er det ihvertfall at når en dør lukkes så åpnes et vindu. Hadde noen fortalt meg for ett år siden at jeg skulle sittet her separert, men med ny kjæreste og lykkelig, så ville jeg ledd. Ikke lett å se at ting kan bli bedre når man bare ser trærne for skogen. 2 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Beste er å finne en som ikke har omgang med felles venner. Slipper dårlig stemning i ettertid og det er mye lettere å kutte personen fra livet ditt. Er man i tillegg et rasshøl vil ingen av dine bekjente få vite om dette etterpå og man opprettholder sitt "snille" rykte. Litt kynisk og satt på spissen, men er noe i det. Håper jeg.. Jeg synes det er et viktig poeng! Det er ikke sånn at det er særlig hyggelig å gå for å være løs-tøs (for det er jeg virkelig ikke, selv om det ut i fra det jeg skrive her, kan virke sånn) og jeg burde nok ta noen forhåndsregler med tanke på det og veie godt for eller i mot! No offence, men det er godt du ser det selv hvertfall, plusspoeng. Og når det gjelder dette med overlappende vennegjenger er jeg enig med deg forøvrig. Det er veldig lett og bekvemmelig i starten, alle kjenner hverandre osv. Men når ting går til helvete så går det så radig til helvete og. Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Tvillingsjel, Tja, det er jo mulig, men hvem vet, bortsett fra Slimda da ?ciklide, Det trenger absolutt ikke å ha noe med den andre damen å gjøre. Folk sklir fra hverandre i blant og det er et faktum. Noen ganger er det kanskje vært mulig å antyde det i en stund før og, men det er ikke alltid like lett å se det når en står midt oppe i det.fiskerdigg, Det blir vel ikke stort verre enn en gjør det til selv som regel. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hadde noen fortalt meg for ett år siden at jeg skulle sittet her separert, men med ny kjæreste og lykkelig, så ville jeg ledd. Ikke lett å se at ting kan bli bedre når man bare ser trærne for skogen. Fint å høre det går bra da, til tross for seperasjonen! Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 fiskerdigg, Det blir vel ikke stort verre enn en gjør det til selv som regel. Hehe, nei, men når eksen bestemte seg for å ligge rundt med 3 av mine tidligere venner så var det ikke så mye jeg fikk gjort dessverre.. Kunne vel håndtert situasjonen bedre når jeg tenker meg om, men må innrømme at det å være positiv til en sånn situasjon bød meg kraftig imot. Men folk er vel forskjellige, I guess. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Ikke greit med avstand... Virker som han har fått et veldig nært forhold til den jenta. Hvor lenge skal han bli der? Der han sa I love you kan det tolkes som et kraftuttrykk pga "I fucking love you!!!". Jeg synes at I love you blir mer på nivå med glad i deg. Kjedelig at du føler at dere sklir fra hverandre. Når ses dere igjen? Han er der i 3mnder men hvis alt går bra og han får jobb så er han der lengre. Vi ses igjen neste uke.Jeg sa jeg vil snakke om oss da for hvis han ikke elsker meg ser jeg ikke hvorfor vi skal fortsette.Vil ikke tvinge noen til å elske meg.Vil heller avslutte alt og at begge har det bra enn at han skal gå rundt å bli sur pga meg hele tiden og at jeg føler jeg ikke er verdt noe for han. Er vel nesten bare Norge som har to forskjellige uttrykk for å uttrykke følelser til venner/familie, og kjæresten? I USA er jeg ihvertfall ganske sikker på at I love you brukes både som kjærlighetserklæring, og i tilfeller hvor vi i Norge ville sagt "jeg er glad i deg", så kjæresten din behøver ikke å ha sagt annet enn "jeg er så glad i deg". Det at han bruker masse hjerter ville jeg personlig ikke øagt alt for mye vekt på, men det er fordi at i min omgangskrets og de jeg kjenner, så brukes det overdreven bruk av hjerter mot venner/venninner etc, mens man er litt mer "alvorlige" med de man er sammen med, forelskelsen avtar jo etter en stund. Trist å lese hvordan du har det ihvertfall, men du burde ikke ha lest facebooken hans fordi han da fikk et argument å slenge mot deg (du stoler ikke på han etc) og det bidrar ihvertfall ikke til noe positivt. Prøv å gjøre ting i hverdagen som fjerner fokus fra de tankene der, og ta tiden til hjelp. Vær der for kjæresten din, så får nesten ting bare gå som de går. Jeg VET jeg burde ikke gjort det. Tro meg jeg fikk kvalme når jeg gjorde det men jeg stolte ikke på han fordi han har lovet meg ting og brutt løftene så hvordan skulle jeg stole på han? Det førte til at jeg måtte vite hva som var mellom de to og det hjalp ikke akkurat med å lese alt det han sa...:/ Skjedde en gang og lovet å aldri gjøre det igjen men da måtte han love å roe ned et par hakk med å snakke på den måten med henne. Jeg må kunne stole på han og. Det hørtes ikke ut som noen kjærlighetserklæring det der akkurat, i mine ører. Men konteksten betyr nok mye for hva enn vedkommende mente med det. Og både avstand og kjemi, kan være både destruktivt og fint, alt ettersom. Og til tross for... alt, så vil jeg tro det sikkert er kjekt å være seg selv da. (Om det finnes noen som vet hvem den personen er, inkludert seg selv. Kan kun forestille meg at det må være stress å prøve være noen andre enn seg selv hvert fall). Det sagt, så ønsker jeg bare å tilføye noe, Mai.. I fucking love you. Jeg har aldri sagt han ikke skal være seg selv og det VIL jeg han skal være når han er med meg. Jeg forelsket meg i han for en grunn,fordi han var seg selv. At han sier hele tiden han ikke kan være seg selv rundt meg sårer meg dypt fordi jeg føler forholdet blir så fake da. lol Visst du føler at dere har sklidd i fra hverandre så har dere mest sansynlig gjort det. Etter fire år vet man sånt. Men det trenger ikke ha noe med den andre dama å gjøre. Det skjedde etter han flyttet...før det var det greit.Og han er ikke kald mot meg når vi er sammen men med en gang vi drar fra hverandre igjen etter vi møtes, så blir han slik igjen. Men tusen takk for avklaringen dere, hjalp meg veldig mye:) Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Beste er å finne en som ikke har omgang med felles venner. Slipper dårlig stemning i ettertid og det er mye lettere å kutte personen fra livet ditt. Er man i tillegg et rasshøl vil ingen av dine bekjente få vite om dette etterpå og man opprettholder sitt "snille" rykte. Litt kynisk og satt på spissen, men er noe i det. Håper jeg.. Jeg synes det er et viktig poeng! Det er ikke sånn at det er særlig hyggelig å gå for å være løs-tøs (for det er jeg virkelig ikke, selv om det ut i fra det jeg skrive her, kan virke sånn) og jeg burde nok ta noen forhåndsregler med tanke på det og veie godt for eller i mot! No offence, men det er godt du ser det selv hvertfall, plusspoeng. Og når det gjelder dette med overlappende vennegjenger er jeg enig med deg forøvrig. Det er veldig lett og bekvemmelig i starten, alle kjenner hverandre osv. Men når ting går til helvete så går det så radig til helvete og. Det er viktig å tenke igjennom, hvertfall hvis det er useriøst. Hvis det er seriøst, så kan man ikke la sånn hindre seg! Sånn litt på siden: jeg tror kanskje det oppstoen liten misforståelse på hva jeg mente når jeg skrev at vennegjengene overlapper hverandre. Det er altså to helt separate vennegjenger, min og hans. Vi omgåes aldri på fritiden (kun hvis vi er på samme utested) og hilser bare på skolen (vi ble kjent på studentenes utested, før det visste jeg ikke at han gikk på skolen). Bestevenninnen min har holdt på med noen i den gjengen, så hun og våre felles venninner kjenner derfor til dem hun har holdt på med (det jeg mente med "overlapping"). Hun var forresten positiv til idéen! Så alt i alt er det ikke noe stress, men nå er jeg litt sånn avmålt på grunn av mye pes på tinder Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Da venter man på koselig besøk som kommer i morgen.. Åh som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Er det noe livet har lært meg angående kjærlighet så er det ihvertfall at når en dør lukkes så åpnes et vindu. Hadde noen fortalt meg for ett år siden at jeg skulle sittet her separert, men med ny kjæreste og lykkelig, så ville jeg ledd. Ikke lett å se at ting kan bli bedre når man bare ser trærne for skogen. Oi! Det er mye på ett år! Hva skjedde? Gratulerer med lykke! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg er så dritt lei av å være sammen med noen som driter blankt i alle andre enn seg selv. Hvis ikke det skjer forandringer her snart, spørs det hvor mye lenger jeg gidder dette her! Anonymous poster hash: 16319...61d Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Uffda, hva har skjedd anonym? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Fint å høre det går bra da, til tross for seperasjonen! Oi! Det er mye på ett år! Hva skjedde? Gratulerer med lykke! Takk begge to! Det som skjedde var at jeg traff en fyr som er glad i meg og behandler meg med respekt. Min ex banket meg opp gul og blå, og det kunne jeg ikke finne meg i. Han ble voldelig etter at vi giftet oss, ellers ville jeg selvsagt aldri giftet meg med ham. Og min ny kjæreste gav meg ny mening i livet rett og slett. Endret 8. mars 2014 av yvonne2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Det som skjedde var at jeg traff en fyr som er glad i meg og behandler meg med respekt. Min ex banket meg opp gul og blå, og det kunne jeg ikke finne meg i. Han ble voldelig etter at vi giftet oss, ellers ville jeg selvsagt aldri giftet meg med ham. Og min ny kjæreste gav meg ny mening i livet rett og slett. Bra du kom deg ut av det ekteskapet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Oi dæven, godt du kom deg unna! Lenke til kommentar
Mai Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Fint å høre det går bra da, til tross for seperasjonen! Oi! Det er mye på ett år! Hva skjedde? Gratulerer med lykke! Takk begge to! Det som skjedde var at jeg traff en fyr som er glad i meg og behandler meg med respekt. Min ex banket meg opp gul og blå, og det kunne jeg ikke finne meg i. Han ble voldelig etter at vi giftet oss, ellers ville jeg selvsagt aldri giftet meg med ham. Og min ny kjæreste gav meg ny mening i livet rett og slett. Wow...er så glad på dine vegne. Du har all respekt fra meg for å ha kommet deg ut av det forholdet der! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Uffda, hva har skjedd anonym?Jeg føler meg bare ofte så oversett. Mine behov er ikke så viktige i hans øyne virker det som, og etter noen år med dette har jeg mine tvil på at det kommer til å forandre seg. Jeg har kun hatt ett annet forhold og det som begge mennene har til felles er at de er ødelagte. Så jeg begynner å lure på om jeg bare tiltrekkes av menn som er emosjonelt skadet eller noe. Jeg har prøvd å "fikse" kjæresten min, men jeg tror ikke det går så bra. Det går ut over min lykke og sjelefred og forholdet føles som arbeid. Men etter å ha lest det som yvonne2 skrev har jeg kanskje ikke så mye å klage over. Leit å høre at du måtte gjennom det, yvonne2. Glad du kom deg ut av det. Tror du er en av de få som har klart å løsrive seg etter relativt kort tid. Good for you! Anonymous poster hash: 16319...61d Lenke til kommentar
Mai Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Uffda, hva har skjedd anonym?Jeg føler meg bare ofte så oversett. Mine behov er ikke så viktige i hans øyne virker det som, og etter noen år med dette har jeg mine tvil på at det kommer til å forandre seg. Jeg har kun hatt ett annet forhold og det som begge mennene har til felles er at de er ødelagte. Så jeg begynner å lure på om jeg bare tiltrekkes av menn som er emosjonelt skadet eller noe. Jeg har prøvd å "fikse" kjæresten min, men jeg tror ikke det går så bra. Det går ut over min lykke og sjelefred og forholdet føles som arbeid. Men etter å ha lest det som yvonne2 skrev har jeg kanskje ikke så mye å klage over. Leit å høre at du måtte gjennom det, yvonne2. Glad du kom deg ut av det. Tror du er en av de få som har klart å løsrive seg etter relativt kort tid. Good for you! Anonymous poster hash: 16319...61d Man kan ikke forandre andre mennesker...tro meg jeg har prøvd.Det er feil måte å tenke på. Nå vet jeg ikke hvordan du er men jeg lærer det ennå om man vil forandre SITUASJONEN så må man begynne med seg selv.Snakker ikke om å bli en du ikke er men prøv å bli en bedre deg så kanskje han ser at du har "forandret" deg og dermed vil prøve mer han og. Jeg har samme problemet og det funker men jeg er ennå i begynnerstadiet, i tillegg til avstandsforhold, men merker når jeg prøver så gir han sitt beste og. Eventuelt så kan du gi ham litt space og fokusere på deg selv.Da får du selvtilliten tilbake,hvis du har mistet den på veien. Så kanskje han merker at hele livet ditt kretser ikke rundt han ogg blir dermed mer nysjerrig og kanskje tar mer kontakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå