Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det flere enn meg som er ulykkelige hva gjelder kjærlighetslivet som bare blir provosert når par viser sin kjærlighet til hverandre overdrevet tydelig i offentligheten?

Et vennepar av meg er fast bestemt på å vise hele verden at de elsker hverandre ved å konstant kline uavhengig situasjon. Jeg er veldig delt emosjonelt. På den ene siden får jeg en trang til å finne et aktuelt sted å tømme magesekken. På den andre får jeg angst fordi jeg ikke har en fastlege her hvor jeg bor slik at jeg får mulighet til å sjekke statusen på diabetes.

Egentlig blir jeg ganske lei meg, fordi jeg har aldri vært lenger unna et forhold enn jeg er nå. Og det er jo selvsagt da man vil ha det.

Lenke til kommentar

Det er så typisk. Tenåringer altså ;) Med meg skjer det ofte på en topptur jeg jogger av og til, kjærestepar som må stå helt fremst ved utsikten så det er umulig å ikke se dem.. Og de har i hvert fall ikke dårlig tid på seg til å komme ned igjen..

Edit: jeg ville jo egentlig bare vært der selv :p

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Var hos min igår.

Vi brukte omtrent hele dagen i senga. Het og heftig sex. Mye lidenskap, som alltid. Lå og pratet sammen, litt kosing og mer sex. Glemte helt av klokka. Blitt så behagelig og komfortabelt, at jeg klarer å ligge stille, uten noen form for pinlig stillhet ol. Ellers har jeg bare avbrutt det hele med at jeg trenger en dusj eller whatevz.

Siste og eneste timen, som ikke ble tilbringt i senga. Gikk med til å bestille brett og litt stæsj. Merker at han søker etter en form for bekreftelse på forpliktelser fra min side. For eks bare med brettene, om det var greit at han satte leveringa hjemme hos han, dobbelt-sjekket at jeg var med på å bestille sammen.

Ellers, har jeg planer om å ta opp det at jeg ikke liker at han har så behov for å stille spørsmål han egentlig ikke vil ha svar på.

Fortid er fortid. Var greit litt sånn i starten, men ikke nå.

På turen hjem endte vi nesten opp med å ha sex i bilen foran huset mitt. Veldig mye hardere å bare slå seg til ro med et par hadekyss denne gangen. Heheem.

Lenke til kommentar

Takk for dere som har gitt svar :D han ville være med meg <3

Ang. dette med introvert/ekstrovert, nå som jeg er blitt eldre er jeg blitt mer og mer bevisst på at jeg har så stort behov for å være sammen med store grupper med mennesker(gjerne så ofte som mulig), har jo alltid være et veldig sosialt vesen og slikt, men er faktisk de siste månedene jeg virkelig har lagt merke til meg selv at jeg får supermye energi og blir kjempeglad og tilfreds hver gang jeg har vært sosial med folk. Det som er så fint med det, er at jeg nå kommer til å aktivt utsette meg selv for (flere) sosiale sammenkomster, ingen grunn til å sitte alene lengre :) Ja også merker jeg at jeg også får masse energi av å utsette meg for ting som er litt "skumle da", komme litt ut av komfortsonen! Ja dette blir bra :) Har masse planer med venner hele denne uken allerede, hihi. (håper ingen føler seg truffet eller noe, ville bare dele min nye oppdagelse! :p )

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Den var fin helt til jeg møtte på de to jæævla tenåringene. Ikke var de ute å jogget heller. De hadde ikke treningstøy. De bare stod der... Og eksisterte... Og var i veien.

Bra du ikke har truffet meg og kjæresten mens du har løpt da. :closedeyes:

*snip*

Høres ut som du er veldig ekstrovert. I fjor kjøpte jeg The Introvert Advantage (How To Thrive In An Extrovert World) av Marti Olsen Lany og det åpnet definitivt øynene mine med tanke på det å være introvert og ekstrovert. Den anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Jeg har nesten bestemt meg for at 2014 blir et år der jeg bare skal ha det gøy. Særlig når jeg hører at det går som det går med de parene jeg trodde skulle være diabetes-søte på sukkerspinnskyer for alltid. De er visst menneskelige!

Må likevel innrømme at jeg har et par gutter for hånden fremdeles, men ingen av de jeg oppsummerte her for noen uker siden. Nå er det to helt andre karer, men de varer vel like lenge som de andre så det er ikke vits å skrive noe særlig om de. Herregud, jeg må rett og slett finne meg en fuckfriend, blir smågal og har virkelig ikke tid og lyst på en kjæreste. Har en i kikkerten, men det er litt kleint fordi vennene mine vet hvem han er

Lenke til kommentar

Heldigvis er verden skrudd sammen på den måten at folk er forskjellige. For meg er det et opplegg der man får sex, nærhet og intimitet, uten følelsene og forpliktelsene som følger med.

Det er ikke akkurat sånn at kjæresteemner vokser på trær, så det provoserer meg litt at single ikke skal ha rett på regelmessig (bra) sex. Snerpete, sneversynt og ufint å insinuere at man skal leve uten sex dersom man ikke har "fast følge" fordi alt blir best når følelser er involvert.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...