Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hyggelig da :) Ble det mye god mat?

Hele helgen har jeg hatt noen å spiste middag med, dele godteri og en god film med og noen som har holdt godt rundt meg mens jeg sov om natten. Det var utrolig koselig. Smålig trist å sitte her alene og se på TV, menmen.. Gleder meg til neste gang.

Lenke til kommentar

Jada, middag når jeg kom hjem fra jobb og greier. Helt knall. Hu' har tilogmed vært med opp til fattern og besøkt han. En uke til neste gang vi ses, men det trenger kroppen min, sår og støl som et helvete.

Høres ut som du har hatt en topp uke ;)

Hvordan tenker dere å eventuelt løse det med avstanden på sikt? For tidlig å ta opp?

Lenke til kommentar

Kanskje rart spørsmål siden han er kjæresten min, men jeg tenker siden vi er så nye i forholdet, og om gutter foretrekker å ha noen dagers pause fra dama etter å ha vært med henne f.eks en hel helg? Har lyst å spørre han om han har tid å være med meg noen dager denne uken før helgen(vi skal være sammen førstkommende helg også), men vet ikke om dere aller helst foretrekker å ha noen dager "fri"?

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Det er vel mange faktorer som spiller inn der. Hvor lenge dere har vært kjærester, hvor mye dere har pleid å treffe hverandre, hva slags type personer dere er (introverte mennesker kan ha større behov for å "koble av" ved å isolere seg fra andre) og hvor dyp kontakten deres er. Synes uansett du skal spørre han.

Lenke til kommentar

Jeg har altfor mye pusterom :O

Når man f.eks bor sammen så synes jeg at man må kunne gjøre ting hver for seg om man er hjemme også, men er koselig å gjøre ting sammen da. Fint å ha felles interesser og å pleie kjærligheten også. Man må finne ut hva som fungerer for seg.

Savner kjæresten min :(

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som er ulykkelige hva gjelder kjærlighetslivet som bare blir provosert når par viser sin kjærlighet til hverandre overdrevet tydelig i offentligheten?

Løp meg inn i ett par i dag på joggetur. Det er en smal sti og de stod midt i å klinte, å ikke faen om de flytta seg. Jeg kremtet - ingen reaksjon. Jeg måkte meg deretter forbi dem og hørte jenta "ØH! HÆRREGUUUD!" Så gliste jeg fra øre til øre resten av joggeturen hjem .

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...