Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Mehh, krangle med kjæresten og så gå til sengs er ikke noe gøy. Bleh.Det er en regel som sier at man aldri bør legge seg sinna. 1 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Blir ikkje beire av at du drar opp telefonen og skriver om det på diskusjon. Var det verdt det? 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Beklager på det absolutt dypeste, dePt, jeg var ikke klar over at det ikke er lov til å få ut negative ting her inne. Det skal aldri skje igjen, Deres Høyhet. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hahaha, noen er litt furtne. Therawyn, få skværa opp. Å gå rundt sur og irritert ødelegger bare forholdet innenifra. 1 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tja, sikkert unødvendig av meg. Nylig dumpa, grinete på alle som er i et forhold, mener verden er urettferdig. Håper det ordner seg for dere Therawyn 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tja, sikkert unødvendig av meg. Nylig dumpa, grinete på alle som er i et forhold, mener verden er urettferdig.Hahahaha. Lær deg å le av livet. Det har mer å by på enn å gå rundt å være grinete. 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Mehh, krangle med kjæresten og så gå til sengs er ikke noe gøy. Bleh. Jeg må skvære opp før jeg legger meg jeg, ellers så sliter jeg veldig med å sove... Ikke noe gøy. Heldigvis er jeg ikke veldig kranglete av meg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hahaha, noen er litt furtne. Therawyn, få skværa opp. Å gå rundt sur og irritert ødelegger bare forholdet innenifra. Jeg går ikke rundt når jeg sover. Det funker kanskje ikke med andre, men for meg funker det fjell å sove når jeg er sint, sånn at jeg kan være uthvilt og rolig når jeg konfronterer ham igjen. Ellers blir det bare rot og ingenting blir løst fordi begge er sinte og bruker hverandre som verbale boksesekker. Dette er min måte å ta time-out på (som jeg har lest at man bør når man blir hissig). dePt, beklager aggressiviteten. Sur og grinete selv i dag, dog for helt andre grunner. Leit å høre at du er blitt dumpet. Håper du kommer deg på bena igjen snart. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Aggressiveness var vel berettiget. Takker for omtanken. Stables vel lett på beina igjen, er ikkje så vanskelig å stable drit Endret 26. februar 2014 av dePt Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Har ikke sett typen på tre dager. U-ut-holdelig!! Skjønner ikke hvordan dere som ikke ser kjæresten deres på mange uker holder ut. Pledging my freedom. Har vært to dager med min på det meste, var hjemme noen timer imellom og vi var ute med venner. Bare det ble nok. Hjalp ikke spesielt at kompisene ville at jeg skulle feire nyttårs med de og han. Heldigvis så hadde han bestemt seg for å dra en annen plass. Tenker å dra hjem etter at jeg har vært der på lørdag. Overnattet de to siste gangene, begynner å bli en vane. Lenke til kommentar
Mittliv Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Noen som har erfaringer med kjæreste er nesten helt avhengig av deg? Vi skal nå være 2 dager fra hverandre, og hun er skikkelig nedfor og savner meg veldig. Savner henne også, men klarer meg likevel fint 2 dager uten. Det er ikke verdens endre. Vi har vært sammen i 2 år snart, og flytter sammen til høsten. Er denne avhengigheten sannsynligvis noe som vil roe seg? Eventuelle tips til trøsting? Jeg føler meg så klein når jeg ikke er "trist" selv da, så jeg gjør meg ekstra trist som et slags skuespill. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Søren! Sammenbrudd.. :/ savn, hate love. Graver seg under dyna og blir der, alene... Høres førøvrig slitsomt ut med en kjæreste som er så avhengig, men har ingen råd dessverre. Eller ikke spill noe skuespill, høres ut som en dårlig ide. Endret 1. mars 2014 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Kjærestekveld! Har tro på at det blir bra, til tross for litt feber, forkjølet, litt uggen mage og krampe fra helvete i leggen 3 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Ah, du fikk meg til å le tvillingsjel. Takk! Hater krampe, det gjør så vondt det! Godt jeg bare har fått det et par ganger på trening Kos dere likevel da! 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Aldri så galt at det ikke er godt for noe, eller hva de sier Nå diskes det opp med mat for meg, så litt bortskjemt blir jeg da Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Ikke sant Nyt hvert sekund, dere er så heldige som har hverandre. <3 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Kjipt å komme hjem fra ferie og vite at hverdagen er rett rundt hjørnet, med alt som følger med av savn og avstand. Bare med ekstra savn og avstand i to måneder. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Kjipt å komme hjem fra ferie og vite at hverdagen er rett rundt hjørnet, med alt som følger med av savn og avstand. Bare med ekstra savn og avstand i to måneder. I to hele måneder? Er han i militæret? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Han er ikke i førstegangstjenesten, nei, om det var det du tenkte på. Men vi er mye opptatt på hver vår kant frem til mai, både jobb og privat. Det er ikke sånn at vi ikke får møttes i det hele tatt i to måneder, men betydelig mindre enn vanlig. Endret 2. mars 2014 av burkakari Lenke til kommentar
Little Miss Trouble Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Søren! Sammenbrudd.. :/ savn, hate love. Graver seg under dyna og blir der, alene... Huff, Lykke-lita :/ Kjipe greier. Noe spesielt som har skjedd, eller "bare" trist og ensom uten noen bestemt grunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå