Emily1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Vel, Slimda. Da jeg var singel, så følte jeg aldri på dette savnet. gahh. greit frustrerende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Det er fordi du aldri hadde opplevd kjærlighet. Jeg har opplevd kjærlighet. Jeg har vært hvor du er. Og jeg er singel nå. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Du har ett poeng... *hugs*<3 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Har ikke sett typen på tre dager. U-ut-holdelig!! Skjønner ikke hvordan dere som ikke ser kjæresten deres på mange uker holder ut. Hva med oss som er single i lengre tid? Ja, hva med oss.. Får håpe du snart får se han da, Nudelpus, og at dere får masse kvalitetstid sammen <3 Endret 26. februar 2014 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg snakket litt med Slimda om det. Jeg trodde det var slik at når man er singel har man heller ingenting å savne. Men det er visst ikke slik, fordi har man først opplevd kjærligheten en gang, så vil lengselen etter den være der for alltid. Sånn sett var livet sykt chil før jeg fikk kjæreste(misforstå meg rett, er utrolig lykkelig med kjæreste nå), så jeg håper at jeg blir sammen med han for alltid, så jeg slipper alle disse vonde følelsene man får etter man har slått opp føler med dere! <3Jaa Har knappe 5 mnd igjen med han før det blir to års avstandsforhold... damn. skal nyte hver dag <3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Skjønner ikke hvordan dere som ikke ser kjæresten deres på mange uker holder ut. Har jo ikke mye til valg. De neste to månedene blir kjipe, merker jeg. I verste fall får vi to helger sammen i mars og april. Forhåpentligvis blir det fire, men det er best å ikke håpe for mye. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg snakket litt med Slimda om det. Jeg trodde det var slik at når man er singel har man heller ingenting å savne. Men det er visst ikke slik, fordi har man først opplevd kjærligheten en gang, så vil lengselen etter den være der for alltid. Sånn sett var livet sykt chil før jeg fikk kjæreste(misforstå meg rett, er utrolig lykkelig med kjæreste nå), så jeg håper at jeg blir sammen med han for alltid, så jeg slipper alle disse vonde følelsene man får etter man har slått opp føler med dere! <3 Jaa Har knappe 5 mnd igjen med han før det blir to års avstandsforhold... damn. skal nyte hver dag <3 Det er nok et større savn når man har kjæreste. Jeg går jo ikke rundt å savner konstant, hehe. Masse fin med å være singel også. Og jeg liker det egentlig også, selv om jeg ble kjempefurten når jeg så det søteste paret på vei hjem i dag. Oi, usj, dere må nyte nå da. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) . Endret 27. februar 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Synes det er skikkelig hyggelig å se kjærestepar, for da er det liksom håp. Samtidig så bestemte jeg meg for at jeg fremdeles er så ung at det kan være fint å oppleve nye mennesker før noen faller ned i fanget mitt og blir der. Det er så spennende å møte og prate med nye gutter, særlig når man ikke er interessert for da er det bare hyggelig bekjentskap! Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Idag falt en bombe... Jeg og kjæresten slo opp for en måned siden. Det var ett gjensidig brudd, siden vi bare hadde kranglet de siste månedene og vi klarte ikke bo sammen. Har hatt normal tone etter det og har begge sagt at vi har hatt det fint sammen. Altså det er ikke noen sur tone. Jeg har også tatt det ganske greit. Det var jo det beste vi kunne gjøre. Idag ville hu dermed snakke med meg idag og hu nevnte at hu hadde drevet på med en annen kar de siste to, tre ukene og spurte om det var greit. Hu hadde sovet over hos han og jeg ser ikke bort fra at det har skjedd mer, og de vurderer å bli sammen. Visste ikke hva jeg skulle føle der og da, men i etterkant er jeg både sint, likesinnet og følelsesløs. Vi hadde vært sammen i over to år, har gått gjennom mye. Jeg var blant annet med å bære kista til moren hennes etter en bilulykke og var der hele tiden og støtta henne. Hva faen? Greit, hu har hatt det vanskelig på jobb og vi har har kranglet mye den siste tia. Men å nesten gå inn i et nytt forhold så fort?! Det er respektløst. Ikke bare i forhold til meg. Men resten av familien hennes. Jeg var med å bære kista til moren henne. Er det greit å kaste det bort, så lett?! Endret 26. februar 2014 av CoffinKriz Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Han nye er mest sannsynlig kun en rebound, selv om hun kanskje ikke forstår dette selv. Om noen måneder har hun skjønt at det var feil valg å gå så fort inn i noe nytt. Drit i det og kom deg videre. 5 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dere er jo ikke sammen lengre. Du har ingen grunn til å være pissed. Det at du har vært kistebærer er heller ikke noe å støtte seg på. Det skulle bare mangle når du var kjæresten hennes at du støttet å var der for henne. Finn en annen å ligg med du og da. Og dropp å snakk med henne om du fort blir sjalu. Han er sikkert bare en rebound. Hun har behov som alle andre. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tipper det er en rebound ja. Jeg har vært borti 2-3 sånne jenter ila de siste månedene, og de stikker av like fort som de kommer. Du har selvfølgelig lov til å føle akkurat det du vil, men jeg tviler på at det hjelper å holde på kontakten med henne, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Nysgjerrig. Føler du deg litt brukt av sånne jenter Akse?Jeg har jo selv hatt rebound, men da var begge inneforstått med det. Endret 26. februar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Nysgjerrig. Føler du deg litt brukt av sånne jenter Akse? Jeg har jobselv hatt rebound, men da var begge inneforstått med det. Nei, egentlig ikke. Men jeg hadde nok det hvis hun ga uttrykk for at hun var interessert i noe mer uten å være det, og jeg fikk følelser for jenta. De fleste er jo ganske klare på hva de vil fra begynnelsen av. Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Det var veldig uventa og jeg tror det førte til at mange følelser boblet opp. Selv tenkte jeg å vente ett par måneder før jeg hadde gått inn i noe seriøst. Men merkelig nok hjalp det mye bare å skrive det ned. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hun har vært din de siste årene og det er klart det er rart at hun farter rundt med noen andre. Normalt å bli sjalu. Dette er grunnen til at mange holder avstand fra Ekser. Jeg har god kontakt med min, men det har ikke alltid vært problemfritt.. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Største savnet er vel rett etter du har blitt dumpa. Burde fått meg en katt /sutring edit: F5 er en fin knapp Endret 26. februar 2014 av dePt 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Mehh, krangle med kjæresten og så gå til sengs er ikke noe gøy. Bleh. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Mehh, krangle med kjæresten og så gå til sengs er ikke noe gøy. Bleh. Hater virkelig det der. Går ikke ann å legge seg sint, ikke for meg i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå